PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم فوتبال نساجی مازندران ، به لطف حمایت هواداران به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران با پیروزی یک بر صفر بر مس کرمان برای اولین بار به فینال جام حذفی فوتبال ایران راه یافت . 
- در ادامه پیکارهای هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال ایران ، این نتایج رقم خورد : مس نوین کرمان یک - ون پارس نقش جهان یک ، قندی یزد 2 - اسپاد تهران یک ، عقاب صفر - ایمان سبز شیراز 2 ، شهرداری نوشهر 2 - نود ارومیه صفر ، فولاد نوین اهواز صفر - شاهین بندر عامری صفر ، پاس همدان 3 - گل ریحان البرز صفر (گل ریحان حاضر نشد) ، بازی اترک بجنورد  با خلیج فار ماهشهر به تعویق افتاد .
- مسابقه فینال جام حذفی فوتبال ایران بین آلومینیوم اراک با نساجی مازندران روز چهارشنبه - 7 اردیبهشت - به میزبانی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد . 
- در دور برگشت لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، السد قطر با نتیجه سه بر یک مغلوب الوحدات اردن شد . سایر نتایج : 
الریان 3 - شارجه صفر ، الهلال 3 - اس تاجیکستان صفر ، الفیصلی صفر - نسف قارشی صفر ، سیدنی یک - هوانگ آن یک ، یوکوهاما صفر - جونبوک یک ، ویسل کوبه 2 - کیتشه یک  ، شانگهای - چیانگرایی (انجام نشد) . 
- تیم لیورپول بازی معوقه با منچستر در لیگ برتر فوتبال انگلیس را با برتری 4-0 پشت سر گذاشت. 
- در سه دیدار انجام شده از مسابقات لالیگای اسپانیا ، مایورکا دو بر یک آلاوز را برد ، بتیس یک بر صفر مغلوب الچه شد ، و ویارئال دو بر صفر از سد والنسیا گذشت . 
 - اعضای دوتیم منچستریونایتد و لیورپول در بازی معوقه خود برای همدردی با کریستیانو رونالدو و خانواده او،  با بازوبندهای مشکی راهی میدان شدند. 
- سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از اینکه تکلیفش بابت ماندگاری در تیم ملی مشخص شد شب گذشته تهران را ترک کرد و راهی کرواسی شد.اسکوچیچ به مرخصی چند هفته ای رفت و برای اردوهای اوایل خرداد به ایران باز می گردد.
- هواداران لیورپول برای حمایت از کریستیانو رونالدو بازیکن غایب منچستر ،  پس از مرگ پسرش، دقیقه 7 او را مورد تشویق قرار دادند . 
 - سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت : هیچ مذاکره ای با دفاتر خدمات مسافرتی برای فروش بلیت های جام جهانی به دوحه صورت نگرفته است.تبلیغ تور با پرواز ایران ایر صحت ندارد و با تبلیغ کنندگان در این زمینه برخورد می‌شود. 
- در نخستین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ، حبیب اللهی به مدال برنز دست پیدا کرد.در وزن 77 کیلوگرم عارف حبیب اللهی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز به دیدار رده‌بندی راه یابد. حبیب اللهی در این دیدار کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی را پیش رو داشت که به دلیل حاضر نشدن حریف به مدال برنز دست پیدا کرد.
- تیم رم با تساوی  مقابل ناپولی به رکورد 12 بازی بدون شکست در سری‌آ رسید.
- کریم بنزما، ستاره مسلمان رئال مادرید که این فصل به تیتر همیشگی رسانه‌های دنیا بدل شده، عکسی از سحری خود در ماه رمضان را منتشر کرد.
- حمید بوحمدان از فولاد به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله، دیدار مقابل الغرافه را از دست داد.
- اعضای یک باند فساد در فوتبال که قصد ایجاد تغییر در نتایج مسابقات از طریق وعده‌های دروغ به باشگاه‌ها را داشتند دستگیر شدند. در این باند برخی از داورانی که در گذشته از فوتبال اخراج شده بودند عضویت داشتند که با همکاری نهادهای امنیتی و قضایی دستگیر شدند و پرونده آنها جهت رسیدگی دقیق‌تر به قوه قضائیه نیز ارسال خواهد شد.
- تیم دربی کانتی با هدایت وین رونی پس از باخت یک بر صفر مقابل کوئیز پارک رنجرز به لیگ دسته سوم فوتبال انگلیس سقوط کرد.
-  در فینال جام حذفی بلژیک ، تیم خنت با برتری مقابل اندرلخت در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها