PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۷۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
باشگاه هال‌سیتی با بازیکنانی که قصد ماندن در تیم دارند وارد مذاکره شد.
کیهان ورزشی- 

سایت «yorkshirepost» انگلیس در گزارشی به انقلاب بزرگ در تیم هال‌سیتی در نقل‌وانتقالات تابستانی با مالکیت آکون ایلیکالی ترک پرداخت.

طبق گزارش این رسانه انگلیسی مالک جدید و ترک باشگاه هال سیتی قصد دارد در تابستان 10 یا 15 بازیکن جدید به خدمت بگیرد و بسیاری از بازیکنان کنونی را در لیست خروج بگذارد.

در همین زمینه شوتا آرولادزه سرمربی گرجستانی هال سیتی، گفت: ما دو یا سه جلسه خوب با هیأت مدیره، آکون (ایلیکالی، مالک) و تان (کسلر، نایب رئیس) داشتیم، اما باشگاه تصمیم گرفته است ابتدا با کسانی صحبت کند که قطعاً می‌خواهند بمانند. ما ناتان باکستر، لیام والش، مارکوس فورس، اللهیار صیادمنش و دیشون برنارد را قرضی در اختیار داریم.

وی افزود: من بازیکنانی مثل صیادمنش را می‌شناسم که واقعاً خوشحال هستند و می‌خواهند بمانند و آینده خود را با ما بگذرانند. جذب بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات کار آسانی نیست و ما باید به بازیکنان جدید نشان دهیم که چقدر می‌توانند اینجا پیشرفت کنند و  اینکه اینجا مکان مناسبی برای آمدن آنها است.

صیادمنش پیش از این در مصاحبه خود اعلام کرده بود در هال سیتی رضایت کامل دارد و قصد دارد در این باشگاه انگلیسی بماند. طبق اظهارات سرمربی هال سیتی سران باشگاه با بازیکنانی که می خواهند بمانند وارد مذاکره شده است.


برچسب ها: صیادمنش ، هال سیتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار