PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای لیگ باشگاهی اروپا این نتایج در کشورهای مختلف رقم خورد : منچسترسیتی 4 - منچستریونایتد یک ، واتفورد 2 - آرسنال 3 ، نانت 2 - مون پولیه صفر ، بوردو صفر - ترویس 2 ، لیل 4 - کلرمونت صفر ، مارسی صفر - موناکو یک ، کلن صفر - هافن هایم یک ، فیورنتینا یک - ورونا یک ، یوونتوس یک - اسپیتزا صفر ، ناپولی صفر - آس میلان یک ، کادیز 2 - وائه کانو صفر ، الچه یک - بارسلونا 2 ، سلتا 4 - مایورکا 3 ، بتیس یک - اتلتیکو 3 
- تیمهای شهداب یزد و پیکان تهران با پیروزی مشابه 3 - 1 به بازی فینال لیگ برتر والیبال ایران راه یافتند.
- در لیگ برتر بسکتبال ایران نتایج زیر به دست آمد : شیمیدرقم  70 - نظم آوران سیرجان 68 ، کاله مازندران 88 
، اکسون 82 ، شهرداری گرگان 77 - مس رفسنجان 73 ، سپاهان 84 - نفت آبادان 80 
- شانزدهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا در رده دختران باحضور پنج تیم ایران ، قزاقستان ، هندوستان ، تایلند و ازبکستان از دوشنبه به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شد.
- در هفته بیست و یکم پیکارهای لیگ برتر فوتبال ایران نتایج زیر رقم خورد : پدیده صفر - تراکتور صفر ، مس رفسنجان صفر - نفت مسجد سلیمان صفر ، پیکان صفر - نساجی یک ، آلومینیوم صفر - هوادار یک ، فولاد یک - ذوب آهن 2 ، استقلال 2 - گل گهر یک ، سپاهان 2 - فجرسپاسی صفر ، صنعت نفت 2 - فجرسپاسی صفر 
- با تصویب هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان سهیل میرزاجانی به عنوان مسئول جدید کمیته مسابقات هیات فوتبال استان گیلان منصوب شد .  همچنین فرزاد سیری ، عبدالله مرغوب ، اسماعیل رجب زاده ، امیر فرحسینی ،محمد رضا پورهادی و مسلم صفری به عنوان اعضای این کمیته معرفی شدند .‌
- میثم فدایی واحد، مدیرعامل فرابورس ایران گفت : باشگاه استقلال ١۶٧ میلیون و ۴٠٣ هزار و  ٩٠٣ سهم، توسط ١٧٩ هزار و  ١٨۵ نفر و در مورد باشگاه پرسپولیس ١۶٢ میلیون و ٢٢٩ هزار و ١٣۶ سهم توسط ٢٠١ هزار و ٢۵۴ هزار نفر خریداری شد.
- در لیگ فوتبال پرتغال تیم پورتو مقابل  فریرا در شب آتش بازی مهدی طارمی با یک گل و دو پاس گل ، به برتری رسید . - تیم فوتبال استقلال با گذشت 21 هفته از مسابقات لیگ برتر مقابل هیچ تیمی شکست نخورده و از این بابت صاحب یک رکورد شده است اما با نتیجه دیدار استقلال و گل‌گهر یک اتفاق دیگر هم رقم خورد. از آنجا که رکورد شکست ناپذیری یک مربی در لیگ برتر در اختیار امیر قلعه‌نویی است با پیروزی استقلال مقابل گل گهر فرهاد مجیدی به رکورد سرمربی سابق خود رسید. قلعه‌نویی در لیگ دهم با سپاهان از هفته هشتم تا بیست‌ و هشتم مسابقات شکست نخورد تا 21 هفته بدون شکست را در پرونده کاری خود  ثبت کند،
- مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال آلمان موسوم به دی اف بی پوکال انجام شد. در این مرحله هامبورگ با فرایبورگ و لایپزیگ با اونیون برلین مصاف می دهند . 
- در لیگ فوتبال  بلژیک | تیم شارلوا مقابل استاندارد لیژ در حضور 84 دقیقه ای علی قلی زاده به نتیجه مساوی بدون گل رسید . 
-  لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی وزیر ورزش ایران دیدار و گفت و گو کرد.
- با اعلام باشگاه پرسپولیس، کارت بازی شرزود تمیرویف مهاجم جدید سرخپوشان صادر شد.
- کمپانی پوما اعلام کرد؛ تمام فروشگاه های رسمی خود در کشور روسیه را تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد کرد.
-  با گلزنی مقابل کالیاری ، چیرو ایموبیله با 143 گل به بهترین گلزن تاریخ لاتزیو در سری آ تبدیل شد و از این حیث با اسلیویو پیولا برابری کرد.
- لوکا مودریچ با 36 سال و 177 روز پس از فرانس پوشکاش (38 سال 223 روز) به مُسن ترین گلزن رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد. 
- باشگاه رئال مادرید پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و یکی از بهترین و بزرگترین تیم های تاریخ فوتبال 120 ساله شد.
- روز سه‌شنبه از ساعت 14:00 قرعه‌کشی مرحله 1/4 نهایی و نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزارمی شود . 
- در جریان مسابقه فوتبال بین تیمهای کوئره‌تارو و اطلس در لیگ مکزیک، هواداران دو تیم در دقیقه 63 بازی به شدت با یکدیگر درگیر شدند که منجر به کشته شدن 17 نفر و مصدومیت 22 نفر شد. در این حادثه تلخ سیستم VAR استادیوم کوریگیدورا هم به شدت آسیب دید. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار