شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۷۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- روز دوشنبه (9 اسفند) هفته بیستم پیکارهای لیگ برتر فوتبال ایران انجام خواهد شد . در این هفته پرسپولیس با مس رفسنجان و استقلال با نساجی مصاف می دهند.
- در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشورمان این نتایج به دست آمد : مس شهربابک صفر - مس کرمان صفر ، خیبر خرم آباد یک - پارس جنوبی جم 2 ، خوشه طلایی صفر - شهرداری آستارا یک ، شمس آذر قزوین یک - استقلال خوزستان صفر ، سایپا 3 - قشقایی یک ، ملوان انزلی یک - شهرداری همدان صفر ، ماشین سازی یک - رایکا یک ، شاهین بوشهر صفر - آرمان گهر یک ، استقلال ملاثانی صفر - ویستا توربین تهران صفر 
- در پی شروع جنگ بین روسیه و اوکراین و حواشی به وجود آمده مالک روس چلسی از مالکیت این باشگاه کناره گیری کرد.
- در هفته هفدهم لیگ فوتبال امارات ، تیم قرمز پوش  شباب الاهلی در حضور کامل احمد نوراللهی و حضور 3 دقیقه‌ای مهدی قایدی؛ با پنالتی دقایق پایانی ، یک بر صفر مغلوب تیم سفیدپوش الشارجه در یک بازی پربرخورد و جنجالی شد.
- در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس تیم برنتفورد در شب نیمکت‌ نشینی سامان قدوس مقابل نیوکاسل 2 بر 0 شکست خورد.
- حمله تند آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال به نظام وظیفه :  مرادمند ملی‌پوش است؛ یزدانی سرباز است ولی نباید به پادگان برود! آیین‌نامه می‌گوید بازیکن (مرادمند) رجیستر شده آن هم در تیم ملی پس چرا نمی‌گذارید این بازیکن در تیم ملی بازی کند آنهم در حالی که 28 ساله است. چرا این کار را می‌کنید؟ شخصا پیش اشتری، مهری، زاده کمند و دیگر دوستان رفتم و صحبت کردم. من به دنبال قانون هستم، مثل برخی سنگ  اندازی نمی کنم که هر کاری خواستند کردند. همه هویت من قانون است. چرا کسی صدایش بلند نمی شود و بگوید آقای آجورلو حرفت غیر قانونی است؟
- فدراسیون فوتبال سوئد هم رسما اعلام کرد در رقابت های پلی آف جام جهانی مقابل روسیه بازی نخواهد کرد.
- با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن اشرف حکیمی به دلیل آسیب‌دیدگی عضلانی چند هفته به استراحت می پردازد .  
- بیانیه تند فدراسیون فوتبال لهستان درپی حمله روسیه به اوکراین : حرف زدن بس است، الان وقت واکنش نشان دادن است. به دنبال تهاجم فدراسیون روسیه به خاک اوکراین، تیم ملی لهستان قصد ندارد در دیدار پلی آف مقابل روسیه بازی کند. این تنها تصمیم درست است. با فدراسیون‌های فوتبال سوئد و جمهوری چک در حال مکاتبه هستیم تا یک موضع مشترک را به فیفا اعلام کنیم.
- به گزارش Sky Sports، روبرتو فیرمینو به دلیل مصدومیت، فینال جام اتحادیه مقابل چلسی را از دست داد.
- مسابقه فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول و چلسی روز یک شنبه ( 8 اسفند) با قضاوت استوارت آتول با کمک کوک و روباتان   در ورزشگاه ویمبلی انجام خواهد شد .  - نخستین مرحله ار اردوهای تیم ملی کاراته مردان با حضور 5 کاراته کا برتر مسابقات قهرمانی کشور در هر وزن و ملی پوشان کشورمان که برای مسابقات انفرادی قهرمانی جهان و آسیا 2021 انتخاب شده بودند، از صبح روز شنبه در آکادمی ملی المپیک آغاز شد. طبق اعلام سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی، تمرینات ملی پوشان با انجام تست آمادگی جسمانی آغاز و در ادامه نیز در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد.
- تاکنون حضور 5 رشته ورزشی ووشو، تکواندو، تیراندازی با کمان، تیراندازی و شمشیربازی از ایران در سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان قطعی شده است. سی یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان،  5 لغایت 16 تیر در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌شود.
- کریستیانو رونالدو یکی از ستارگان برتر فوتبال جهان گفت :  می خواهم پنج سال دیگر در اوج باشم و افتخار کسب کنم، سخت است که بگویم انتظارات بیشتری ندارم زیرا من در باشگاهی حضور دارم که به من فرصت داده است تا جام‌های بیشتری را ببرم ، رقابت کردن در بالاترین سطح و در این سن کار ساده‌ای نیست اما برای من ساده به نظر می‌رسد چون هر سال نشان می‌دهم که در بالاترین سطح هستم و آمار گویای این مسئله است.
- با توجه به رد استعفای محرم نوید کیا ، سرمربی سپاهان توسط هیات مدیره ، این مربی بار دیگر ، متن جدید کناره گیری از سمت مربیگری در این باشگاه را به هیات مدیره ارائه داد . 
- زمان برپایی مسابقات امسال کشتی جام مرحوم تختی 11 تا 13 اسفند ماه تعیین شد ، این رقابتها که گزینشی تیم ملی نیز محسوب می شود به میزبانی تهران انجام خواهد شد.
- تیم شمشیربازی نوجوانان ایران با ترکیب آقایی ، ذوالقدری ، رضوی و میر شفیعی در مسابقات قهرمانی آسیا  ، در ماده سابر با قبول شکست 45 - 32 در بازی نهایی مقابل تیم ازبکستان میزبان ،  به مدال نقره دست یافت .
- تیم بسکتبال ایران در سومین بازی خود برای انتخابی جام جهانی 2023 روز یکشنبه با سوریه روبرو می شود ، کشورمان با دو برد و یک باخت در گروه خود سوم است ، در ادامه این رقابتها ، ژاپن توانست 76-71 چین تایپه را مغلوب کند.
- جاسم جاسم زاده ، اولین ملی پوش دوچرخه سواری ایران در بازیهای آسیایی 1951 دهلی نو ، دارفانی را وداع گفت . روحش شاد 
- در مهمترین بازیهای لیگ باشگاهی اروپا نتایج زیر به دست آمد : پاری سن ژرمن 3 - سنت اتین یک ، منچستر یونایتد صفر - واتفورد صفر ، لیدز صفر - تاتنهام 4 ، اورتون صفر - منچستر سیتی یک ، امپولی 2 - یوونتوس 3 ، وائه کانو صفر - رئال مادرید یک ، اتلتیکو 2 - سلتا ویگو صفر ، فرانکفورت صفر - بایرن مونیخ یک و ... 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها