PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در دوبازی باقی مانده از پیکارهای لیگ اسپانیا و همچنین ایتالیا ، تیمهای گرانادا و کادیز بدون گل شدند و آتالانتا با چهار گل از سد سامپدوریا گذشت .
- در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران ، استقلال در مشهد با نساجی بدون گل شد و پرسپولیس در تهران سه بر یک بر مس رفسنجان فائق آمد . درسایر بازیها این نتایج رقم خورد : تراکتور 2 - سپاهان 2 ، گل گهر 2 - صنعت نفت 1 ، نفت مسجدسلیمان صفر - آلومینیوم اراک صفر ، هوادار صفر - فولاد صفر ، فجرسپاسی یک - پیکان یک ، ذوب آهن 2 - پدیده خراسان یک 
- بازیهای هفته چهاردهم گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران برگزار شد و این نتایج به دست آمد : شهرداری نوشهر یک - مس نوین کرمان 3 ، عقاب تهران صفر - شهید قندی یک ، پاس همدان یک - ون پارس اصفهان یک ، فولاد نوین اهواز 2 - اترک بجنورد صفر ، شاهین بندر عامری یک - نود ارومیه یک 
- ورزشگاه امام رضا مشهد، نهم فروردین ماه میزبان بازی تیم ملی ایران و لبنان در راه جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.
- در پی حمله نطامی روسیه به اوکراین ، تمامی تیم های روسی از جمله ملی و باشگاهی از سوی یوفا و فیفا تحریم شدند در نتیجه روسیه از جام جهانی محروم شد.
- تیم پرسپولیس با به ثمر رساندن سه گل در دیدار با مس رفسنجان با 31 گل زده از استقلال پیشی گرفت و عنوان بهترین خط حمله لیگ را مال خود کرد.
- اگر استقلالی ها می توانستند نساجی را در مشهد شکست بدهند صاحب هفتمین پیروزی پیاپی می‌شدند و مجیدی به رکورد رویایی رایکوف در سال 53 می‌رسید. در آن سال و در جام تخت جمشید تیم استقلال (تاج) با رایکوف صاحب 7 پیروزی پی‌درپی شد و مجیدی با توجه به 6 پیروزی قبلی استقلال این فرصت را داشت تا به رکورد سرمربی اسبق و یوگسلاو  برسد که در این امر ناکام ماند.
- باشگاه استقلال 9 روز پیش طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ، خواهان برقراری عدالت در زمان برگزاری بازی‌های این تیم و بازی‌های پرسپولیس شده است. در این نامه به این موضوع اشاره شده که در 15 بازی نیم فصل نخست، تیم استقلال در 10 بازی زودتر از تیم پرسپولیس به میدان رفته و حریف با اطلاع از نتیجه مصاف استقلال بازی کرده است.باشگاه استقلال در این نامه خواهان اتخاذ تصمیمات سازمان لیگ جهت ایجاد عدالت در این موضوع شده و در پایان خواهان جابه‌جایی زمان بازی استقلال و گل‌گهر با مصاف پرسپولیس و صنعت نفت آبادان شده است.
- سعید آقایی از پرسپولیس با دریافت کارت زرد چهارم خود بازی مقابل صنعت نفت آبادان را از دست داد.
- طالب ریکانی از تیم فوتبال نفت آبادان با دریافت کارت قرمز مستقیم بازی با ذوب ‌آهن در دیدار هفته ‌آینده تیمش مقابل پرسپولیس حضور نخواهد داشت . 
- مسی جایزه بیشترین گل زده در تاریخ یک باشگاه را از طرف سازمان بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال دریافت کرد.
- شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی با عقد قراردادی 1/5 ساله به پرسپولیس پیوست.
- اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد تیم اسپارتاک مسکو را از حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا محروم کرده است.
- جانلوئیجی بوفون قرارداری جدید با پارما تا سال 2024 امضا کرد ، در زمان پایان قراردادش او 46 ساله خواهد بود و بیست و نهمین سال فوتبالی خود را گذرانده است .
- پس از کناره گیری سولدو ، ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتور شد.
- محمدرضا داورزنی در حکمی امیر خوش‌خبر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال مردان ایران منصوب کرد.
- آرزو حضرتی بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران دچار سانحه شد و به کما رفت. او که به عضویت تیم فوتبال سپیدار قائمشهر درآمده در روستای سنگتاب با تصادف شدیدی مواجه شده است. حضرتی از ناحیه جمجمه و فک دچار شکستگی شده و وضعیت مساعدی ندارد و متاسفانه در کما به سر می‌برد؛ متاسفانه در این تصادف، راننده متواری شده و متواری شدن او باعث شده تا این بازیکن جوان فوتبال زنان با تاخیر به بیمارستان برسد.
- تیم ملی سوئیس نیز روسیه را تحریم کرد و تا اطلاع ثانوی در هیچ یک از رده‌های سنی با این کشور مسابقه نخواهد داد.
- اتحادیه فوتبال انگلستان اعلام کرد تا اطلاع ثانوی، مقابل هیچ تیمی از کشور روسیه در مسابقات بین المللی به میدان نخواهد رفت. این موضوع تمام رده های سنی پایه، بزرگسالان و پارا فوتبال را در بر می‌گیرد.
- سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس در کشور قطر زیر تیغ جراحی رفت، نعمتی دچار عارضه فتق شده جدیدترین فوتبالیست ایرانی است که ترجیح داده عمل جراحی‌اش را در کشور قطر انجام دهد. نعمتی با هزینه شخصی به کشور قطر سفر کرده است . 
- واسیل لوماچنکو، دارنده مدال طلای بوکس در المپیک 2008 پکن و المپیک 2012 لندن به ارتش اوکراین ملحق شد تا علیه تهاجم روسیه بجنگد.
- مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال به ریاست سیدمحمد پولادگر برگزار شد و جواد داوری با کسب ۳۸ رای برای مدت ۴ سال به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد.
- جوردن هندرسون به اولین کاپیتان لیورپول تبدیل شد که موفق به کسب لیگ قهرمانان ، لیگ جزیره ، سوپرکاپ اروپا و جام اتحادیه می‌شود . 
- فدراسیون فوتبال ولز اعلام کرد تا وقتی که اوضاع کشور اوکراین آرام نشود این تیم با تیم ملی روسیه بازی نخواهد کرد.
- شهاب زاهدی ملی پوش ایرانی که در لیگ اوکراین فعالیت داشت در پی شروع جنگ روسیه علیه این کشور بالاخره از اوکراین خارج و اکنون وارد مجارستان شده است . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار