PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۷۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
کیهان ورزشی-


رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال ایران درباره موضوع پرونده هفته کیهان ورزشی گفت: رسانه  ها وظیفه بسیار مهم و سنگینی را به دوش دارند.  نقش  آنها تعیین کننده است  زیرا مردم به آنها اعتماد می کنند. متاسفانه رسانه  ها ی ما در حوزه ورزش به درستی به رسالت خود  عمل نکرده اند و به جای آنکه در جهت اصلاح ورزش در تمام ابعاد حرکت کنند، به دنبال کار خودشان رفته اند  و همین مسئله  موجب شده تا ورزش به شدت از این ناحیه آسیب ببیند.  یکی از بزرگترین اشکالات، این است که آقایان  فیلتر های لازم را برای گزینش افراد در نظر نمی گیرند و هرکسی وارد  حوزه رسانه می شود و فعالیت می کند.

وی افزود:  این  رسانه ها وابستگی های عجیبی به برخی جریانات  مخرب ورزش دارند. این روند سبب شده تا اعتماد جامعه نیز به آنها از بین برود .تلویزیون مخاطب بیشتری نسبت به دیگر رسانه ها دارد   اما  می بینیم که اعتماد مردم به این رسانه کم شده است.  هر فردی در این  فوتبال  بخواهد ماندگار شود  باید  خودش را به یک شبکه یا یک مجری وصل کند، مشخص هم نیست که چه کسانی پشت پرده برای این  برنامه ها  خط و خطوط ترسیم می کنند.  همین روند به فاجعه امروز منتهی شده است. برای این برنامه سازان، بیش از آن که اصلاح ورزش  و دادن خوراک  مناسب به جامعه مهم باشد بالا بردن  تعداد «اس ام اس» و بیشتر شدن  مخاطب اهمیت دارد  افرادی را هم که  به عنوان مجری انتخاب می کنند  باید نقش «شومن» را ایفا کنند. 

کربکندی در پایان گفت: یک زمان بنده در همین رسانه ها اعلام کردم که فوتبال ایران کثیف شده است. دیدیم که یکی از این برنامه های تلویزیونی به جای آن که از من بپرسد دلایلم برای این ادعا چیست  اعلام کرد اگر فوتبال کثیف است چرا شما از آن بیرون نمی روید؟! یعنی خیلی راحت صورت مسئله را پاک کردند  و به من پیغام دادند از این فوتبال برو. ماهم از این فوتبال رفتیم تا آقایان خیلی راحت به کارهایشان برسند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار