PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۷۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

 - فولاد و الشباب الاهلی با کسب امتیازات لازم توانستند از گروه سوم به دورحذفی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا راه یابند. فولاد در بازی پنجم خود با گل دقیقه 15 پریرا ضمن پیروزی 1 - 0 بر الغرافه زودتر از موعد مقرر بار صعود بست ، در گروه چهارم نیز سپاهان با دوگل سرنوشت ساز شهباززاده 2 - 1 بر پاختاکور فائق آمد تا به آینده امیدوار شود . پاختاکور کاملا ناامید شد اما سپاهان و التعاون با هفت امتیاز برای دوم شدن ، تلاش دارند. الدحیل با 12 امتیاز قبلا بار صعود بسته بود. الدحیل حریف آخر سپاهان خواهد بود . نتایج روز پنجم : سپاهان 2 - پاختاکور یک ، فولاد یک - الغرافه صفر ، نیروی هوایی 3 - الجزیره امارات 2 ، شباب الاهلی 2 - آخال یک ، الدحیل 4 - التعاون 3
- تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی در فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک صف‌آرایی می‌کند که سرمربی خود ساکت الهامی را به دلیل دو کارته شدن در اختیار نخواهد داشت. هر دو کارت زرد سرمربی نساجی برابر استقلال و مس، در لیست پایانی مسابقه توسط داور ثبت شده و به تأیید نماینده فدراسیون رسیده است.
- په له توپچی اسبق فوتبال برزیل  از بیمارستانی که چهار روز قبل برای درمان سرطان روده بزرگ بستری شده بود، مرخص شد.  بازیکن برزیلی ابتدای هفته قبل در کلینیک آلبرت اینشتین در سائوپائولو بستری شد؛ جایی که قبلا تحت جلسات شیمی درمانی قرار گرفته بود. گزارش شده که په له تحت نظر پزشکان است .
- پل پوگبا هافبک توانمند منچستر ، به دلیل مصدومیت دربازی با لیورپول به مدت چهار هفته از میادین دور خواهد بود و فصل برای او به پایان رسید. 
- فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد قراردادش را با این تیم یک فصل دیگر تمدید کرد. تمدید این قرارداد بعد از جلسه چند ساعته هیأت مدیره این باشگاه صورت گرفت و به این ترتیب این باشگاه که برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند فصل آینده هم کمالوند را روی نیمکت خود خواهد دید.
- حسن اکرمی دیدار دو تیم اف. سی. سیدنی استرالیا و یوکوهامایی ژاپن در جریان بازیهای لیگ قهرمانان را قضاوت کرد .
- فدراسیون فوتبال عربستان با رومارینیو، ستاره برزیلی الاتحاد به توافق رسید و او با کسب تابعیت عربستان، در جام جهانی برای این تیم بازی خواهد کرد.
- تیم فوتبال سپاهان که از شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برخوردار نیست با توجه به اینکه دو بازی رو در رو با استقلال و پرسپولیس دارد، می‌تواند در تعیین قهرمان این فصل تاثیرگذار باشد. شاید امتیاز گرفتن طلایی پوشان اصفهان از استقلال بتواند تنور رقابت های لیگ را داغتر از همیشه کند و باید دید نتایج جدال شاگردان نویدکیا با سرخابی های پایتخت چگونه رقم می‌خورد.
- با اعلام یوفا ، در مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا از تکنولوژی VAR استفاده خواهد شد.
- آربی لایپزیگ ، کریم آدیمی را به عنوان جانشین کریستوفر نکونکو در نظر گرفته بود و حتی پیشنهادی به این بازیکن داده بود که بهتر از بروسیا دورتموند بود. این بازیکن فقط می خواست به دورتموند بپیوندد.
- مدیرکل شورای المپیک آسیا از احتمال لغو بازی‌های آسیایی هانگژو و برگزاری آن در سال آینده خبر داد.شانگهای چین به عنوان بزرگترین شهر این کشور در چند روز اخیر شاهد محدودیت هایی بوده و عده کثیری از ساکنان این بخش از چین در قرنطینه به سر می برند. با توجه به شرایط موجود و افزایش افراد مبتلا به کووید 19 در شانگهای، این احتمال می رود که شاهد لغو یکساله این رقابت ها باشیم.
- در لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی تیم برنلی برابر ساوتهمپتون ، تنور رقابت در قعر جدول برای بقا داغ تر شد.
- دیدار حساس و معوقه مس با ملوان از بازیهای لیگ دسته اول فوتبال ایران با حضور تماشاگران مشتاق در کرمان برگزار خواهد شد .
- تیم والیبال باریچ اسانس کاشان نماینده ایران در لیگ باشگاههای آسیا ، برای شرکت در مسابقات قاره کهن ، پس از 16 ساعت وارد قزاقستان شد . این تیم از 4 تا 11 اردیبهشت به مصاف رقبا خواهد رفت . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار