PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۷۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- اریک تن هاگ سرمربی آژاکس برای هدایت منچستریونایتد از فصل آینده با این باشگاه به توافق رسید . 
- پس از اینکه خورخه هیگواین، پدر گونزالو هیگواین، اعلام کرد که پسرش قصد خداحافظی از فوتبال در پایان این فصل را دارد، این مهاجم آرژانتینی باشگاه اینترمیامی صحبت‌های او را تکذیب کرد.
- زانوی فلورنزی مدافع آس میلان ایتالیا به تیغ جراحان سپرده خواهد شد و مدتی از میادین دور خواهد بود.
- باشگاه فولاد خوزستان با استفاده از جوانان خود از کیت مخصوص آسیایی تیم رونمایی کرد.
- فدراسیون والیبال آلمان اوینیارسکی را سرمربی جدید تیم ملی والیبال آلمان اعلام کرد.
- در فاصله شش هفته به پایان بازیهای این فصل لیگ برتر فوتبال ایران ، پرسپولیس با پیکان ، ذوب آهن ، سپاهان ، تراکتور ، پدیده و فجرسپاسی و استقلال با سپاهان ، پدیده ، فولاد ، آلومینیوم ، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان مصاف خواهند داد . 
- ناظم الشریعه مربی ایرانی فوتسال عراق گفت شکست قبلی فوتسال عراق به امارات را جبران کردیم .
- باشگاه استقلال اعتقاد دارد محمد رضا مهدوی داور بازی این تیم مقابل پیکان در اخراج سیلوا مرتکب اشتباه شد و اگر اشتباه او نبود استقلال راحت تر می توانست تیم برتر میدان باشد.
 - با اعلام باشگاه ذوب آهن، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم اصفهانی تا پایان فصل به این تیم بازگشت.
- واکنش برانکو مربی اسبق ایران و پرسپولیس به شایعه بازگشت به ایران: تا سال 2024 میلادی با عمان قرارداد دارم و نمی‌توانم به ایران یا جای دیگری بروم.
- امیرحسین روشنک مسئول برگزاری جام حذفی فوتبال کشورمان گفت : دیدارهای سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات 15 دقیقه به تعویق افتاد. به این ترتیب پرسپولیس از ساعت 20:30 روز 20 فروردین به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و استقلال از ساعت 20:30 روز 22 فروردین، مقابل نساجی مازندران صف‌آرایی می‌کند.ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها نیز همانند دیدارهای لیگ برتر و لیگ یک، منوط به تأیید ستاد مبارزه با کرونا و شورای تأمین هر استان است. ورزشگاه آزادی برای میزبانی از هواداران استقلال و پرسپولیس مشکلی ندارد. ورزشگاه شهدای باهنر کرمان نیز همین شرایط را دارد، اما ورزشگاه شهدای ماهشهر به دلیل وضعیت نه‌چندان مطلوب خود، به احتمال فراوان پذیرای تماشاگری نخواهد بود.
- رونالد کومان بعد از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ مجددا با امضای قراردادی 3 ساله، سرمربی تیم ملی هلند خواهد شد.
- فیفا می‌خواهد میزان زمان بازی موثر در مسابقات را در آستانه جام‌جهانی در قطر افزایش دهد. برآوردهای فعلی حاکی از آن است که مسابقات جام جهانی می‌تواند حداقل ۱۰ دقیقه وقت اضافه داشته باشد تا این مشکل حل شود. تأیید این پیشنهاد به طور مستقیم از سوی رئیس فیفا اعلام شد.
- در مرحله یکچهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران روز شنبه - ۲۰ فروردین - مس کرمان و خیبر با داوری زیاری ، پرسپولیس و آلومینیوم با داوری سید وحید کاظمی ، خلیج فارس ماهشهر و مس رفسنجان با قضاوت تارخ و روز دوشنبه ، ۲۲ فروردین ، استقلال و نساجی با داوری عرب براقی به میدان خواهند رفت . 
- تیمهای چلسی و بایرن در بازیهای رفت مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتایج سه بر یک و یک بر صفر به ترتیب مغلوب دو تیم اسپانیایی رئال و ویارئال شدند . 
- باشگاه لیورپول انگلیس برای اولین بار در تاریخ 8 بازی متوالی خارج از خانه را در تمامی رقابت ها برنده شد . 
- کوین دیبروینه به عنوان بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
- رئیس فدراسیون فوتبال کانادا اعلام کرد این احتمال وجود دارد که قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ ، دیداری تدارکاتی با تیم ملی ایران داشته باشیم .
- رئیس کمیسیون گردشگری اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر می‌گوید هنوز مجوز تور جام جهانی قطر برای آژانس‌های هواپیمایی صادر نشده است. در همین حال برخی از آژانس‌های هواپیمایی فروش تور جام جهانی را شروع کرده‌اند. تورهای ۵۰ میلیون تومانی تا ۱۳۷ میلیون تومانی.مرحله دوم بلیت‌فروشی فیفا از روز ۱۶ فروردین آغاز شد. فروش بلیت جام جهانی قطر از طریق فیفا تا ساعت ۱۳:۳۰ هشتم اردیبهشت ادامه دارد. مسئول فروش یکی از این آژانس‌ها می‌گوید: با نرخ فعلی دلار، تور سه روزه حدود ۷۹ میلیون تومان، تور هفت روزه ۱۰۸ میلیون تومان و تور ۱۱ روزه حدود ۱۳۷ میلیون تومان می‌شود. میرانی، عضو هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر: هزینه بلیت بستگی به جایگاه صندلی دارد. بلیت سه بازی از سطح یک حدود چهار میلیون تومان و در جایگاه ویژه حدود ۷۰ میلیون تومان می‌شود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار