PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۷۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: با توجه به بازی با الغرافه نشان دادیم می‌توانیم هر حریفی را با هر قدرتی تحت فشار قرار دهیم.
کیهان ورزشی-

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با شباب الاهلی امارات، اظهار کرد: دو تیم بازی قبلی خود را مساوی کردند. در بازی قبل روی کاغذ همه فکر می کردند که تیم شباب الاهلی می‌تواند آخال ترکمنستان را به راحتی شکست دهد ولی بسیار خوشحالم که در روز اول من عنوان کردم گروه ما سخت‌ترین گروه است.

او افزود: نزدیکی تیم‌ها در این گروه نشان می‌دهد که گروه ما سخت‌ترین گروه برای صعود است. امیدوارم شرایط ما به صورتی پیش برود که بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم.

نکونام عنوان کرد: فردا بازی سختی داریم. الاهلی تیم پر مهره و پر قدرتی است و با توجه به بازیکنان حرفه‌ای و خوبی که دارند و شناختی که از فوتبال امارات به واسطه بازی در این کشور دارم، می‌دانیم که بازی سختی داریم.

وی افزود: الاهلی از تیم‌های خوب امارات است و بازی سختی خواهیم داشت و امیدوارم مثل بازی قبل که نشان دادیم کیفیت خوبی داریم و می‌توانیم هر حریفی را با هر قدرتی تحت فشار قرار دهیم، فردا هم بتوانیم بازی خوبی مقابل الاهلی انجام دهیم و در نهایت بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: برای بازی فردا نیاز به تمرکز داریم و باید بیش‌ترین تلاش را برای رسیدن به موفقیت داشته باشیم. ریکاوری خوبی برای این بازی داشتیم.

او ادامه داد: در بازی اول با وجود این که ساعت ۲۰:۱۵ به وقت عربستان بازی کردیم، هوا رطوبت بالایی داشت و این دیدار زمان استراحت نداشت اما بازی بعد از ما که به نظرم گرمی هوا کم‌تر شده بود، زمان استراحت داشت و این برای من جای تعجب است.

نکونام افزود: نکته‌ای که برای ما مهم است این است که بدانیم چقدر استراحت و ریکاوری داریم و این که چه چیزی از اهمیت خاصی برخوردار است. بازی اول گذشت و از نقاط ضعف‌مان توانستیم برای بهتر شدن‌مان استفاده کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. در کنار این‌ها به گذر از بدشانسی نیاز داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار