PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۷۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اتفاقات رخ داده و حواشی دیدار ایران و لبنان توضیحاتی را ارائه کرد.
کیهان ورزشی-

احسان اصولی درمورد واکنش مسئولان کشورمان از اتفاقات دیدار ایران و لبنان در مشهد و اینکه چرا در بیانیه فدراسیون فوتبال اثری از عذرخواهی وجود ندارد و این بیانیه طلبکارانه است اظهار داشت: از انتقال بازی به مشهد دو هدف داشتیم. هدف اول این بود آخرین بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی در مشهد مقدس و جوار بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شود و بازیکنان پس از بازی به حرم رفتند و زیارت خوبی انجام دادند.

سخنگوی فدراسیون درخصوص توییت یکی از اعضای هیات رییسه و احتمال تعلیق فوتبال ایران اظهار داشت: برخی‌ مدت‌ها است علاقه دارند پالس بدهند و دوست دارند فوتبال تعلیق شود اما ناظر فیفا در گزارش خود نوشته است که در جریان کل این پروسه بود. او در گزارش خود قید کرده ظرف ۷۲ ساعت طبق آیین نامه برگزاری مسابقات زیر نظر فیفا مثل ایجاد امنیت در ورود، امکانات جایگاهی، تفکیک سرویس‌های بهداشتی، آبخوری و .... زیرساخت های لازم در ورزشگاه امام رضا(ع) در این زمان کوتاه میسر نبود.
 اصولی درمورد اینکه با این تفاسیر آیا فیفا با فوتبال ایران برخورد نمی‌کند، پاسخ داد : طبق آن گزارش تاکنون هیچ نکته و تماسی نداشتیم. ناظر بازی توجیه بوده و به امید خدا هیچ اتفاقی نمی‌افتد.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار