PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری دیدار با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وارد شهر اینچئون شده است ، نخستین تمرین خود را در این کشور انجام داد. پس از اضافه شدن شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی به اردو، سه بازیکن دیگر یعنی سید مجید حسینی، علی قلی زاده و اللهیار صیادمنش هم وارد کره جنوبی شده و تا زمان اعلام تست کرونای خود در هتل مارینابی می‌مانند تا پس از آن به جمع سایر نفرات در هتل میلفیلد اضافه شوند. قرار است سردار آزمون، امیرعابدزاده، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد نیز تا فردا خود را به کادرفنی معرفی کنند. این بازیکنان پس از ورود به کره باید تا زمان اعلام جواب تست کرونای خود در قرنطینه بمانند و حضورشان در تمرین تیم ملی مبهم است.
- لائوتارو مارتینز ، ستاره آرژانتینی باشگاه اینتر میلان قبل از پیوستن به اردوی ملی پوشان برای بازیهای جام جهانی تست کرونا داد که آزمایش او مثبت اعلام شد . 
- پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما باید در هر 2 مسابقه آینده به پیروزی دست یابیم و تیم اول گروه شویم. پس از اینکه صعودمان به جام جهانی قطعی شد، وظیفه مان این است که به عنوان صدرنشین این مسابقات را به پایان برسانیم. برای همین کسب 2 پیروزی هدف اصلی است. این هدف برای ما اهمیت بالایی دارد.
- دوژان ولاهوویچ ، مهاجم یوونتوس به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران دیدار های پیش روی تیم ملی صربستان در فیفا دی را از دست داد.
- علی دایی مهاجم اسبق فوتبال ایران و دومین گلزن برتر دنیا پس از رونالدو ، تماشاگر ویژه مسابقه تنیس بین رافائل نادال و تیلور فریتز بود . 
- تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار با کره جنوبی با یک پرواز چارتر به مشهد سفر می‌ کند و فدراسیون فوتبال در تلاش است که این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود. تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مشهد به مصاف لبنان خواهد رفت.
- لوکاکو مهاجم بلژیکی و حال حاضر چلسی ، برنده جایزه بهترین بازیکن فصل قبل سری‌آ ایتالیا در مراسم گالا شد.
- یوونتوس و دیبالا برای تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۶ با حقوق ۲+۸ میلیون یورویی در سال به توافق رسیده بودند اما بعد از اینکه یوونتوس پیشنهادش را تغییر داد، توافقات برهم خورد.
- دیوید بکام ، بازیکن اسبق انگلیس حساب اینستاگرام خود را موقتاً به یک پزشک اوکراینی که رئیس یک مرکز درمانی در خارکیف است منتقل کرد تا او بتواند فعالیت پزشکان اوکراینی را در شرایط جنگی نشان دهد
- در پی کسب نتایج اخیر تیم نفت مسجدسلیمان، مدیران باشگاه و محمود فکری مربی تیم برای قطع همکاری و جدایی به توافق رسیدند تا وضعیت این تیم پیچیده‌تر از گذشته شود. رسول خطیبی، رضا مهاجری و سیروس پورموسوی سه گزینه جانشینی فکری برای هدایت نفت مسجدسلیمان در ادامه مسابقات لیگ برتر هستند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار