PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز دور برگشت رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، چهار بازی در گروه های 3 و 4 برگزار شد ، در گروه سه ، فولاد با شکست دوباره آخال ترکمنستان (1-0) راه صعودش را هموار کرد در دومین بازی ، شباب الاهلی درمیان ناباوری درغیاب نوراللهی و قائدی 8-2 مقابل الغرافه  و استرا ماچونی و سعید عزت اللهی پیروز شد . سپاهان در گروه چهارم با تعاون عربستان یک بر یک کرد تا آینده اش خرابتر شود ،  نتایج سایر بازیها : بمبئی صفر - الجزیره صفر ، الشباب 3 - نیروی هوایی صفر ، الدحیل 3 - پاختاکور صفر 
- تیم کادیز در آخرین بازی هفته اخیر لالیگا با یک گل بر بارسلونا غلبه کرد ، در ایتالیا تیمهای ناپولی و رم یک بر یک شدند و ورونا در زمین آتالانتا دو بر یک به برتری رسید . 
- سه شنبه شب در ادامه پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا در گروه های یک و پنجم ، الریان با شارجه ، استقلال تاجیکستان با الهلال ، الوحدات با السد و الفیصلی با نسف قارشی مصاف خواهند داد. 
-  در هفته چهل و سوم لیگ قهرمانی انگلیس تیم هال سیتی در حضور 72 دقیقه ای الهیار صیادمنش مقابل میلوال 2 بر 1 شکست خورد.
-  نامه دادگاه عالی ورزش رسید: پرسپولیس به پرداخت 86 هزار دلار به آنتونی استوکس محکوم شد.
- بر اساس صدور آرای جدید کمیته وضعیت ، تیمهای تراکتور و ذوب آهن محکوم شدند.
- با تصمیم مسوولان فدراسیون فوتبال «حسین عبدی» و «مجید نامجومطلق» به‌عنوان سرمربیان تیم‌های زیر 17 و 19 سال ایران انتخاب شدند.
- رئیس کمیته ملی المپیک روسیه بر حضور فدراسیون های ورزشی این کشور در آسیا تاکید کرد. استانیسلاو پوز دنیاکوف اعلام کرد باید به خاطر "روس‌هراسی" که غرب را فرا گرفته است از اروپا دور شده و به آسیا نزدیک شد.وی در این رابطه گفت: محیط خصمانه ایجاد شده توسط مقامات غربی به این معنی است که معطوف کردن توجهات به سمت شرق ممکن است بهترین گزینه برای ورزش روسیه باشد.
- سخنگوی وزارت امورخارجه گفت : در سفر کوتاهی که به آفریقا داشتیم، با مقامات سنگال و غنا برای بازی‌های دوستانه صحبت کردیم که این اتفاق پیش از قرعه‌کشی بود. هر دو تیم غنا و سنگال به جام جهانی صعود کرده‌اند و به فدراسیون فوتبال گفتیم، اما فدراسیون فوتبال اهداف دیگری را برای بازی‌های دوستانه و حریفان تدارکاتی مدنظر داشته است
- بازی خانگی منچستر یونایتد در لیگ برتر مقابل چلسی، با توجه به صعود چلسی به فینال جام حذفی، اکنون در روز پنجشنبه 8 اردیبهشت در ساعت 23.15 برگزار خواهد شد.‌‌
- ژائو فلیکس جایزه بهترین بازیکن ماه مارس لالیگا را دریافت کرد.
- سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا ، دو تیم همشهری اینتر میلان و آس میلان به میدان می روند واز طرفی در بازی معوقه هفته سی ام لیگ برتر انگلیس لیورپول با منچستر یونایتد دیدار خواهند کرد .
- تیم آلومینیوم اراک با برتری یک بر صفر مقابل خلیج فارس ماهشهر به بازی فینال جام حذفی فوتبال کشورمان راه یافت ، سه شنبه شب  در مسابقه دیگر ، به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران ، ساعت 20/30 ، نساجی با مس کرمان به میدان خواهند رفت . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار