PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۷۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درهفته بیست و ششم لیگ فوتبال پرتغال تیم پورتو برای حفظ عنوان صدرنشینی با چهار گل از سد تیم پایین جدولی توندلا گذشت ، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو ، گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و درثبت گل سوم پورتو تاثیرگذار بود.
- در حالیکه شایعه شده بود مرفاوی به جای رسول خطیبی سرمربی گری تیم آلومینیوم اراک را برعهده گرفته اما در آخرین لحظه ، سید مهدی رحمتی با اراکی ها به توافق رسید و با دستیارانش : اشکان نامداری ، محمد نوازی و وحید فاضلی ، کارش را دراین تیم شروع کرد.
- معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت : با توجه به اجرای طرح هوشمند مقابله با کرونا و تصمیم ستاد ملی ، بلیت‌فروشی برای مسابقات فوتبال از جمله دربی پایتخت در روز پنجشنبه، با 30 درصد ظرفیت ورزشگاه انجام می‌شود. بلیت‌فروشی اینترنتی بوده و کسانی می‌توانند بلیت ورود به ورزشگاه را تهیه کنند که کارت واکسن داشته باشند و در قرنطینه هم نباشند.
- در ادامه بازیهای لیگ های باشگاهی فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : آتالانتا صفر - جنووا صفر ، اودینزه یک - رم صفر ، وستهام 2 - آستون ویلا یک ، ورونا یک - ناپولی 2 ، چلسی یک - نیوکاسل صفر ، سویا یک - وائه کانو یک ، بارسلونا 4 - اوساسونا صفر ، پاری سن ژرمن 3 - بوردو صفر ، تورینو یک - اینتر یک ، دورتموند یک - بیلفیلد صفر ، آرسنال 2 - لستر صفر ، اورتون صفر - وولورهامپتو یک ، بتیس یک - بیلبائو صفر ، سوسیه داد یک - آلاوز صفر 
- آلفونسو دیویس مدافع تیم بایرن مونیخ پس از ماه‌ها دوری ار میادین به دلیل مشکلات قلبی، تمرینات انفرادی خود را آغاز کرد.
- در رقابتهای تورنمنت فوتبال رده جوانان با نام کافا ، تیم دختران ایران با نتیجه پرگل 11 - 0 بر تیم تاجیکستان پیروز شد . 
- فلورین ویرتس هافبک و ستاره 18 ساله لورکوزن بدلیل پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد. ویرتس به تیم ملی آلمان هم دعوت می شد و حالا حضور او در جام‌ جهانی 2022 قطر نیز در هاله‌ای از ابهام خواهد بود.
- در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال هلند تیم فاینورد در روز نیمکت نشینی علیرضا جهانبخش مقابل زووله با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد.
- در هفته بیست‌وششم مسابقات بوندس لیگای آلمان تیم لورکوزن در شبی که سردار آزمون از دقیقه 64 وارد زمین شد؛ یک بر صفر به کلن باخت .
- یوسف بخشی‌زاده و محمود خرمزی، دو مربی تیم فوتبال آلومینیوم که در کادر فنی رسول خطیبی حضور داشتند، پس از جدایی این سرمربی از جمع اراکی‌ها، نسبت به فسخ قراردادشان اقدام کردند.
- تیم بانوان بارسلونا با پیروزی 5 بر 0 مقابل بانوان رئال مادرید قهرمان لیگ اسپانیا شد.
- پس از حذف پاری سن ژرمن توسط رئال در لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، لئونل مسی و نیمار ستارگان آرژانتینی و برزیلی این تیم در بازی با بوردو در لیگ فرانسه توسط تماشاگران هو شدند اما « ام با په » مورد تشویق قرار گرفت.
- در آخرین روز از مسابقات هندبال دختران جوانان آسیا تیم کشورمان مقابل ازبکستان قرار گرفت. ایران که پیش از این 2 برد مقابل هند و تایلند کسب کرده بود و یک باخت مقابل قزاقستان میزبان ، توانست با نتیجه 25 بر 21 بازی را به سود خود تمام کند تا موقتا با یک بازی بیشتر و 6 امتیاز در صدر جدول باشد .
- کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه 28 اسفند ماه با پرواز اختصاصی و بدون توقف راهی سئول می‌شود تا در ادامه بازیهای مرحله مقدماتی قاره آسیا برای راهیابی به جام جهانی 2022 با کره جنوبی مبارزه کند، با آنکه این دو کشور صعودشان به جام جهانی آینده حتمی شده اما تصاحب صدر جدول برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد. ایران در هفته نهم این مسابقات، چهارم فروردین‌ماه سال 1401 به مصاف تیم ملی کره‌جنوبی خواهد رفت.
- توسط مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید ایران ، اسامی 27 بازیکن تیم کشورمان برای شرکت در اردو و تمرینات اعلام شد . 
- بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال ایران ، روز دوشنبه بین تیمهای شهداب یزد و پیکان تهران برگزار خواهد شد . شهداب در صورت تکرار پیروزی ، بربام والیبال ایران خواهد ایستاد ، در دیدار اول ، نماینده یزد سه بر صفر پیروز شده بود . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار