PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- ‌

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در مرحله یکچهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی آلمان این نتایج به دست آمد : اونیون برلین 2 - سن پائولی یک ، هامبورگ 2 - کارلسروها 2 (3-2 پنالتی) ، هانوفر صفر - لایپزیگ 4 ، بوخوم یک - فرایبورگ 2 (وقت اضافی)
- سایت چلسی با انتشار بیانیه ای تایید کرد رومن آبراموویچ روسی تصمیم به فروش این باشگاه گرفته است.
- مرادمند و یزدانی ، دو بازیکن استقلال تهران ، دوره خدمت مقدس سربازی خود را در نیروی دریایی و باشگاه ملوان انزلی پشت سر خواهند گذاشت . 
- در ادامه ورود سازمان مالیاتی به بدهی‌های مالیاتی فدراسیون‌های ورزشی، حساب‌های فدراسیون تنیس مسدود و پول‌های موجود در آن‌ها برای صاف‌شدنِ بدهی مالیاتی برداشته شد. پیش‌تر همین اتفاق برای فدراسیون دوومیدانی افتاده بود.
- آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان به همراه صدیقه کعبی زاده دبیر کل و سید سمیرصادق الموسوی رئیس فدراسیون جودو کشور عراق با عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان و رعد حمودی رئیس کمیته ملی المپیک عراق، در بغداد دیدار و گفت و گو کردند.
- میلاد سرلک هافبک پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی و کشیدگی همسترینگ دیدار برابر صنعت نفت را از دست داد.
- هواداران باشگاه استقلال در اعتراض به شرایط موجود باشگاه، بحث سربازی سیاوش یزدانی، حسین مرادمند و وحید امیری دست به تجمع زدند.
- مجتبی لطفی مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، به استقلال خوزستان پیوست.
- طبق ادعای فابریزیو رومانو ، باشگاه منچستریونایتد از امضای قرارداد جدید با داوید دخیا دروازه‌بان 31 ساله و اسپانیایی خود اطمینان دارد، شیاطین سرخ از عملکرد وی رضایت دارند و می‌خواهند طی سال 2022 با او به توافق برسند.
- با اعلام فیبا تیم‌های بسکتبال روسیه از حضور در تمامی رقابت‌های بین‌المللی محروم شدند.
- «سرگئی سولوویچیک» نایب رییس روسی فدراسیون بین المللی جودو IJF و رییس اتحادیه جودوی اروپا از تمامی مسئولیت های خود استعفا کرد. گفتنی است «سولوویچیک» دوم خرداد سالجاری در سفر به تهران با مسئولان فدراسیون جودوی کشورمان دیدار و‌ گفت کرده بود. 
- رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از صبح روز چهارشنبه 11 اسفند در شهر "امان" اردن آغاز ‌شد و نمایندگان کشورمان با 13 بوکسور در دو بخش نوجوانان و جوانان به روی داخل رینگ رفتند . این رقابت ها تا 23 اسفند ادامه دارد . 
- تیمهای چلسی ، لیورپول و ساوتهمپتون در ادامه بازیهای جام حذفی انگلیس با نتایج 3-2 ، 2-1 و 3-1 به ترتیب بر لوتون ، نوریچ سیتی و وستهام پیروز شدند.
- تیم سوسیه داد در لالیگای اسپانیا با دو گل از سد تیم مایورکا گذشت.
- در دومین مسابقه از دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا ، تیم یوونتوس با گل به خودی لورنزو ونوتی ، بازیکن حریف ، خود را در دقایق پایانی به فیورنتینا تحمیل کرد . در دیگر بازی این مرحله ، دو تیم همشهری از میلان بدون گل شده بودند .
- در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی پرتغال تیم پورتو در زمین اسپورتینگ لیسبون به پیروزی 2-1 دست یافت . در این دیدار باردیگر مهدی طارمی ، مهاجم ایرانی پورتو مثل دیدار با لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا یک گل از نقطه پنالتی زد و یک پاس گل هم داد . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار