PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه رقابت های فوتبال لیگ های اروپا این نتایج به دس آمد : منچسترسیتی 2 - لیورپول 2 ، نوریچ 2 - بارنلی صفر ، لستر 2 - کریستال پالاس یک ، برانتفورد 2 - وستهام صفر ، موناکو 2 -ترویس یک ، آنژه یک - لیل یک ، برست یک - نانت یک ، استراسبورگ یک ، لیون یک ، مارسی 2 - مون پولیه صفر ، بوخوم صفر - له ور کوزن صفر ، فرانکفورت یک - فرایبورگ 2 ، لایپزیگ 3 - هافن هایم صفر ، ساسولو 2 - آتالانتا یک ، ناپولی 2 - فیورنتینا 3 ، رم 2 - سالرنیتانا یک ، تورینو صفر - میلان صفر ، اسپانول یک - سلتا ویگو صفر ، الچه یک - سوسیه داد2 ، له وانته 2 - بارسلونا 3 
- در دور دوم پیکارهای فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، فولاد خوزستان برابر شباب الاهلی تن به تساوی یک بر یک داد که گل فولاد با ضربه اشتباه نوراللهی رقم خورد و سپاهان نیز با یک گل برابر الدحیل شکست خورد ، نتایج سایر بازیها : الغرافه 2 - آهال صفر ، التعاون صفر - پاختاکور یک
- پس از دیدار دو تیم شباب الاهلی امارات و فولاد ایران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید ناظران کمیته ضد دوپینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا از احمد عبدالله، محمد جابر بازیکنان شباب الاهلی و ساسان انصاری و حمید بوحمدان بازیکنان فولاد ایران تست دوپینگ گرفتند.
- در بازی شباب الاهلی با فولاد  با آنکه نوراللهی برای شباب بازی کرد اما نام مهدی قائدی دیگر فوتبالیست کشورمان اصلا در لیست شباب الاهلی در این مسابقه نبود .
-  ولید عباس مدافع شباب الاهلی امارات بهترین بازیکن زمین در بازی برابر فولاد ایران شد.
- طی روزهای سه شنبه و پنج شنبه بازیهای هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران بر پا خواهد شد ، در این هفته ملوان با استقلال خوزستان ، آرمان گهر با مس کرمان و استقلال ملاثانی با خیبر خرم آباد مصاف خواهند داد . 
- هفته نوزدهم دیدارهای لیگ دسته دوم با بازی آبی پوشان تهران با پیام توس استارت خورد. در این هفته شهرداری بم با شهرداری بندر عباس ، زمینی با سپید رود ، چوکا با شهرداری ماهشهر ، شاهین بندرعامری با عقاب ، وین پارس با شهید قندی . نود ارومیه با فولاد نوین اهواز دیدار خواهند کرد . 
- در لیگ برتر پرتغال  تیم پورتو مقابل ویتوریا گیمارش در شب گلزنی ستاره ایرانی؛ به برتری رسید ،  طارمی در این دیدار ،  یک پنالتی را هم از دست داد.
- در سوپرلیگ یونان تیم آاک در شبی که حاج صفی از دقیقه 83 بجای محمدی وارد بازی شد؛ با نتیجه دو بریک مقابل تسالونیکی تن به شکست داد . 
- رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جریان بازی با آلومینیوم اراک وقتی صدای اعتراض هواداران را به دلیل عملکرد بازیکنان شنید زودتر از پایان بازی ورزشگاه آزادی را با سرعت ترک کرد تا با خبرنگاران و هوادران روبرو نشود.
- به دنبال تیمهای خیبر و مس رفسنجان که با شکست مقابل  تیم های و شهرداری ماهشهر از صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بازماندند تیم پرسپولیس نیز با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی با قبول باخت 3-2 مقابل آلومینیوم اراک  از گردونه این پیکارها خارج شد ، درجریان این مسابقه تیم آلومینیوم یک پنالتی هم از کف داد.
- روز دوشنبه ، در آخرین دیدار مرحله یکچهارم نهایی فوتبال جام حذفی ایران ساعت 20/30 تیم نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال خواهد رفت . 
- تیم فاینورد در ادامه بازیهای لیگ هلند با حضور 30 دقیقه ای علیرضا جهانبخش 4 - 1 بر تیم هراکلس پیروز شذ . 
- با اعلام باشگاه دورتموند ، جیووانی رینا ستاره جوان این تیم به دلیل آسیب‌دیدگی همسترینگ ادامه فصل را از دست داد.
 - دانیال شه‎بخش، ملی پوش بوکس که آبان سال گذشته با کسب اولین مدال برنز جهانی موفق شد نام خود را در تاریخ ورزش ایران جاودانه کند، پاداش ۲۵ هزار دلاری خود را از دریافت خواهد کرد . دانیال شه بخش در مسابقات بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۱ صربستان توانست بعد از ۸۶ سال برای بوکس کشورمان، مدال برنز جهان را کسب کند.
- سردار آزمون به دلیل سرماخوردگی، از لیست بایرلورکوزن برای دیدار مقابل بوخوم در رقابتهای بوندس لیگا کنار ماند .
- یوفا به اتحادیه فوتبال اوکراین دو تاریخ پیشنهادی برای برگزاری بازی‌‌ معوقه‌اش با اسکاتلند در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف اروپایی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر ارائه داده است. اوکراین  در تاریخ 31 مِی (10 خرداد) یا اول ژوئن (11 خرداد) در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو باید  به مصاف اسکاتلند برود. 
- در پی شکست‌های اخیر و حذف از جام حذفی؛ هئیت مدیره باشگاه مس رفسنجان 15 درصد از مبلغ قرارداد تمامی بازیکنان و کادر فنی را کسر کرد.
- کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در اینستاگرام از تماشاگری که موبایلش را شکانده بود عذرخواهی کرد و او را برای تماشای یک بازی از منچستریونایتد به الدترافورد دعوت کرد.
-  یوونتوس برای اولین بار از ماه می 2021 موفق شد در سه بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی دست یابد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها