PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- سی و دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا طی روزهای 30 و 31 فروردین ماه در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد و در پایان تیم ایران که با کشتی گیران منتخب چرخه انتخابی در این مسابقات حاضر شده بود، با 4 مدال طلای محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن 82 کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم، یک مدال نقره مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم، 2 مدال برنز ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم و عارف حبیب اللهی در وزن 77 کیلوگرم و کسب 176 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
تیم قزاقستان در این مسابقات با 2 مدال طلا، 5 مدال نقره و 2 مدال برنز و 190 امتیاز قهرمان شد و تیم قرقیزستان نیز با کسب 3 مدال طلا ، 3 مدال برنز و کسب 148 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
- با اعلام باشگاه آرمنیابیلفلد ، فرانک کرامر از سمت مربیگری این تیم برکنار شد.
- شفیعی راد مسئول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران ، به دلیل تعویق دو دیدار از هفته های نوزدهم و بیستم ، حکم به تعطیلی پیکارهای سه هفته 21 تا 23 گروه دوم این رقابتها را داد . وی علت این کار را حساسیت بازیها در هفته های پایانی اعلام کرد . 
- مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ، خرداد ماه به ایران بر می گردد.
- امیر عطابخش، سرپرست باشگاه پیکان به‌ عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره این باشگاه انتخاب شد.
- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که این بازی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد. با اعلام کادرفنی پرسپولیس بعد از این بازی سرخ پوشان به استراحت خواهند پرداخت تا آماده تمرینات هفته آینده شوند.
- طبق اعلام رضا خرم ، رئیس گروه اماکن و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ، فعالیت باشگاه لاکچری در شمال تهران تعطیل است و هر اقدامی در آن منوط به اخذ مجوز و توجه به تعرفه مصوب این نهاد ورزشی خواهد بود.
- گابریله پین، مربی تیم استقلال که برای دیدار با خانواده‌اش به ایتالیا سفر کرده بود ، با ارسال برگه‌ تست مثبت کرونای خود برای باشگاه استقلال، خبر از بازگشت خود به تهران با چند روز تأخیر داد.
- محمد صلاح مهاجم گلزن لیورپول به اولین بازیکن تاریخ پریمیر لیگ لقب گرفت که در یک فصل 5 گل به منچستریونایتد زده است.
- در ادامه پیکارهای لیگ های فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : اوساسونا یک - رئال 3 ، آنژه صفر - پاری سن ژرمن 3 ، منچسترسیتی 3 - برایتون صفر ، چلسی 2 - آرسنال 4 ، اتلتیکو صفر - گرانادا صفر ، اورتون یک - لسترسیتی یک ، نیوکاسل یک - کریستال پالاس صفر ، موناکو یک - نیس صفر ، بوردو 2 - سنت اتین 2 ، مارسی 3 - نانت 2 ، برست 2 - لیون یک ، اودینزه صفر - سالرنیتانا یک ، سلتا صفر-ختافه 2 
- با برتری 2 - 0 یوونتوس برابر فیورنتینا ، این تیم بهمراه اینترمیلان به فینال جام حذفی ایتالیا راه یافتند . 
- باشگاه فولام با هدایت مارکو سیلوا به عنوان اولین تیم از لیگ قهرمانی انگلیس به لیگ جزیره صعود کرد.
- تیم فرایبورگ با شکست 3 بر 1 هامبورگ به فینال جام‌ حذفی آلمان صعود کرد. لایپزیگ حریف تیم فرایبورگ در مسابقه نهایی خواهد بود.
‌- فن‌آوری VAR در ماه‌های آینده در تمامی 12 ورزشگاه لیگ اسکاتلند نصب خواهد شد و انتظار می‌رود تا دسامبر برای کمک به داوران در دسترس باشد. سران لیگ فوتبال حرفه‌ای اسکاتلند هم‌چنین قرار است از VAR در نیمه نهایی و فینال جام اتحادیه اسکاتلند در ژانویه و فوریه 2023 استفاده کنند.
- نعیما خواجوی مربی بدنساز سابق تیم ملی کاراته که تا المپیک 2020 توکیو در کنار ملی‌پوشان کاراته حضور داشت، در آستانه همکاری با تیم ملی تکواندو قرار دارد. خواجوی روز سه شنبه (30 فروردین) با حضور در خانه تکواندو با بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو و هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو  دیدار و در خصوص همکاری با تیم ملی تکواندو صحبت کرد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار