PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیمهای اسپانیایی رئال مادرید و ویا رئال با غلبه بر چلسی و بایرن مونیخ حضور خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفتند. ویارئال پس از ثبت تساوی یک بر یک ، در مجموع بایرن را 2-1 حذف کرد ، چلسی که با توپ پر به مادرید آمده بود پس از جبران سه بر یک دیدار رفت ، بازی را به وقت های اضافی کشاند که در نهایت رئال بازدن گل دوم و در مجموع گل پنجم ، 5-4 بار صعود بست .
- چهارشنبه شب در ادامه بازیهای مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، لیورپول با بنفیکا و اتلتیکو مادرید با منچستر سیتی مصاف خواهند داد.  
- در گام بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال این نتایج رقم خورد : رایکا 2 - قشقایی صفر ، سایپا صفر - شهرداری آستارا صفر ، شمس آذر 2 - خوشه طلایی یک ، شهرداری همدان صفر - پارس جنوبی صفر ، ملوان یک - استقلال خوزستان صفر ، شاهین بوشهر صفر - ویستاتوربین یک ، ماشین سازی یک - مس شهربابک یک ، پنج شنبه : آرمان گهر با مس کرمان ، اس ملاثانی با خیبر 
- در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران روز چهارشنبه تیمهای ذوب آهن و نظم آوران به مصاف هم خواهند رفت . 
- مدیرعامل پرسپولیس به مطرح شدن نام علی کریمی به عنوان جانشین یحیی گل محمدی برای مربیگری واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد.
- رائول آلبیول به عنوان بهترین بازیکن بازی برگشت بایرن مونیخ و ویارئال (1-1) انتخاب شد.
- تیمهای سوئد ، اسپانیا و فرانسه باغلبه برحریفان به مسابقات فوتبال جام جهانی زنان در سال آینده به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند راه یافتند . 
- کارلو آنچلوتی در سه دوره حضورش روی نیمکت رئال مادرید (2013/14 ، 2014/15 ، 2021/22) این تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده است
-  لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن دیدار برگشت رئال مادرید و چلسی (2-3)  انتخاب شدّ 
- با اعلام باشگاه الریان قطر؛ شجاع خلیل‌زاده ، تحت عمل جراحی عضلات همبند قرار گرفت که موفقیت‌آمیز بود.
- خوزه مورینیو ، پپ گواردیولا و آنچلوتی تنها مربیانی هستند که در 8 دوره مختلف لیگ قهرمانان اروپا ،   تیم های خود را به نیمه نهایی رساندند . 
- طی جلسه ای قرار شد دیدار نساجی مازندران با مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار شود . 
- با پیشنهاد باشگاه ملوان و پیگیری معاونت فرهنگی این باشگاه و همکاری خانواده معزز شهید پیشگاه هادیان،  و با تصویب شورای عالی فرهنگی شهرستان بندرانزلی، نام مجموعه ورزشی تختی بندرانزلی به نام زنده یاد سیروس قایقران تغییر کرد.
-  منچستریونایتد با تن هاگ به توافق شخصی رسیدند قرارداد تن هاگ با یونایتدی‌ها 4 ساله خواهد بود.
- با اعلام کنفدراسیون فوتبال مصر ، ایهاب جلال به عنوان سرمربی جدید این کشور انتخاب و جانشین کارلوس کی‌روش شد. 
- در ادامه مسابقات فوتسال آسیا تیم ایران در دومین بازی 8 - 1 ، قرقیزستان میزبان بازیها را شکست داد. 
- نشریه «الیوم السابع» مصر  با انتشار خبری از دوری کارلوس کی روش از ایران خبر داد. طبق اعلام رسانه معتبر مصری مربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال تونس به توافق اولیه رسیده تا هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
- یوونتوس و ناپولی توسط دادستانی فدرال ایتالیا به جعل سند و سندسازی متهم شدند و بر این اساس دادستانی ایتالیا خواستار اعمال یک  سال محرومیت برای آندره آ آنیلی ، رئیس باشگاه یوونتوس و 11 ماه و 5 روز محرومیت برای اورلیو دی لورنتیس ، رییس ناپولی شده است.همچنین باشگاه یوونتوس 800000 یورو جریمه شد.
- تمرینات تیم فوتبال استقلال با تصمیم کادر فنی این تیم به مدت پنج روز تعطیل خواهد بود.
- سازمان امور مالیاتی به دلیل بدهی بیش از 80 میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال تصمیم به مسدود کردن حساب‌های جاری این نهاد حقوقی گرفت تا بخش مالی از انجام هرگونه فعالیت منع شود. مسدودی حساب‌های فدراسیون در حالی اتفاق افتاده که این مجموعه هنوز موفق به تسویه با کارمندان سابق نشده است و مطالبات تعدادی از مربیان تیم ملی را پرداخت نکرده است.
- طبق تصمیم کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور ، دیدار فینال این رقابتها روز هفتم اردیبهشت انجام خواهد شد . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها