PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه پیکارهای باشگاهی فوتبال اروپا نتایج زیر رقم خورد : تورینو 2 - اسپیتزا یک ، ونیز یک - آتالانتا 3 ، اینتر 3 - رم یک ، ورونا یک - سامپدوریا یک ، بایرن مونیخ 3 - دورتموند یک ، کلن 3 - بیلفیلد یک ، فرانکفورت 2 - هافن هایم 2 ، فرایبورگ 3 - گلادباخ 3 ، لایپزیگ یک - اونیون برلین 2 ، گروتر فورت یک - له ور کوزان 4 ، پاری سن ژرمن یک - لانس یک ، سنت اتین یک - موناکو 4 ، لیون 5 - مون پولیه 2 ، آرسنال 3 - منچستر یونایتد یک ، لستر صفر - استون ویلا صفر ، منچستر سیتی 5 - واتفورد یک ، نوریچ صفر - نیوکاسل 3 ، برانتفورد صفر - تاتنهام صفر 
- در فاصله سه هفته به خاتمه لیگ برتر فوتبال آلمان ، بایرن مونیخ با برتری سه بر یک مقابل دورتموند در آلیانز آره نا برای چندمین سال متوالی و سی و یکمین بار در بوندس لیگا ، قهرمان فوتبال آلمان شد ، 
- توماس مولر با 11 عنوان قهرمانی بوندسلیگا ، بیشتر از هر بازیکن دیگری در طول تاریخ قهرمان این تورنمنت شده است.
- در بازیهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا واز گروه پنجم ، تیم السد با نتیجه عجیب 3 بر 1 مقابل نسف قرشی ازبکستان شکست خورد و برای دومین سال متوالی از مرحله گروهی حذف شد.
- در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانی انگلیس تیم هال سیتی با حضور 77 دقیقه ای صیادمنش با نتیجه سه بر صفر از سد تیم ردینگ گذشت . 
- خسوس مهاجم تیم منچستر سیتی در کسب پیروزی 5-1 تیمش مقابل واتفورد بیشترین سهم را داشت چراکه زننده چهار گل بود . 
- سرانجام پای سردار آزمون در تیم له ور کوزن آلمان به گل باز شد ، له ور کوزن در هفته سی و یکم ، چهار بر یک گروتر فورت را شکست داد که سردار زننده گل دوم و پاس دهنده گل سوم له ور کوزن بود . 
- در رقابت هاي پنج وزن نخست كشتي آزاد قهرماني آسيا به میزبانی شهر اولان باتور مغولستان ، در وزن 70 كيلوگرم محمدمهدي يگانه جعفري پس از استراحت در دور اول در دوردوم با نتيجه 6 بر 2 مغلوب تايشي ناريكاني از ژاپن شد و با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال، وي نيز راهي ديدار رده بندي شد. يگانه جعفري در اين ديدار با نتيجه 4 بر صفر مقابل سيرباز تالگات قهرمان آسيا از قزاقستان كشتي را واگذار كرد و پنجم شد.
- رحمان عموزاد در فینال وزن خود با نتیجه 3-1 باجرانگ پونیا دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از هند را شکست داد و برسکوی قهرمانی ایستاد . 
- پس از تساوی یک بر یک در وقت های معمولی و اضافی ، تیم رئال بتیس با برتری 5 - 4 در ضیافت پنالتی ها برای دومین بار ، قهرمان جام حذفی فوتبال اسپانیا شد . این دیدار با حضور 53387 هزار تن تماشاگر در ورزشگاه شهر سویا برگزار شد . 
- قاسمپور ، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: 50 سال در فوتبال هستم و خورشیدی را نمی‌شناسم اما فردی با اسم و رسم حمید استیلی نباید ماهی 100 میلیون دستمزد بگیرد! 
- مهدی علی سرمربی تیم الاهلی امارات گفت : در مورد استعداد مهدی قائدی هیچ تردیدی نیست اما دلیل نمی شود بازیکنی که تمام تمرکزش گردش و تفریح بوده رو در لیست تیمم قرار دهم! درحال نتیجه‌گیری هستیم و به او احتیاجی هم نداریم.
- رالف رانگنیک از منچستر ، طی کنفرانس مطبوعاتی رسما اعلام کرد قرارداد پل پوگبا در پایان فصل تمدید نخواهد شد ، بنابراین این ستاره فرانسوی شیاطین سرخ را به صورت رایگان ترک خواهد کرد.
- معز علی ستاره الدحیل با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل التعاون، جدال هفته آخر مقابل تیم سپاهان را از دست داد.
- محمدحسین محمدیان در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با نتیجه 11-0 باتزول اولزیسایخان از مغولستان را شکست داد و به مدال خوشرنگ طلا رسید.
- رونالدو با گلزنی مقابل آرسنال به رکورد 100 گل زده در لیگ جزیره رسید . 
- علی سوادکوهی در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با نتیجه 9-9 بالیان گوراو دارنده مدال نقره آسیا از هند را شکست داد و به مدال طلا دست یافت .
- محمد درخشان، رئیس سابق فدراسیون جودوی ایران از سوی فدراسیون بین المللی به عنوان یکی از سه مسئول فنی مسابقات جودو بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین منصوب شد. رقابت‌های جودو بازی‌های آسیایی 2022 طی روزهای 20 لغایت 23 شهریور سالجاری برگزار خواهد شد.
- جلسه مجازی آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته با اعضای کمیته اجرایی، روسای کمیسیون ها و اعضای جهانی به منظور بحث و بررسی حضور کاراته در بازیهای المپیک 2028 لس انجلس از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد. در جریان این جلسه اسپینوز تاکید کرد: پس از حذف کاراته از بازیهای المپیک 2024 پاریس، ما به مبارزه خود به منظور دستیابی به جایگاهی که استحقاق آن را در برنامه المپیک داریم، ادامه خواهیم داد.
 - سه شنبه و چهارشنبه این هفته با حضور دو تیم از اسپانیا و دو تیم از انگلیس ، دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا بین تیمهای منچستر سیتی با رئال و لیورپول با ویارئال انجام خواهد شد . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار