PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۷۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه از فعالیت غیر قانونی هرگونه اماکن ورزشی جلوگیری می‌شود.
کیهان ورزشی-

به نقل از ایرنا،  لوتار ماتئوس ستاره اسبق فوتبال و چهره محبوب هواداران در فوتبال ایران بعد از حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی۲۰۲۲ قطر حاضر به بهانه افتتاح باشگاه بدنسازی به همراه تعداد زیادی از چهره‌های سرشناس فوتبال و ورزش جهان راهی تهران شدند تا در روز راه اندازی یک مجموعه ورزشی با شهریه عجیب ۳۲۰میلیون تومان در سال در ایران حضور پیدا کنند.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: فعالیت این باشگاه مورد تایید ما نبوده چرا که این مجموعه فاقد پروانه ورزشی لازم است و برای فعالیت باید به سرعت پیگیر روند قانونی خود باشد..

وی بیان کرد: چنانچه این باشگاه پس از طی شدن مراحل قانونی بتواند پروانه فعالیت خود را اخذ کند، شهریه این باشگاه ورزشی نیز با استناد و طبق تعرفه مصوب این اداره کل محاسبه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه برنامه‌ای برای جلوگیری از شهریه‌های چندین میلیونی برخی باشگاه‌ها وجود دارد؟ گفت: برخی باشگاه‌ها طبق درجه کیفیت، هزینه بیشتری دارند و این تعرفه را در قالب خدمات بهتر اخذ می‌کنند. شهریه‌های سالانه اماکن ورزشی توسط واحد نظارت این نهاد ارائه می‌شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار