PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه پیکارهای لیگ باشگاهی اروپا ، نتایج زیر به دست آمد : سوسیه داد صفر - بارسلونا یک ، اسپانول صفر - وائه کانو یک ، له وانته 2 - سویا 3 ، کادیز 2 - بیلبائو 3 ، بارنلی 2 - ساوتهمپتون صفر 
- جمعه شب در دور چهارم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، فولاد خوزستان با الغرافه قطر در گروه سوم و سپاهان اصفهان با پاختاکور ازبکستان در گروه چهارم مصاف خواهند داد . 
- تیم ملی فوتبال آمریکا در راه آماده‌سازی خود برای شرکت در جام جهانی 2022 قطر، در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی مراکش می‌رود.
- با تصویب اعضا در جریان مجمع فوق العاده شورای فدراسیون جهانی تکواندو، مالدیو به عضویت WT پذیرفته شد تا به این ترتیب تعداد اعضای خانواده جهانی تکواندو به 212 عضو برسد. همچنین مقرر شد میزبان مسابقات جهانی 2023 در جلسه 12 ماه می (22 اردیبهشت) بررسی و رسما اعلام شود. پیش از این روسیه برای میزبانی این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بود.
- راستینه، رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از مکلف شدن وزارت ورزش و جوانان به تدوین آئین نامه برگزاری مسابقات ملی خبر داد و تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان باید حداکثر ظرف 3 ماه آئین نامه‌های شفاف و روشن را در خصوص برگزاری مسابقات ملی در قالب یک پروتکل مشخص تدوین کند و به مجلس ارائه دهد.
- پایان تنبیه انضباطی کادرفنی ، حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس با نظر کادرفنی مجوز حضور در تمرینات گروهی را به دست آورد.
- تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی برابر تیم امید استقلال 6 بر 1 به پیروزی رسید. تیمهای پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان هم در مسابقه ای دستگرمی تن به تساوی 2-2 دادند.
- کریستیانو رونالدو توپچی منچستر در یک پست اینستاگرامی به خاطر اظهار همدردی از هواداران لیورپول ، تشکر کرد : یک جهان ، یک ورزش و یک خانواده به وسعت جهان. ازت ممنونم آنفیلد. من و خانواده‌ ام هیچ‌گاه این لحظه‌ پر از احترام و دلسوزی را فراموش نخواهیم کرد.
- سبو شهبازیان به عنوان سرمربی نوجوانان استقلال انتخاب شد.
- با اعلام رسمی باشگاه منچستر یونایتد، اریک تن‌هاگ به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ معرفی شد.
- مهدی طارمی پس از درخشش فوق‌العاده در دیدار برابر پورتیموننزه در تیم منتخب هفته بازی فیفا قرار گرفت.
- ایان رایت، پیتر اشمایکل، پل اسکولز، دیدیه دروگبا، وینسنت کمپانی و سرخیو آگوئرو وارد تالار مشاهیر لیگ برتر در سال 2022 شدند.
- تامی آبراهام مهاجم رم به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس سری‌آ انتخاب شد.
- روز 21 می ( 31 اردیبهشت ) دیدار فینال جام حذفی آلمان ، بین دو تیم لایپزیک و فرایبورگ برگزار می‌شود.
- دو تیم اینتر و یوونتوس روز 11 می (21 اردیبهشت) در استادیوم المپیکو شهر رم دیدار فینال کوپا ایتالیا را برگزار خواهند کرد.
- روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد، ضمن تشکر از هیات فوتبال آذربایجان شرقی به جهت آمادگی برای میزبانی از  فینال جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر) و هواداران خونگرم فوتبال این استان و شهر تبریز ، به دلیل درخواست دو باشگاه آلومینیوم اراک و نساجی مازندران به جهت سهولت هواداران دو باشگاه به دلیل دوری مسافت، فینال جام حذفی روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ساعت 20/30 در ورزشگاه آزادی تهران  بین دو تیم برگزار می شود.
- آربی لایپزیش با گل پیروزی در ثانیه های پایانی توسط امیل فورسبرگ ستاره سوئدی خود با نتیجه 2 بر 1 از سد یونیون‌برلین گذشت و حریف تیم فرایبورگ در فینال جام حذفی آلمان شد.
- تیم پورتو با در اختیار داشتن مهدی طارمی با برتری یک بر صفر مقابل اسپورتینگ و در مجموع با پیروزی 3 - 1 به فینال جام حذفی پرتغال راه یافت .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار