PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۷۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران ، روز دوشنبه این بازیها برگزار خواهد شد : پرسپولیس با مس (19) ، نساجی با استقلال (17) ، گل گهر با صنعت نفت ، ذوب آهن با پدیده ، نفت مسجدسلیمان با آلومینیوم ، هوادار با فولاد ، فجرسپاسی با پیکان ، تراکتور با سپاهان 
- به میزبانی ورزشگاه ویمبلی لندن ، تیم لیورپول پس از تساوی 0-0 در وقتهای معمولی و اضافی ، با برتری 11 - 10 در ضیافت پنالتی ها با شکست چلسی ، برای نهمین بار فاتح مسابقات جام اتحادیه انگلیس شد . 
- در فینال جام اتحادیه انگلیس ، تیم چلسی در دقیقه 120 ، که پا آریزابالاگا دروازه بان دوم خود را جایگزین مندی دروازه بان اول خود کرد تا وی هنر خود را در مهار پنالتی ها نشان دهد نه اینکه او نتوانست حتی یک پنالتی لیورپولی ها را مهار کند بلکه آخرین پنالتی حساس این بازی را به آسمان کوبید تا چلسی 11-10 مغلوب و از دستیابی به جام محروم شود . 
- در گروه اول بازیهای هفته چهاردهم لیگ دسته دوم این نتایج به دست آمد : شهدای بابلسر 2 - چوکاتالش یک ، اسلامشهر 3 - پیام توس یک ، شهرداری بم 2 - نیروی زمینی 3 ، بعثت کرمانشاه یک - آبی پوشان تهران صفر ، شهرداری بندرعباس یک - نفت و گاز گچساران صفر ، شهرداری ماهشهر 2 - سپید رود رشت یک ، ایران جوان یک - شهدای رزکان 2
- باشگاه سپاهان اصفهان برای دومین بار به درخواست سرمربی تیم فوتبال محرم نویدکیا ، مبنی بر کناره گیری از مقام خود ، مخالفت کرد . 
- در پی وقوع جنگ علیه اوکراین ، فیفا کشور روسیه رادر تمامی فعالیت های فوتبال محروم کرد.
- در سوپرلیگ فوتبال یونان ، تیم آ. اک آتن در حضور ستاره های ایرانی با نتیجه سنگین 3 بر 0 مقابل پاناتینایک شکست خورد .
-  ویتالی کلیچکو قهرمان سابق سنگین وزن بوکس جهان و شهردار کی یف اعلام کرد که به همراه برادرش ولادیمیر که او‌ هم قهرمان سنگین وزن بوکس است سلاح به دست گرفته و علیه روسیه می جنگند. و‌ی در این خصوص گفت: این یک جنگ خونین است و من انتخاب دیگری ندارم؛ باید بجنگم، باید...
- تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2023 در دومین دیدار خود برابر سوریه با نتیجه 80 بر 68 به پیروزی رسید. محمد جمشیدی با 41 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران در این بازی بود.
- حامد پاکدل در جریان آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با مس رفسنجان از ناحیه سر آسیب دید و برای لحظاتی بیهوش شد. پاکدل پس از درمان و کسب هوشیاری، برای بررسی از سلامتی کامل با اورژانس راهی بیمارستان شد.
- پس از بریتانیا ، این بار فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد به حذف روسیه از جام جهانی 2022 تمایل دارد.
- مارسلو بیلسا از هدایت لیدز یونایتد برکنار شد. جسی مارش سرمربی سابق لایپزیگ اصلی‌ترین گزینه هدایت لیدز است.
- با اعلام باشگاه تراکتور ؛ محمد نصرتی به کادر فنی این تیم اضافه شد.
- فدراسیون بین المللی جودوبه دلیل آغاز جنگ در اوکراین، پوتین را از سمت افتخاری ریاست این فدراسیون تعلیق کرد.
- رافائل نادال با پیروزی دو بر صفر مقابل کمرون نوری بریتانیایی برای چهارمین بار فاتح رقابت‌های 500 امتیازی آکاپولکو شد.
- با تصمیم ستاد عالی بازیها، حضور ورزشکاران در رشته های تنیس روی میز، تیروکمان، دوومیدانی، کیک بوکسینگ، جودو، بسکتبال، تکواندو، کاراته، والیبال، هندبال، وزنه برداری، دوچرخه سواری و شمشیربازی در هر دو بخش آقایان و بانوان و رشته های کشتی، شنا  و ژیمناستیک در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی مصوب شد. پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مرداد در 21 رشته ورزشی به میزبانی شهر قونیه ترکیه برگزار می شود.
 - در مهمترین بازیهای لیگ باشگاهی اروپا این نتایج خلق شد : وستهام یک - وولورهامپتون صفر ، ترویس یک - مارسی یک ، لیون صفر - لیل یک ، بوخوم صفر - لایپزیگ یک ، اوگسبورگ یک - دورتموند یک ، اسپیتزا صفر - رم یک ، لاتزیو یک - ناپولی 2 ، ویارئال 5 - اسپانیول یک ، بارسلونا 4 - بیلبائو صفر ، سویا 2 - بتیس یک ، سوسیه داد یک - اوساسونا صفر 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار