PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- دور جدید پیکارهای باشگاهی در اروپا با ثبت این نتایج پی گیری شد : اینتر میلان 5 - سالرنیتانا صفر ، لورین یک - لیون 4 ، بیلفیلد صفر - اوگسبورگ یک ، آلاوز صفر - سویا صفر
- شنبه شب ، در ادامه بازیهای لیگ باشگاهی اروپا ، رئال مادرید با سوسیه داد ، پاری سن ژرمن با نیس ، لیورپول با وستهام و بایرن مونیخ با بایرله ور کوزن مصاف خواهند داد.
- رضا درویش امروز در محل تمرین به پرسپولیسی‌ها وعده داد تا قبل از دربی 26 اسفند ماه، 10 درصد دیگر از قرارداد همراه با پاداش بردها را پرداخت خواهد کرد تا میزان دریافتی آنها به 50 درصد برسد. 
- در دیدارهای اول ، دو بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران که به طور متمرکز به میزبانی تهران انجام می شود ، تیمهای شهداب یزد و پیکان تهران با نتایج مشابه سه بر صفر به ترتیب تیمهای فولاد سیرجان و سپاهان اصفهان را شکست دادند . 
- در روزی که نوراللهی به طور کامل بازی کرد و قائدی هم از دقیقه 77 وارد زمین شد تیم شباب الاهلی در لیگ امارات 3 - 1 برابر الوحده تن به شکست داد.
- دیدار روز یکشنبه بین ماینتس و بروسیا دورتموند به علت 19 مورد کرونا در باشگاه ماینتس به تعویق افتاد این بازی اکنون در تاریخ 16 مارس برگزار خواهد شد.
- لوسیانو اسپالتی از ناپولی به عنوان بهترین سرمربی ماه فوریه سری آ انتخاب گردید.
‏- تلویزیون کشور چین قرار است بازی‌های این هفته لیگ برتر انگلیس را پخش نکند ، چون قرار است تیم‌ها در بازی‌های این هفته از مردم و کشور اوکراین حمایت کنند .
- سایت «بکرا» اعلام کرد کلارنس سیدورف بازیکن سابق تیم‌های فوتبال میلان و رئال مادرید به دین اسلام مشرف شده است.
- ابوالفضل جلالی مدافع استقلال به علت مصدومیت دیدار مقابل گل‌گهر را از دست داد.
- ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت : اگر روسیه در جام جهانی حضور نداشته باشد جام جهانی‌ای در کار نخواهد بود. 
- رافائل سیلوا مدافع برزیلی و سابق باشگاه الفیصلی عربستان، جهت توافق نهایی با باشگاه استقلال و انجام تست‌های پزشکی، وارد ایران شد.
- 15 اسفند روز واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس خواهد بود؛ 10 درصد از مالکیت تا 15 فروردین عرضه می‌شود و منابع حاصل از عرضه اولیه در خزانه دولت نخواهد رفت و در حساب باشگاه‌ها خواهد بود.
- باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تفاهم‌نامه همکاری با مدیر آکادمی ورزش بلگراد صربستان امضا کرد.
- همه دیدارهای خانگی باقی مانده نساجی تا پایان فصل در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار میشود و بازگشت این‌تیم به‌ ورزشگاه شهدای ساری منتفی شد.
- دوژان ولاهوویچ مهاجم صرب یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه سری آ انتخاب گردید . 
- با اعلام رسمی باشگاه نود ارومیه، داریوش هرمزی سرمربی فصل گذشته قشقایی شیراز به عنوان سرمربی جدید این تیم لقب گرفت . 
- روز شنبه دور تازه پیکارهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران ، طبق این برنامه انجام خواهد شد : رایکا با شاهین ، شهرداری آستارا با ماشین سازی ، شهرداری همدان با آرمان گهر ، مس شهربابک با خوشه طلایی ، قشقایی با ملوان ، ویستا توربین با شمس آذر ، مس کرمان با سایپا ، استقلال خوزستان با خیبر خرم آباد ، پارس جنوبی جم با استقلال ملاثانی 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار