PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۲۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
دونده سرعتی و ملی پوش در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان هم نمایش ضعیفی داشت تا مشخص شود اردوهای خارج از کشور و هزینه های دلاری فدراسیون دوومیدانی برای این ورزشکار نتیجه ای در بر نداشته است.
کیهان ورزشی-

حسن تفتیان که به عنوان نماینده دوومیدانی ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان شرکت کرده بود با عملکرد ضعیف خود نتوانست به نیمه نهایی صعود کند و یکبار دیگر در مسابقات بین المللی ناکام ماند.
او طی سالهای گذشته در بیشتر مسابقات آسیایی و بین المللی نتیجه در خور توجهی کسب نکرده و همواره جزو ناکامان ورزش مادر ایران بوده است.
البته شکست در ورزش برای هر ورزشکاری رخ می دهد اما تفتیان جزو نفراتی در دوومیدانی بوده که طی سالهای گذشته با مساعدت و بودجه فدراسیون دوومیدانی به اردوی خارج از کشور اعزام شده و بنا به خواسته خودش با مربی خارجی تمرینات آماده سازی را برگزار کرده اما با نگاهی به نتایجش متوجه می شویم که روندش امیدوارکننده نبوده است.
روند آماده سازی تفتیان در اردوهای خارج از کشور نشان می دهد که وی در اردوی فرانسه با مربی خارجی پیشرفتی نداشته است و نسبت به گذشته نتوانسته رکورد ملی خود را تکرار کند.
 تفتیان در دور مقدماتی مسابقات داخل سالن جهان با رکورد 6.75 ثانیه در گروه 6 نفره در مکان پنجم ایستاد.
 او با این رکورد در مجموع جایگاه 35 را در میان 43 دونده به خود اختصاص داد.
 این نتیجه در حالی رقم خورده که او مدتی را در اردوی پاریس حضور داشت.
 این دونده چندمین بار است که در مسابقات مهم عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش می‌گذارد.
 پیش از این فرزانه فصیحی در بخش بانوان نتوانسته بود به دور بعد صعود کند. 
 آنچه امروز برایمان عیان شده این است که فدراسیون دوومیدانی در خصوص برخی از ملی پوشان می بایست تجدیدنظر کند و روش دیگری را مدنظر قرار دهد.
این در حالی است که تفتیان با این وضعیت آمادگی چند ماه دیگر قرار است در بازیهای آسیایی به میزبانی «هانگژو» شرکت کند.     
برچسب ها: دوومیدانی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
0
0
هزینه اردوهای خارحی تفتیان در مقایسه با قراردادهای بیست و سی میلیاردی فوتبالیست ها هیچ است! یحیی گل محمدی سالانه بیست میلیارد تومان می گیرد داور را کتک می زند اما یک نفر به مبلغ قراردادش گیر نمی دهد و محروم نمی شود! تیم ملی فوتبال با بازیکنان ۵۰۰ میلیاردی در مصاف با کره جنوبی خرس وسط می شود یک کلام انتقادی نمی کنید!دو و میدانی خیلی مظلوم است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار