PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۷۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- درآغاز بازیهای فصل تازه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، چهار مسابقه در گروه های سوم و چهارم برگزارشد که طی آن فولاد خوزستان با الغرافه قطر بدون گل شد ، سپاهان نیز سه بر یک خود را به تیم پاختاکور تحمیل کرد . در دودیدار دیگر، تیمهای آهالی ترکمنستان و الشباب الاهلی در گروه سوم یک بر یک شدند و در گروه چهارم ، التعاون دو بر یک الدحیل را شکست داد. سایر دیدارهای گروه های اول ، دوم و پنجم منطقه غرب آسیا روز جمعه برگزار می شود : استقلال تاجیکستان با الریان قطر ، الهلال عربستان با شارجه امارات (گروه اول) ، مومبای سیتی هند با الشباب عربستان و الجزیره امارات با نیروی هوایی عراق (گروه دوم) ، نسف قارشی ازبکستان با السد قطر و الفیصلی عربستان با الوحدات اردن جمعه شب انجام شد . 
- در بازیهای پیش روی جام حذفی فوتبال ایران ، یوسف بخشی زاده مربی آلومینیوم اراک ، حسن جعفری از مس رفسنجان ، مسعود شجاعی از نساجی ، امیرحسین عسگری و حسین شهریاری از مس کرمان ، محروم هستند . 
- در مرحله یکچهارم نهایی لیگ کنفرانس تیم فاینورد هلند در شبی که جهانبخش از دقیقه 77 وارد بازی شد با اسلاویا پراگ چک تن به تساوی سه بر سه داد.
- پاسخ باشگاه استقلال به بیانیه پیکان : گویا باشگاه پیکان برای تمجید از خود راه حمله و اتهام‌زنی به استقلال را برگزیده است؛ با جملاتی پراکنده، نادرست و هیجانی. پناه گرفتن این باشگاه پشت کارشناسان داوری، عبارت‌های توهین‌آمیز و بعضی از برنامه‌های تلویزیونی نمی‌تواند واقعیت را تغییر دهد.امیدواریم روزی فرا برسد که باشگاه‌ها به نسبت هوادار و قدمت و افتخار به صورت عادلانه از منابع ورزش و منافع فوتبال بهره‌مند شوند.
- کریم بنزما به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا2022 انتخاب شد.
- کاروالیو با عقد قراردادی 5 ساله به تیم لیورپول انگلیس پیوست . 
- با برگزاری مسابقه منچستر سیتی با لیورپول در روز یکشنبه ، تا حدودی گره کور ، صدر جدول لیگ برتر انگلیس بازخواهد شد . 
- براساس رای کمیته انضباطی حاصل حواشی دیدار شهرآورد تهران از سری بازیهای لیگ برتر ، یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس و بهزاد غلامپور مربی دروازه بانهای استقلال ، به علت عدم رعایت مسائل اخلاقی ، هرکدام به شش و یک جلسه محرومیت ، محکوم شدند. 
- باشگاه استقلال به رای کمیته انضباطی در خصوص بازی شهرآورد تهران به شدت اعتراض کرد . 
- یوفا اعلام کرد باشگاه‌های اروپایی برای پرداخت حقوق سقف ندارند ولی تنها قادر خواهند بودحداکثر 70٪ از درآمد باشگاه را خرج خرید بازیکن و پرداخت حقوق
- آرای کمیته انضباطی مسابقه استقلال و گل گهر اعلام شد : ؛ یک جلسه محرومیت تعلیقی برای فرهاد مجیدی ! 
- هیچ بازیکنی تا کنون موفق به ثبت هت تریک مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا نشده بود که بنزما ، مهاجم فرانسوی رئال موفق به انجام آن شد.
- در بازیهای مرحله رفت لیگ فوتبال اروپا ، این نتایج رقم خورد : فرانکفورت یک - بارسا یک ، لایپزیگ صفر - آتالانتا یک ، براگا یک - رنجرز یک ، وستهام یک - لیون یک 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها