PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در چهار بازی باقی مانده از دور تازه لیگ های فوتبال انگلیس ، ایتالیا و اسپانیا ، تیم کریستال پالاس با سه گل خود را به آرسنال تحمیل کرد ، ورونا یک بر صفر جنووا را برد ، مصاف آس میلان و بولونیا بدون گل شد و در اسپانیا ، سوسیه داد با یک گل از سد اسپانیول گذشت .
- پنجشنبه آینده ؛ جلسه کمیته انضباطی بازی دربی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ( 26 اسفند ) و در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر ضمن بررسی گزارش ناظر و داور بازی برگزار خواهد شد . یحیی گل محمدی از پرسپولیس و بهزاد غلامپور از استقلال دو چهره از نیمکت دو تیم بودند که احتمال محرومیت آنها به خاطر رفتارهایی که در دربی داشتند وجود دارد.
- رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حکمی سجاد قاسمی را به عنوان مشاورش انتخاب کرد.
- هرویه میلیچ بازیکن سابق آبی پوشان ،  پیشنهاد استقلال را برای تخفیف مطالبات با تاخیر زیاد را رد کرد. میلیچ اکنون خواستار دریافت 600 هزار دلار به صورت کامل است.
- سردار آزمون مهاجم ملی پوش له ور کوزن ،  از زمانی که در تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه حضور داشت، درگیر یک پرونده شد و تبعات این پرونده هنوز ادامه دارد. «آندری دمیتریف» وکیل فردی که از آزمون شکایت کرده می‌گوید پرونده این بازیکن به یک نهاد کارشناسی ارجاع شده است. تاکنون دو، سه جلسه از دادگاه شکایت از سردار آزمون در روسیه برگزار شده اما مهاجم ایرانی تاکنون در جلسات دادگاه حضور نیافته است. 
- در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، روز سه شنبه منچستر سیتی با اتلتیکو مادرید ، بنفیکا با لیورپول و در روز چهارشنبه ، چلسی با رئال مادرید و ویا رئال با بایرن مونیخ مصاف خواهند داشت . 
- آرش آقایی، عضو تیم ملی جودوی ایران و دارنده قهرمانی کشوری و مدال برنز آسیا به دلیل برق گرفتگی در باشگاه بدنسازی جان باخت.
-  ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در پایان دیدار تیمش مقابل اینتر اعلام کرد ، مانوئل لوکاتلی ستاره بیانکونری به دلیل آسیب‌دیدگی حدود 20 روز از میادین دور خواهد بود.
- اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران جهت شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا مشخص شد: سعید مومنی، باقر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مرتضی عزتی، علی رفیعی پور، سالار آقاپور، مسعود عباسی، مسعود یوسف، حمزه کدخدایی، مهدی کریمی، مسلم اولاد قباد، سعید احمد عباسی و حسین طیبی
-  لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، دقایقی قبل در یک برنامه تلویزیونی از مبتلا بودن خود به بیماری سرطان خبر داد.
- بامداد روز دوشنبه ، پانزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپاهان برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وارد شهر بریده کشور عربستان شدند. طلایی‌پوشان اصفهان اولین دیدار خود را روز پنج شنبه ۱۸ فروردين ماه سال ۱۴۰۱ در برابر پاختاکور ازبکستان برگزار خواهند کرد.
- نشریه «الشرق» قطر خبر داد مرحله دوم بلیت فروشی مسابقات جام جهانی 2022 قطر روز سه شنبه از ساعت 11 به وقت محلی( 12:30 به وقت تهران) آغاز می شود و هواداران فوتبال می توانند شانس خود را برای خرید بلیت جام جهانی امتحان کنند. در مرحله اول بلیت فروشی 17 میلیون درخواست برای خرید بلیت جام جهانی ثبت شد که در نهایت 800 هزار نفر از میان درخواست کنندگان به قید قرعه صاحب بلیت جام جهانی شدند.
- امروز ، سه شنبه ، در ادامه پیکارهای هفته 24 لیگ برتر فوتبال ، گل گهر با شهرخودرو در ساعت 20 ، ذوب آهن با نفت مسجد سلیمان در ساعت 20/30 و استقلال با پیکان در ساعت 20/45 روبرو خواهند شد. 
- در آغاز هفته 24 بازیهای لیگ دسته اول فوتبال ایران ، خیبر با یک گل بر شمس آذر غلبه کرد و مس کرمان نیز با سه گل بر شهرداری همدان فائق آمد. روز سه شنبه در ادامه دیدارهای این هفته ، مس شهربابک با ملوان ، قشقایی با آرمان گهر ، خوشه طلایی با سایپا ، ویستا توربین با رایکا ، استقلال خوزستان با ماشین سازی ، پارس جنوبی با شاهین بوشهر و آستارا با ملاثانی مصاف خواهند داشت. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها