شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- به دنبال تیمهای ویارئال و رئال مادرید که با کنار زدن بایرن مونیخ و چلسی ، بار صعود بستند ، دو تیم انگلیسی لیورپول و منچستر سیتی نیز با ثبت نتایج 3-3 و 0-0 مقابل بنفیکا و اتلتیکو ، به لطف نتایج پیروزی بخش دور رفت ، حضورشان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا را جشن گرفتند . 
- با رای کمیته مسابقات ، بازی حساس این هفته مس کرمان با ملوان در هفته 26 لیگ دسته اول ، به دلیل حضور نماینده کرمان در جام حذفی و دیدار با نساجی ، لغو شد . 
- ام آر آی ، پای فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس نشان می دهد که وی به دلیل کشیدگی رباط مچ ، تا چهار هفته ، از میدان دور خواهد بود . 
- باشگاه مس رفسنجان ، در پی جلسه ای با ربیعی ، سرمربی تیم اعلام کرد ، اجازه خواهد داد تا وی تا پایان فصل به همکاری با این باشگاه ادامه دهد .
- برنامه بازی های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران اعلام شد : دوشنبه - 29 فروردین‌ : آلومینیوم اراک – خلیج فارس ماهشهر ساعت 20/30 ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک ، سه شنبه - 30 فروردین‌ : نساجی مازندران – مس کرمان ساعت 20/30 ورزشگاه آزادی تهران 
- پنج شنبه شب ، در دور سوم بازیهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، این دیدارها به میزبانی عربستان انجام خواهد شد : الجزیره - بمبئی | 21:45 ( گروه دوم ) ، فولاد - آهال 21:45 (سوم) ، الدحیل - پاختاکور | 21:45 (چهارم) ، نیروی هوایی عراق - الشباب 00:45 (دوم) ، الغرافه - شباب الاهلی 00:45 | (سوم ) ، التعاون - سپاهان | 00:45 (چهارم)
- بر حسب تصمیم هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان حکم به کسر 5 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم نیز بصورت قطعی و 10 درصد دیگر نظر به رضایت سرمربی تعلیق گردید. قبلاً هیات مدیره، کسر 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی را اعلام کرده بود.
- شجاع خلیل‌زاده مدافع ملی‌پوش کشورمان که در الریان قطر بازی می‌کند در روزهای گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و با نظر پزشکان از حدود 10 روز دیگر تمرینات سبک خود را آغاز خواهد کرد تا با طی کردن دوران ریکاوری بتواند تمرینات با توپ را آغاز کند.
- حسین غیاثی ، به عنوان یکی از عوامل حواشی بازی ایران - لبنان از مسئولیت کمیته اجرایی هیات فوتبال مشهد برکنار می‌شود.
- رضا عنایتی، سرمربی هوادار ، زانوی آسیب دیده‌اش را پس از گذشت ماه‌ها و در نخستین فرصت، تحت درمان و عمل گروه پزشکی قرار داد.
- تیم پیکان در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر از سد صنعت‌نفت عبور کرد.
- آنتونیو کونته به ویروس کرونا مبتلا شده، اما باشگاه تاتنهام انتظار دارد تست این سرمربی ایتالیایی تا روز شنبه منفی شود تا او بتواند برای دیدار مقابل برایتون روی نیمکت اسپرزها بنشیند.
- گابریل پین مربی ایتالیایی استقلال که به دلیل تعطیلات تمرینات تیم قصد داشت برای دیدار با خانواده‌اش به ایتالیا سفر کند؛ در اتفاقی عجیب متوجه شد کارت پرواز او صادر نشده و مجوز خروج از کشور را ندارد و این مربی با ناراحتی فرودگاه امام خمینی (ره) را ترک کرد. پیگیری باشگاه استقلال در این باره در حال انجام است تا پین با برطرف شدن مشکلاتش به ایتالیا سفر کند.
- مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان 29 فروردین در خانه تکواندو پایتخت (شهرک آزادی) و در بخش مردان  روز های 29 و 30 در خانه تکواندو برگزار خواهد شد. هدایت تیم ملی مردان کشورمان بر عهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مجید افلاکی و مسعود حجی زواره به عنوان مربی است و در بخش بانوان نیز مینو مداح به عنوان سرمربی و ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می کنند. در تیم ملی پاراتکواندو مردان، مرتضی سلطانی و علی کریمی صابر به عنوان سرمربی و مربی و در گروه بانون نیز عاطفه کشاورز سرمربی و زهرا حسینی به عنوان مربی  تیم ملی را برای رقابت‌های پیش رو هدایت می کنند.
- باشگاه آلومینیوم اراک با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، نسبت به اشتباهات داوری در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اعتراض کرد.
- تیاگو فریرا، مدافع جدید تراکتور در دور جدید تمرینات این تیم ملحق شد.
- دانیال شه بخش ملی‌پوش بوکس کشورمان که اولین مدال جهانی را پس از سال‌ها برای ایران به ارمغان آورد، پاداش 25 هزار دلاری خود را از رئیس فدراسیون دریافت کرد.
- در ادامه بازیهای دور 25 لیگ دسته اول فوتبال ایران روز پنج شنبه ، آرمان گهر با مس کرمان و استقلال ملاثانی با خیبر مصاف خواهند داشت .
- پنج شنبه شب بازیهای دور برگشت لیگ اروپا و همچنین لیگ کنفرانس ، طبق این برنامه انجام می شود : آتالانتا با لایپزیگ ، بارسلونا با فرانکفورت ، لیون با وستهام ، گلاسکو با براگا ( اروپا) ، آیندهوون با لستر سیتی ، رم با بوده ، اسلاویا پراگ با فاینورد و پائوک با مارسی
 - تیم ذوب آهن اصفهان با پیروزی 65 - 55 برابر نظم آوران سیرجان به مسابقه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران راه یافت ، ذوبی ها در دو دیدار قبلی هم بر حریف پیروز شده بودند. همچنین ، تیم شیمیدر قم توانست در دیگر بازی نیمه نهایی تیم شهرداری گرگان را در نبرد سوم شکست دهد ، دوبازی قبلی به سود گرگانی ها اتمام یافته بود . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار