فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید عواملی مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کنند تا این تیم قهرمان نشود.
کیهان ورزشی-

یحیی گل‌محمدی درباره شرایط پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما موفقیت‌هایی هم داشتیم و توانستیم پنجمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم و توانستیم درسوپرجام قهرمان بشویم و از این نظر سال خوبی بود. همه می‌دانند چقدر مشکل داشتیم اما در مجموع فصل جدید برای ما پر فراز و نشیب بود. بازیکنان همه تلاش خود را انجام دادند تا هواداران خوشحال شوند اما عواملی و مزاحمت‌هایی وجود دارد که اجازه ندهند پرسپولیس قهرمان شود اما این قول را می‌دهم که با همه وجود کار کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. 
 وی افزود: کار سختی داریم و احتیاج به کمک و حمایت هواداران داریم. شک نکنید که ما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. وقتی در پرسپولیس کار می‌کنید فقط باید یک هدف داشته باشید که آن هم قهرمانی است و باید فقط برای گرفتن جام تلاش کنیم. ما پر فشار تمرین می‌کنیم و زحمت می‌کشیم اما هستند کسانی که بخواهند چوب لای چرخ تیم بگذارند و این افراد زیاد هستند. پارسال شاهد کارشکنی‌های زیادی بودیم و مشکلات ما از ابتدای فصل شروع شده بود اما پا پس نکشیدیم و با تمام وجود کار کردیم. هدف اصلی ما همیشه قهرمانی بوده و خواهد بود و شک نکنید که باید مسیر را با کمک هواداران ادامه بدهیم.
 او در ادامه گفت: امیدوارم شرایطی رخ بدهد که بازی‌ها با حضور هواداران باشد چون حضور آن‌ها به ما انگیزه می‌دهد. الان همه جای دنیا بازی‌ها با  تماشاگر است و وجود آن‌ها تاثیر زیادی در ایجاد انگیزه برای ما دارد. در نبود هواداران بیش‌ترین ضرر را پرسپولیس کرده است.
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات شهرآورد ۹۸ هم گفت: هدف اصلی ما در شهرآورد پیروزی بود و همه مجموعه تیم به سه امتیاز فکر می‌کردیم. از نظر فنی بازی خوبی انجام دادیم اما اتفاقاتی در آن بازی رخ داد که حتی من صحنه‌های آن را استخراج کردم و مشخص است که می‌خواستند اجازه ندهند پرسپولیس بازی را ببرد. خیلی از سوت‌ها بی‌موقع بود و فشاری که ما روی حریف داشتیم را از بین می‌برد. ما در این موضوع اذیت شدیم. اگر قضاوت معمولی و عادی در بازی بود، ما قطعا می‌توانستیم بازی را ببریم و (روند داوری) تمرکز همه ما را برهم زد. در هر صورت هفت بازی مانده است و برای قهرمانی هنوز شانس داریم. هدف ما این است که در این  هفت بازی به برتری برسیم.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار