PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درآغاز دور تازه بازیهای لیگ های اروپا این نتایج به دست آمد : نیوکاسل یک - وولورهمپتون صفر ، لورین 6 - سنت اتین 2 ، اشتوتگارت صفر - دورتموند 2 ، سویا 4 - گرانادا 2 
- نیکولا یوکیچ، ستاره دنور ناگتس تبدیل به نخستین بازیکن در تاریخ NBA شد که در یک فصل 2000 امتیاز، 1000 ریباند و 500 پاس گل به ثبت می‌رساند . 
- بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان بین تیمهای پیکان تهران و نصر فردیس یک بر یک به پایان رسید . اعتدادی برای پیکان و مقیمی برای نصر گلزنی کردند . 
- در جریان تعطیلات نوروز، سعید فرخی عضو کادر فنی تیم ملی و یکی از پرافتخارترین کاراته کاهای ایران شب هنگام برای پیاده روی از منزل خارج و در بازگشت با خانه‌ای خالی مواجه شد. دزدان از غیبت این قهرمان سابق و مربی فعلی تیم ملی استفاده کرده و از پنجره وارد منزل شده و اموال او از جمله تلفن همراه، دو دستگاه رایانه شخصی، طلا، پول نقد و… به ارزش بیش از 500 میلیون تومان را به سرقت بردند.
- با اعلام یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس ، وحید امیری و سیامک نعمتی دو بازیکن این تیم  بازی مقابل آلومینیوم در جام حذفی را از دست دادند.
- بوروسیادورتموند 26 آوریل یک بازی دوستانه در وستفالن با دیناموکیف انجام میدهد و کل درآمد حاصل از آن بازی را به جنگ زده های اوکراینی می‌دهد.
- محمد صلاح ، بازیکن مصری لیورپول ،  پیشنهاد دستمزد 400 هزار پوند در هفته از سوی لیورپول برای تمدید قرارداد را رد کرده است!
-  فدراسیون جهانی کاراته WKF در راستای توصیه های کمیته بین المللی المپیک (۵+۲۰۲۰) و در راستای حفاظت از محیط زیست و جهانی قابل تحمل تر، پروژه «کاراته سبز» را راه اندازی کرد.  بر این اساس با مشارکت تولیدکنندگان پوشاک و لوازم مسابقاتی کاراته از جمله آدیداس به عنوان یکی از حامیان اصلی WKF، از این پس حداقل ۷۰ درصد مواد اولیه جهت تولید تجهیزات کاراته با استفاده از مواد بازیافتی خواهد بود.
-  نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بزرگسالان از روز شنبه - 20 فروردین‌ماه - با کنفرانس خبری بهروز عطایی سرمربی تیم ملی آغاز می‌شود و 20 بازیکن از 25 بازیکن دعوت شده  تمرینات خود را استارت خواهند زد : جواد کریمی، علی رمضانی، محمدطاهر وادی، فاضل پژومان، محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور، محمدرضا موذن، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، پوریا یلی، بردیا سعادت، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، رضا عابدینی، محراب ملکی سرخی، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسن فرهادی، مرتضی شریفی، میثم صالحی و احسان دانش‌دوست
دعوت شدگان باید روز شنبه (20 فروردین) خود را به امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی مردان در کمپ‌ تیم‌های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران معرفی کنند.
میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، بردیا سعادت و صابر کاظمی پنج لژیونر دعوت شده با اردوی تیم ملی هستند که با تصمیم بهروز عطایی سرمربی تیم ملی پس از پایان مسابقات باشگاهی و استراحت یک هفته‌ای به اردوی این تیم ملحق خواهند شد.
- سپاهان با پیروزی مقابل پاختاکور ازبکستان رکورددار بیشترین پیروزی بین نمایندگان ایران در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد.
- روشنک، مسئول مسابقات جام حذفی گفت  زمان برگزاری فینال هفتم اردیبهشت خواهد بود. وی ادامه داد : تاریخ مقرر برای مرحله نیمه‌نهایی 28 و 29 فروردین است. به نفع تمام تیم‌هاست که لیگ (تا قبل از فیفادی 10 خرداد) و جام حذفی زودتر تمام شود. ورزشگاههای آزادی و یادگار امام برای برگزاری فینال در اولویت هستند. 
- دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به دلیل آلودگی هوای تهران لغو و با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد.
- به دنبال صدور بیانیه های متعدد از سوی باشگاه های پرسپولیس و استقلال پس از احکام انضباطی و رفتارهای تحریک آمیز این دو باشگاه در فضای رسانه ای و مجازی که می تواند منجر به تشویش اذهان عمومی شود، مدیران عامل و مسئولین رسانه ای و روابط عمومی این دو باشگاه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شدند و می بایست طبق ابلاغ صورت گرفته روز شنبه به دفتر کمیته اخلاق مراجعه نمایند.
- معتبرترین نشریه عربستانی به کامبک شگفت انگیز شاگردان نویدکیا مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. در این زمینه نشریه «الریاضیه» عربستان به کامبک شاگردان نویدکیا این طور واکنش نشان داد و نوشت: سپاهان ایران نتیجه یک بر صفر باخته مقابل پاختاکور را به پیروزی بزرگ 3 بر یک تبدیل کرد تا اولین گام خود را در لیگ قهرمانان آسیا 2022 محکم بردارد.
- رسانه های پرتغال و ایتالیا از هفته گذشته در اخباری متعدد از علاقه مندی باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو خبر دادند. در جدیدترین اخبار در این زمینه نشریه «توتو مرکاتو» ایتالیا از مانع بزرگ برای انتقال ستاره ایرانی به روسونری خبر داد. باشگاه میلان تماسی با همتای پرتغالی اش برای جذب طارمی گرفته ولی مشکل اصلی در محقق شدن این انتقال مبلغ فروش طارمی است.
- در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن اصفهان بازی اول با تیم نظم آوران سیرجان را با برتری 77-71 به پایان برد . این مسابقه در تالار آزادی انجام شد . بازیهای این مرحله 3 از 5 است ، بازی دوم روز یکشنبه برگزار می شود . در دیگر مسابقه این مرحله ، تیم شهرداری گرگان برابر شیمیدر قم 81 - 72 به برتری رسیده بود . 
- محمد شریف زاده ، اولین کاپیتان والیبال ایران در بازیهای آسیایی 1958 ، که کشورمان مدال نقره را کسب کرد ، دار فانی را وداع گفت .
- در ادامه بازیهای فصل تازه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا این نتایج رقم خورد : استقلال تاجیکستان 2 - الریان 3 ، بمبئی سیتی صفر - الشباب عربستان 3 ، السد صفر - نسف قارشی صفر ، الجزیره امارات یک - نیروی هوایی عراق 2 ، الوحدات اردن یک - الفیصلی عربستان یک ، الهلال عربستان 2 - شارجه امارات یک 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار