PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۷۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
مدیرعامل باشگاه نساجی به تغییر محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی واکنش مثبتی نشان داد.
کیهان ورزشی- 

به نقل از سایت نساجی، ایزد سیف‌الله‌پور درمورد تغییر محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی بین نساجی و آلومینیوم از ورزشگاه یادگار امام تبریز به آزادی تهران، اظهار داشت: بعد از پایان بازی مقابل مس حدادیان مالک باشگاه بلافاصله پیگیر این موضوع شدند و از روز گذشته نیز با حضور در سازمان لیگ خواسته باشگاه و هواداران را به‌طور رسمی مطرح کردیم و خدا را شاکریم مسئولان امر صدای هواداران هر دو تیم را شنیدند.

وی ضمن تشکر ویژه از سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به‌دلیل پیگیری‌های موثر افزود: از همه مسئولان امر در مازندران، حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان محترم و دیگر مدیران ذی‌ربط جا دارد تقدیر به‌عمل آوریم که خواسته به‌حق باشگاه و هواداران عزیز را پیگیری کردند و جامه عمل پوشاندند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تاکید کرد: همان‌طور که حدادیان اشاره داشت، امروز نساجی عامل وحدت مازندران شده است‌. در ادامه نیز مشاهده کردیم نتیجه همدلی و همصدایی مردم و مسئولان، منجر به تحقق خواسته همگانی شد.

سیف‌الله‌پور  عنوان کرد: از امروز همه مسئولان استانی باید پای کار بیایند تا شرایط عزیمت هواداران به تهران تسهیل شود و باز هم شاهد حضور باشکوه هواداران پرشورمان در ورزشگاه آزادی باشیم. انشاالله روز ۷ اردیبهشت جام قهرمانی را تقدیم کنیم به مردم شریف شمال ایران و مازندران که شایسته بهترین‌ها هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار