PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۷۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
بهروز عطایی در مورد وضعیت تیم ملی والیبال در آستانه رویدادهای مهمی چون جام ملت‌ها و جام جهانی توضیحاتی در مورد تیم ملی ارائه داد.
کیهان ورزشی- 

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در نشست خبری در مورد برنامه تیم ملی والیبال در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: سال بسیار سنگین و پرترافیکی داریم؛ لیگ ملت‌ها، کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و بر اساس همین سعی کردیم با دعوت از ۲۵ بازیکن اردوهای ملی را شروع کنیم. البته تا پایان مسابقات باشگاه‌های آسیا ۱۰، ۱۲ بازیکن دیگر هم دعوت می‌شوند و دو تیم ملی تمرین می‌کنند. یک تیم عازم لیگ ملت‌ها و تیم دیگر در کشورهای اسلامی شرکت می‌کند.

او افزود: معمولا تغییرات با مقاومت همراه است و با توجه به اینکه سال‌ها یک ترکیب ثابت داشتیم احساس نیاز به تغییر داشت. تغییراتی در تیم داده شد و سعی کردیم تیمی تشکیل شود تا در طول این شرایط زمانی هدف نهایی‌اش المپیک ۲۰۲۴ باشد. برخی بازیکنان فعلا به صورت موقت در شرایط اردویی نخواهند بود و در ادامه بر اساس نیاز از بازیکنانی که در کنار ما نیستند، قطعا استفاده می‌شود اما زمان استفاده از آن‌ها به تشخیص کادر فنی بستگی دارد.

او افزود: جا دارد از سعید معروف تشکر کنم که خدمات بزرگی را برای کشور داشت و بخش عمده‌ای از موفقیت‌های والیبال نتیجه تلاش سعید معروف، امیر غفور و  موسوی بود. ما فعلا تعدادی ابر ستاره را نداریم. سعید خداحافظی کرد. او بسیار عاقل است و تصمیم شخصی خودش بود. برایش آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم والیبال بتواند مسیر خودش را بدون بازیکنان بز گ پیش ببرد و دراین مسیر کنار هم باشیم.

عطایی در مورد مصدومیت تعدادی از بازیکنان بیان کرد: سه، چهار بازیکن مصدوم داریم که برخی تحت عمل جراحی قرار گرفتند. با ما هماهنگ بودند اما از امروز همه در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند و تحت مراقبت‌های کادر پزشکی قرار می‌گیرد. پیش بینی می‌شود که برخی در لیگ ملت‌ها در اختیار ما نباشند از جایگزین استفاده می‌کنیم. نگاه نتیجه‌گرا به لیگ ملت ها نداریم و سعی می‌کنیم به بازیکنانی که فرصت در این سال‌ها کمتری داشته‌اند بازی بدهیم. اگر حس کنیم بازیکنی با بازی آسیب دیدگی‌اش تشدید می‌شود، به آن‌ها بازی نمی‌دهیم.

او در مورد اینکه مربیان ایرانی تیم ملی هنوز قرارداد ندارند اما مربی خارجی تیم ملی با فدراسیون قرارداد امضا کرده است، بیان کرد: آقای توتولو با تیم ملی قرارداد امضا کرده است و من بحث مالی‌اش را در جریان نیستم. آقای توتولو و یانوش بدنساز لهستانی به تیم اضافه می‌شود. بحث قرارداد مالی مربیان ایرانی مغفول مانده است  و من از هم این قضیه مستثنی نیستم. علاقه من این است که فقط مربی تیم ملی باشم و در باشگاه نباشم. قرداد مالی ندارم و پولی دریافت نمی‌کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار