PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در آغاز دور تازه پیکارهای باشگاهی فوتبال در اروپا تیم اتلتیکو مادرید در لالیگای اسپانیا با دو گل از سد تیم کادیز گذشت و مسابقه تیمهای لیل با سنت اتین در فرانسه نیز بدون گل خاتمه یافت . 
- بازیهای لیگ های باشگاهی در اروپا شنبه شب ادامه می یابد و در مهمترین دیدارها ، بایرن با هافن هایم و لیورپول با برایتون به میدان خواهند رفت .  
- دولت بریتانیا تمامی حساب های باشگاه چلسی را مسدود کرد و این بدین معناست که این باشگاه قادر به پرداخت هیچ هزینه ای اعم از حقوق بازیکنان و پرسنل نیست.
- سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل ، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو جهت بازی با حریفان در دو دیدار باقی مانده برای راهیابی به جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد . 
- در آستانه بازی برگشت دربی پایتخت ، تیم پرسپولیس بدون هیج محرومی به استقبال دیدار حساس روز پنجشنبه ‌ آینده مقابل استقلال خواهد رفت.
- رضا سخندان رئیس دپارتمان داوری فدارسیون فوتبال دیگر در این سمت نخواهد بود و قرار است به زودی نفر جایگزین او انتخاب شود.از علیرضا سهرابی یا رسول فروغی به عنوان جانشین او یاد می شود .
- در آغاز دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران این نتایج رقم خورد : نفت مسجد سلیمان یک - پرسپولیس 2 ، استقلال یک - صنعت نفت آبادان صفر ، نساجی یک - سپاهان 3 ، ذوب آهن 4 - آلومینیوم صفر ، گل گهرسیرجان صفر - پیکان صفر 
- در لیگ ستارگان قطر تیم الریان در شب مصدومیت و حضور 38 دقیقه ای شجاع خلیل زاده 3 - 2 به الشمال باخت .
- چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی در گروه زنان در حالی به پایان رسید که ایران قهرمان شد، اردن نایب قهرمان و ازبکستان در جایگاه سوم ایستاد. نمایندگان کشورمان در رده بندی نهایی با کسب 5 مدال طلا، سه برنز و 697 امتیاز عنوان نخست را کسب کردند، اردن با یک طلا، یک نقره، یک برنز و 203 امتیاز نایب قهرمان شد و ازبکستان نیز با یک طلا، دو برنز و 173 امتیاز روی سکوی سوم ایستاد؛ قزاقستان با یک طلا و 135 امتیاز به همراه آذربایجان با یک نقره، یک برنز و 84 امتیاز چهارم و پنجم شدند.
- با اعلام فرانس فوتبال ، مراسم اهدای توپ طلای سال آینده در اکتبر 2022 برگزار خواهد شد.
- اصغر رحیمی ، مدیر فنی تیم ملی تکواندو درباره تغییرات در کادر فنی تیم‌های ملی گفت: فکر می‌کنم تغییر داریم به‌خاطر اینکه برای دوره حدوداً سه‌ساله فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی بوده است. اگر قرار باشد به‌عنوان مدیر فنی ادامه همکاری بدهم، حتماً توصیه می‌کنم روش انتخاب سرمربی تیم ملی را تغییر بدهیم.
- مهسا کمالی بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان پس از گلزنی برابر تیم پالایش نفت آبادان، به جنگ روسیه علیه اوکراین واکنش نشان داد. وی بر روی پیراهنش عبارتی انگلیسی به معنای «جنگ را متوقف کنید» نوشته بود. در واکنش به این حرکت کمالی باشگاه مس رفسنجان این بازیکن را به کمیته انضباطی احضار کرده است. 
- در تورنمنت فوتبال جوانان کافا ، ملی پوشان ایران با نتیجه یک بر صفر مقابل ازبکستان به برتری رسیدند. تک گل این بازی را نگین زندی دقیقه 33 به ثمر رساند.
- جوئل ماتیپ مدافع لیورپول به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.
- آنتونی لوپز گلر لیون به عنوان بهترین بازیکن این هفته لیگ اروپا انتخاب شد . 
- نیمار مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان این فصل اروپا موفق به زدن گل نشده است .  
- مذاکرات تمدید قرارداد بین بایرن مونیخ و توماس مولر در حال انجام است، حتی اگر مبتلا شدن به کرونا اولیور کان و صالح حمیدزیچ سرعت مذاکرات را کاهش داده است اما ناگلزمن نقش مهمی در تصمیم گیری دارد او می خواهد مولر را حفظ کند.
- در ادامه بازیهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران ، روز شنبه ، فجرسپاسی با شهرخودرو ، هوادار با مس رفسنجان و تراکتور با فولاد به مصاف هم خواهند رفت . 
- مسابقه فینال والیبال لیگ برتر ایران بین تیمهای مقاومت شهداب یزد و پیکان روز شنبه در ساعت 15/15 برگزار خواهدشد.
- در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران این نتایج به دست آمد : آرمان گهر یک - استقلال خوزستان صفر ، خیبر یک - مس شهربابک یک ، خوشه طلایی 2 - پارس جنوبی 2 ، شمس آذر قزوین 3 - شهرداری آستارا یک ، سایپا 2 - ویستاتوربین یک ، ماشین سازی یک - مس کرمان 2 ، ملوان یک - رایکا یک ، شاهین بوشهر صفر - شهرداری همدان یک ، استقلال ملاثانی صفر - قشقایی صفر 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار