PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۷۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ایران در دیدار مقابل لبنان تیم بهتری بود.
کیهان ورزشی-
دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل لبنان در نشست خبری اظهار داشت:  تیم بهتری در این بازی بودیم. همراهی و همیاری تمام کسانی که در این دوره و دوره قبلی مسابقات با ما بودند خیلی ارزشمند بود. چه در اردوها و چه در بازی‌های انتخابی که 25 امتیاز کسب کردیم کار فوق العاده ای بود. در بازی امروز هم موقعیتی به حریف ندادیم و در نیمه دوم هم بازی راضی کننده ای انجام دادیم و رضایت بیشتری از بازی در نیمه دوم داریم. امیدوارم تماشاگران حاضر در ورزشگاه از این بای لذت برده باشند. صحبت دیگری در مورد بازی ندارم.

*بازی تدارکاتی با تیم های قوی برای ما لازم است

وی در مورد اینکه در بازی‌های تدارکاتی دوست دارد با کدام تیم‌ها روبه رو شود، گفت: فکر می‌کنم بازی با تیم‌های قوی برای ما لازم است تا به دنبال جواب ابهام ها باشد و مطمئنم فدراسیون هم  در کنار ماست و کارهای خوبی برای بازی‌ها تدارکاتی انجام خواهد شد.

*باید ببینیم قرعه کشی تیم ملی چطور پیش می رود

اسکوچیچ در مورد برنامه‌هایش برای تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: در مورد روند تیم ملی باید ببینیم قرعه کشی در روزهای آینده چطور پیش می رود و مقابل چه تیم‌هایی قرار می‌گیریم و در قرعه کشی با چه تیم‌هایی روبه رو می شویم. این نکته مهم است که بعد از قرعه کشی با تیم‌های مشابه همگروه خود بازی تدارکاتی داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها