PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- طی حکمی از سوی مقامات باشگاه شیرازی ، مجتبی سرآسيايی رسما به عنوان سرمربی فجرسپاسی انتخاب و مشغول به کار شد. این تیم در انتهای جدول رقابتهای این فصل لیگ برتر فوتبال ایران ، وضعیت خوبی ندارد . 
- باشگاه گل گهر سیرجان در واکنش به عدم دعوت بازیکنان این تیم به اردوی اخیر تیم ملی ، طی بیانیه ای کنایه آمیز نسبت به این موضوع معترض شد . 
- تیم ملی فوتبال لبنان برای دو بازی باقی مانده از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، نفرات شاخص خود را جهت مبارزه با دوتیم سوریه و ایران اعلام کرد .
- شیوع گسترده موج جدید کرونا در کره‌جنوبی یک بازی لیگ داخلی میان تیم‌های پوهانگ و اولسان را با تعویق یک هفته‌ای مواجه کرد. تست کرونای بسیاری از بازیکنان مثبت بوده و این موضوع شاید به تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی پیش از بازی برابر ایران نیز سرایت کند. یک عضو فدراسیون فوتبال کره‌ گفت: به بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفتیم باید تست منفی در 72 ساعت اخیر را ارائه کنند تا بتوانند در اردو حضور یابند.
- در پی درخشش دوباره له واندوفسکی ، مهاجم لهستانی بایرن در مسابقه با اونیون برلین ، وی برای سومین فصل متوالی رقم گلهای زده خود در یک دوره از بوندس لیگا را به بیش از ۳۰ گل زده افزایش داد. او در فصل ۲۰۱۹ ، سی و چهارگل ، ۲۰۲۰ ، چهل و یک گل و در فصل ۲۰۲۱ نیز ۳۱ گل به ارمغان آورد.
- در لیگ فوتبال بلژیک تیم شارلوا مقابل سرکل در حضور ۲۰ دقیقه ای علی قلی زاده صاحب پیروزی پرگل پنج بر صفر شد .
- مانوئل نویر سنگربان ملی پوش بایرن ، سیصد و یازدهمین برد خود را در 460 امین بازی خود در بوندسلیگا (مقابل یونیون برلین) ثبت کرد و رکورد جدیدی در این رقابت ها به جای گذاشت و در این روند از الیور کان با 310 برد در 557 بازی پیشی گرفت.
- پیکارهای لیگ باشگاهی فوتبال اروپا پی گیری شد و این نتایج رقم خورد : بایرن ۴ - اونیون برلین صفر ، اینتر یک - فیورنتینا یک ، ناپولی ۲ - اودینزه یک ، آستون ویلا صفر - آرسنال یک ، لیدز ۳ - وولور هامپتون ۲ ، نانت صفر لیل یک ، کالیاری صفر - میلان یک ، ماینز ۴ - بیله فیلد صفر ، اشتوتگارت ۳ - اوگسبورگ ۲ ، هرتابرلین ۳ - هافن هایم صفر ، آلاوز۲ - گرانادا ۳ ، الچه صفر - والنسیا یک ، اوساسونا ۳ - له وانته یک ، وائه کانو صفر - اتلتیکو یک 
- تیم فوتسال تایلند با برتری دو بر صفر مقابل میانمار ، حریف تیم فوتسال کشورمان شد.
- آرسنال پس از منچستریونایتد و لیورپول به سومین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که به رکورد 2000 گل در این مسابقات رسیده است.
- یک شنبه شب ساعت ۳۰-۲۳ در ورزشگاه شهر مادرید دیدار ال کلاسیکوی لالیگای اسپانیا بین رئال و بارسلونا برگزار می شود.
- سرجینو دست و کریم بنزما ازبارسا و رئال مسابقه برگشت ال کلاسیکو را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادند.
- بایرن مونیخ 1935 امین بازی خودش را در بوندس لیگا آلمان انجام داد و از تیم وردبرمن پیشی گرفت و تبدیل به تنها باشگاهی شد که بیشترین بازی را در بوندس لیگا انجام داده است.
- تیم چلسی در جام حذفی انگلیس با نتیجه ۲ - ۰ از سد تیم میدلزبرو گذشت .
- مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران اسامی ۲۷ بازیکن را به اردوی جدید تیم زیر ۲۳ سال کشورمان اعلام کرد.
- با اعلام سرپرست تیم ملی فوتبال ، سامان قدوس به دلیل مثبت شدن تست کرونا تیم ملی کشورمان را در سفر به سئول برای مبارزه با کره جنوبی همراهی نخواهد کرد.
- کریم بنزما مهاجم رئال برای بازیهای تدارکاتی به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی فرانسه خط خورد و ژیرو جایگزین او شد.
- با تغییر رنگ شهر تهران از نظر شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن در وضعیت زرد، رشته‌های مربوط به انجمن‌های ورزش‌های رزمی، بوکس (سالنی)، شنا (استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آبی)، تکواندو (سالنی) جانبازان و معلولین، ژیمناستیک (سالنی)، هاکی (سالنی)، کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)، کونگ فو و هنرهای رزمی (سالنی)، نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی)، ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش‌های زورخانه‌ای (سالنی) امکان فعالیت و بازگشایی در تهران را خواهند داشت. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار