PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دربازیهای باقی مانده از هفته اخیر لیگ های باشگاهی اروپا این نتایج خلق شد : کریستال پالاس صفر - منچستر سیتی صفر ، مایورکا صفر - رئال مادرید 3 ، لاتزیو یک - ونیز صفر
- سه شنبه شب ، دو بازی از چهار مسابقه باقی مانده دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و طی آن آژاکس با بنفیکا و منچستر یونایتد با اتلتیکو مادرید به مصاف هم می روند . 
- جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان پیش از سال نو، در بخش کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان بقایی دو اهواز حضور یافت و از کودکان بیمار حاضر در این بیمارستان عیادت کرد.
- فلیکس ماگات ، مربی آلمانی با عقد قرارداد تازه هدایت تیم هرتابرلین را برعهده گرفت . 
- با اعلام یوفا دیدار فینال سوپرکاپ اروپا در سال 2022 در تاریخ 10 آگوست و در کشور فنلاند استادیوم المپیک هلسینکی برگزار خواهد شد.
- تیم شهداب یزد با کسب دومین برد متوالی برابر پیکان در فینال ( 3 - 1 ) ، قهرمان لیگ برتر والیبال ایران شد . در بازی اول ، شهداب سه بر صفر به برتری رسیده بود ، فیاضی و میرزاجانپور ملی پوشان والیبال کشور ، در پایان این مسابقات به ترتیب برترین قدرتی زن و اسماعیل نژاد ارزشمندترین بازیکن لقب گرفتند . 
- ماتیاس سامر بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال آلمان ، به عنوان مشاور خارجی ، قراردادش را با دورتموند تا سال 2025 تمدید کرد . 
- تیم دختران هندبال ایران که برای برپایی مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان بسر می برد توانست علاوه بر کسب سهمیه جهانی ، مدال نقره این رقابتها را به خود اختصاص دهد ، در آخرین روز این بازیها هند 41 بر 18 مقابل تایلند و قزاقستان با نتیجه 29 بر 22 برابر ازبکستان به پیروزی رسیدند . 
- با تصمیم یحیی گل‌محمدی؛ مربی تیم پرسپولیس ، تمرینات قرمزپوشان تا روز دربی (پنج شنبه) پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و عکاس باشگاه نیز حق حضور در تمرینات را ندارد. 
- با اعلام یوفا اسامی داوران شب‌های پایانی دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا بدین صورت خواهد بود : یوونتوس - ویارئال (سیمون مارسینیاک از لهستان) ، منچستریونایتد - اتلتیکو مادرید ( اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی) ، لیل - چلسی ( داویده ماسا از ایتالیا ) ، آژاکس - بنفیکا (کارلوس دل سرو از اسپانیا)
- وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف خریدهای نیم فصل دوم پرسپولیس ، بعد از دربی به اردوی تیم های ملی تاجیکستان و ازبکستان ملحق خواهند شد.
- آندرا سیلوا؛ مهاجم پرتغالی تیم لایپزیگ به رکورد 50 امین گل خود در بوندس لیگا آلمان رسید.
- جلسه کمیته داوران در هفته گذشته برای انتخاب قاضی داربی 98 برگزار شد و با موافقت اعضای این کمیته و دپارتمان داوری، قرار بود پیام حیدری داور داربی شود اما جلسه فوق‌العاده کمیته داوران در عصر روز یک‌شنبه، قاضی تقابل استقلال و پرسپولیس را تغییر داد و با موافقت اکثر اعضا قرار شد تا مهدی سیدعلی، نود و هشتمین داربی پایتخت را سوت بزند تا این داور برای نخستین بار قاضی جنگ سرخابی‌ها باشد.
- فیفا اعلام کرد که هزینه سفر و اسکان 50 نماینده از فدراسیون‌های شرکت کننده را با بلیت بیزینس کلاس تقبل خواهد کرد. فیفا وظیفه تامین سه وعده غذایی این 50 عضو از هر فدراسیون را طی پنج روز قبل از شروع جام جهانی و یک شب بعد از حذف از این رقابت‌ها بر عهده خواهد داشت. هزینه‌های فیفا علاوه بر این شامل خدمات حمل و نقل شامل دو دستگاه اتوبوس و یک وسیله نقلیه سوم برای حمل تجهیزات و خودروهای خدمات ویژه مختلف است. انجام هزینه برای نفرات بیشتر و یا خارج از تعهدات تعریف شده فیفا بر عهده فدراسیون‌ها خواهد بود.
- پیر امریک اوبامیانگ خرید تازه بارسلونا ، در 6 بازی اول خود در لالیگا پنج گل به ثمر رساند؛ آخرین بار فصل 2009/2010 ابراهیموویچ بود که به چنین رکوردی دست یافت.
 - در جلسه هیات وزیران به ریاست رئیس‌جمهور، با تمدید مهلت اجرای مصوبات مربوط به واگذاری مجموعه‌های ورزشی شهدای گمنام و زنده یاد ناصر حجازی به پرسپولیس و استقلال موافقت شد..
- تیم ملی فوتبال کره جنوبی قبل از دیدار با ایران در روز چهارم فروردین ، اسامی بازیکنان شاخص خودرا برای شرکت در اردوی آمادگی اعلام کرد.
- جرارد رومرو ، اعلام کرد خورخه مسی ، پدر و نماینده لیونل مسی چند روز پیش با سران باشگاه بارسلونا برای بازگشت احتمالی پسرش در تابستان ، تماس هایی داشته است .
- کریم بنزه ما ، مهاجم فرانسوی و گلزن تیم رئال مادرید به رغم باز کردن دروازه مایورکا در هفته اخیر مسابقات لالیگا ، به شدت آسیب دید و این احتمال وجود دارد مسابقه رئال با بارسا را از دست بدهد . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار