شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۷۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
رییس کمیته ملی پارالمپیک درباره وضعیت زهرا نعمتی و ساره جوانمردی برای حضور در هانگژو چین، گفت: زهرا نعمتی و ساره جوانمردی از سرمایه های ورزش جانبازان و معلولان هستند و همواره در کنار ورزش پارالمپیک خواهند بود.
کیهان ورزشی- 

امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک امروز سه شنبه ۲۳ فروردین با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولان ضمن بازدید از اردوهای تیراندازی، والیبال نشسته و دوومیدانی در جریان نحوه آماده سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین قرار گرفتند.

در این بازدید محمدشروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، محمد تابع دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک، مسعود حمیدی دبیر فدراسیون، مشرف جوادی از پیشکسوتان ورزش جانبازان و معلولان، علی کشفیا رییس انجمن والیبال نشسته، محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان و جمع دیگری از مسوولان ورزش جانبازان و معلولان نیز حضور داشتند.

محمود خسروی وفا درباره بازدید قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور از اردوی تیم‌های پارالمپیکی گفت: این بازدید با دعوت کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفت تا هم با کاروان اعزامی به هانگژو آشنا شود و هم در جریان مسائل ورزش جانبازان و معلولین قرار بگیرد.

رییس کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: هدف اصلی این بود که بتوانیم برای جانبازانی که دوره قهرمانی آنها به پایان رسیده، انگیزه دوباره برای شروع فعالیت‌های ورزشی ایجاد کنیم. نکته دیگر اینکه آرمان‌های انقلاب زنده است و نسبت به این آرمان‌ها جانبازان جوانی داریم که سعی بر این است تا بتوانیم آنها را جذب تیم‌های ملی کنیم، چون آشنایی با ورزش دارند و می‌توانند پشتیبانی کنند.

وی همچنین درباره وضعیت ساره جوانمردی و زهرا نعمتی که تمرین ندارند و یا اختصاصی تمرین می‌کنند، افزود: این موضوع مربوط به فدراسیون جانبازان و معلولان است. این دو نفر همیشه در کنار ورزش پارالمپیک خواهند بود و از سرمایه‌های خوب ورزش جانبازان و معلولان هستند. ما فقط در خصوص تیم ملی و مربی، شاخص ها را معرفی می‌کنیم. البته این دو ورزشکار به دلیل استرس زیاد در توکیو نیاز به استراحت داشتند. اکنون نیز در حال مطالعه هستند که ببینند از چه مسیری وارد ورزش شوند.

وی درباره سیاست‌های مربوط به نحوه اعزام کاروان ایران به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نیز گفت: این سیاست‌ها همانند بازی‌های پارالمپیک است. البته شاید جانبازان جوان نیز در گروه چهارم قرار بگیرند که آن هم با شاخص کیفی گرایی خواهد بود.

خسروی وفا در پایان درباره پیش‌بینی خود از عملکرد کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو افزود: الان پیش‌بینی زود است. یک ماه آخر با توجه به وضعیت رکوردها می‌توانیم پیش‌بینی دقیقی نسبت به عملکرد کاروان ایران در هانگژو داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها