PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیمهای خلیج فارس ماهشهر و مس کرمان با غلبه بر تیمهای مس رفسنجان و خیبر خرم آباد به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران راه یافتند ، مس کرمان یک بر صفر خیبر را برد  و خلیج فارس ماهشهر هم پس از تساوی یک بر یک در ضیافت پنالتی ها 4-2 از کنار مس رفسنجان گذشت .
- در دوبازی باقی مانده از مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی فوتبال ، روز یک شنبه پرسپولیس با آلومینیوم اراک و روز دوشنبه ، استقلال با نساجی مصاف خواهند داد ، هر دو دیدار ساعت 20/30 انجام می شود . 
- در ادامه پیکارهای لیگ باشگاهی اروپا ، این نتایج رقم خورد : استون ویلا صفر - تاتنهام 4 ، اورتون یک - منچستر یونایتد صفر ، ساوتهمپتون صفر - چلسی 6 ، هرتا برلین یک یونیون برلین 4 ، آرسنال یک - برایتون 2 ، کلرمونت یک - پاری سن ژرمن 6 ، اینتر میلان 2 - ورونا صفر ، کالیاری یک - یوونتوس 2 ، مایورکا یک - اتلتیکو صفر ، ویا رئال یک - بیلبائو یک ، رئال مادرید 2 - ختافه صفر 
- کریستیانو رونالدو پس از شکست منچستریونایتد در هنگام ترک زمین، گوشی یکی از هواداران اورتون را به زمین کوبید. گفته می‌شود از سوی باشگاه و لیگ برتر جرایمی برای فوق ستاره پرتغالی در نظر گرفته خواهد شد. وی حتی در جریان این مسابقه دچار مصدومیت شد . 
- تیم «هال سیتی» با حضور 75 دقیقه ای الهیار صیادمنش  با نتیجه یک بر صفر از سد تیم میدلز برو گذشت . 
- توماس مولر بازیکن بایرن مونیخ اولین بازیکن تاریخ بوندس لیگا است که 300 بازی را برای یک باشگاه پیروز شده است.
-  کایسری اسپور در حضور کامل مجید حسینی مقابل گازتپه با نتیجه 2 بر 1 به برتری دست یافت.
- لوکاکوی بلژیکی  دیدار  چلسی مقابل ساوتهمپتون را درلیگ برتر انگلیس را به دلیل مصدومیت از دست داد.
رشفورد ،  200امین بازی خود را برابر اورتون در لیگ‌جزیره برای منچستریونایتد انجام داد .
- الیسون بکر به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس باشگاه لیورپول انتخاب شد.
 - در حساس ترین بازی هفته اخیر لیگ برتر فوتبال انگلیس ، تیمهای لیورپول و منچستر سیتی ، مدعیان اصلی قهرمانی ، روز یک شنبه به میدان می روند .
 -  با اعلام کادر فنی تیم ووشو دانشجویان، چهار ووشو کار پسر و دختر در بخش ساندا به سی‌یکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان اعزام خواهند شد : شجاع پناهى (٦٠- كیلو)، حمیدرضا سهندى (٧٠- كیلو)، على خورشیدى (٨٠- كیلو) و محنا رحیمى (٦٠- كیلو). سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان، ۵ لغایت ۱۶ تیر سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.
- اگر مهدی قایدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آن طور که باید مورد استفاده قرار نگیرد به طور جدی در اندیشه جدایی از باشگاه الاهلی امارات خواهد بود و حتی شاید دوباره به استقلال بازگردد چون نمی‌خواهد چند ماه باقیمانده تا جام جهانی را از دست بدهد و می‌خواهد هر طور که شده در فهرست مسافران قطر ۲۰۲۲ قرار بگیرد.
- توماس توخل مربی چلسی  فاش کرده که انگولو کانته در ماه رمضان روزه می گیرد و معتقد است که این موضوع می تواند توضیحی برای افت اخیر هافبک چلسی باشد. کانته چهارشنبه شب برای اولین بار در دوران حرفه ای خود در نیمه اول تعویض شد و چلسی با نتیجه 3-1 مقابل رئال مادرید شکست خورد.
- تیم فوتبال امید ایران در ادامه برپایی بازیهای تدارکاتی ، یک بازی مقابل باشگاه گل گهر سیرجان برگزار خواهد کرد.
- باشگاه شاختار دونتسک اوکراین اعلام کرد 4 دیدار دوستانه پیش رو خواهد داشت تا درآمد حاصل از آن ها را به آوارگان و آسیب دیدگان جنگ با روسیه اهدا کند.
- صالح الشهری، مهاجم عربستان و الهلال، به دلیل پارگی تاندون پا، 7 ماه از میادین دور خواهد بود و جام جهانی را از دست داد.
- تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی برای حضور در جام‌جهانی در دیداری دوستانه به مصاف نیوزیلند خواهد رفت. قرار است این مسابقه خرداد ماه در دوحه قطر برگزار شود. در آخرین رده‌بندی فیفا، ایران در رده بیست‌ویکم و نیوزیلند در رتبه صدویکم دنیا قرار دارند.
- ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در واکنش به جذب دژاگه گفت : او به واسطه‌ی رفاقتی که با مسعود شجاعی و ساکت الهامی دارد در تمرینات ما حضور پیدا می‌کند؛ به لحاظ قانونی، نقل و انتقالات به پایان رسیده و ما نمی‌توانیم از اشکان دژاگه استفاده کنیم.
- سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت ، هیچ مسابقه تدارکاتی برای کشورمان قطعی نشده و ما در حال مذاکره با تیمهای مختلف جهان برای قطعی کردن بازیهای دستگرمی هستیم . 
-  دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین تیم امید ایران حضور یافت  و  با مهدی مهدوی کیا مربی امید خوش و بش کرد .
- تیم فوتبال استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز دوشنبه مقابل نساجی مازندران هیچ بازیکن محروم یا مصدومی ندارند و فرهاد مجیدی دغدغه‌ای برای تقابل با شاگران ساکت الهامی نخواهد داشت.
- به منظور بررسی آخرین وضعیت تیم  امید از نزدیک و روحیه بخشی به کادرفنی و بازیکنان تیم  زیر ۲۳ سال، صبح دوشنبه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال از اردوی این تیم  بازدید خواهند کرد . 
- نشریه «الاقتصادیه»  اعلام کرد هزینه اقامت هر تیم در عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیش از 4 میلیارد تومان تخمین زده شده که تمام این هزینه ها از سوی AFC پرداخت می شود. بدین ترتیب سپاهان و فولاد دو نماینده کشورمان در این پیکارها هزینه ای برای اسکان در عربستان پرداخت نمی کنند . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار