PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۷۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در دوبازی از لیگ برتر والیبال کشورمان ، سپاهان سه بر صفر بر پاس گرگان فائق آمد و پیکان سه بر صفر شهرداری ارومیه را شکست داد. در ادامه این رقابتها لبنیات هراز آمل با فولاد سیرجان و مس رفسنجان با مقاومت شهداب مصاف می دهند . 
- تیم پورتوی پرتغال به لطف درخشش مهدی طارمی با برتری 4 - 3 در مجموع دو مسابقه برابر لاتزیوی ایتالیا به دوربعدی لیگ اروپا راه یافت . 
- تیم دینامو زاگرب در روزی که صادق محرمی را به همراه نداشت یک بر صفر سویا را برد اما درمجموع با شکست 3-2 حذف شد.
- در ادامه بازیهای لیگ قطر ، تیم الغرافه با مربیگری استراماچونی ، غیبت عزت اللهی (مصدومیت) و گلزنی دیاباته ، خامس رودریگز و ...سه بر دو از سد تیم الریان با حضور شجاع خلیل زاده گذشت . 
- در دو مسابقه از لیگ برتر فوتسال ، فولاد زرند ایرانیان 7-1 تیم چیپس کامل مشهد را شکست داد و سپاهان نیز سه بر دو مغلوب فرش آرا شد.
- تیم آرسنال در ادامه پیکارهای لیگ برتر انگلیس 2 - 1 توانست بر تیم وولور همپتون پیروز شود . 
- در دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا این نتایج رقم خورد : لاتزیو 2 - پورتو 2 ، سوسیه داد یک - لایپزیگ 3 ، المپیاکو صفر - آتالانتا 3 ، زاگرب یک - سویا صفر ، براگا 2 - شریف صفر ، رنجرز 2 - دورتموند 2 ، بتیس صفر - زنیت صفر ، ناپولی 2 - بارسلونا 4 
- در پایان دور جدید بازیهای لیگ اروپا ، تیمهای بارسلونا ، بتیس ، رنجرز ، براگا ، سویا ، آتالانتا ، لایپزیگ و پورتو به مرحله بعد صعود کردند.
- در لیگ کنفرانس فوتبال اروپا نیز تیمهای آرنهم ، پارتیزان ، بوده ، لستر ، پائوک ، آیندهوون ، مارسی و پراگ به جواز صعود دست یافتند . 
- نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران از روز 8 اسفند ماه پی گیری خواهد شد . 
- آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام پس از قبول چهار باخت در پنج بازی اخیر گفت : برای بهترشدن تیم به لندن آمده بودم اما حالا همه چیز برعکس شده پس مسئولان باشگاه تاتنهام این حق را دارند در مورد من تصمیم گیری کنند.
- باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای از مخالفت اعضای هیئت مدیره این باشگاه با استعفای محرم نویدکیا سرمربی تیم بزرگسالان سپاهان خبر داد.
-برونو فرناندز از منچستر به اولین بازیکنی تبدیل شد که موفق می‌شود در 6 بازی پیاپی برای یک تیم انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا پاس گل به ثبت برساند (رکورد قبلی در دست بکهام با 5 بازی ثبت پاس گل بود).
- استقلالِ فرهاد مجیدی به اولین تیم تاریخ لیگ برتر ایران تبدیل شد که در 19 هفته ابتدایی یک فصل شکست ناپذیر بوده است. تا پیش از شروع این فصل، رکورد در اختیار ِ امیر قلعه‌نویی (سپاهان) در لیگ نوزدهم با 18 هفته شکست ناپذیری بود.
- باشگاه استقلال در واکنش به اطلاعیه روز سه‌شنبه سازمان نظام وظیفه در خصوص محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی برای معرفی خود به یگانهای نطامی جهت انجام خدمت مقدس سربازی نامه ای را ارائه داد.
- در مسابقات تنیس جوانان سطح یک برزیل، مشکات الزهرا صفی از ایران حضور داشت که در دور دوم جدول انفرادی و در دور نخست جدول دونفره شکست خورد. صفی ابتدا  نماینده برزیل را شکست اما در دور دوم برابر نفر 13 رنکینگ جوانان جهان شکست خورد.او همچنین به همراه هم تیمی خود از اکوادور در دور نخست جدول دونفره بازی را واگذار کرد. 
- رومن یارمچوک، مهاجم اوکراینی بنفیکا شب گذشته پس از گلزنی مقابل آژاکس، در انتقاد از حملات ارتش روسیه به کشورش، آرم ارتش اوکراین را نشان داد و کارت زرد گرفت
- بروز جنگ در اوکراین، تمام فعالیت‌های فوتبالی در این کشور را معلق کرده است. به گزارش فدراسیون فوتبال اوکراین، لیگ برتر فوتبال این کشور تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمده. بیانیه کوتاه فدراسیون فوتبال اوکراین در این خصوص به شرح زیر است: در پی تحمیل جنگ از سوی روسیه به کشور اوکراین، مسابقات لیگ فوتبال اوکراین تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمد.
- یوفا میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا را به دلیل جنگ روسیه با اوکراین از شهر سنت پترزبورگ گرفت و بدنبال آن ورزشگاه تاتنهام یا ومبلی به احتمال زیاد میزبان فینال این فصل لیگ قهرمانان خواهند بود.
- پنج شنبه پنجم اسفند سال 1400 دادگاه بین المللی حکمیت ورزش با ارسال ایمیلی به فدراسیون جودوی ایران اعلام کرد با توجه به حساسیت پرونده و نیاز به بررسی بیشتر برای داوران، زمان اعلام رای نهایی یک ماه دیگر تمدید می شود.
- در پی حمله روسیه به اوکراین ، باشگاه شالکه اعلام کرد تبلیغات گازپروم را که مربوط به کشور روسیه می‌باشد از پیراهن خود حذف خواهد کرد.
- تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم رقابت‌های جام جهانی 2023 در نخستین دیدار خود برابر قزاقستان با نتیجه 73 بر 69 شکست خورد.
- باشگاه منچستریونایتد برنامه های خود را برای کنار گذاشتن اسپانسر روسی Aeroflot به دلیل حمله روسیه به اوکراین تایید کرد.
 - فدراسیون‌های فوتبال جمهوری چک، سوئد و لهستان رسما اعلام کردند برای مسابقات پلی‌آف صعود به جام جهانی 2022 به روسیه سفر نخواهندکرد.
- فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد تمامی دیدار های این هفته بوندسلیگا به احترام مردم اوکراین با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.
- بازیکنان ناپولی و بارسلونا برای متوقف کردن جنگ روسیه و اوکراین پیش از شروع بازی درخواست مشترک داشتند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار