PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
زبان سرخ / «جواد داوری»، روی دست «مسعود ده نمکی»!

گفتم: نزدیک به دو ماه است که جواد داوری به عنوان رئیسجدید بسکتبال مشغول به کار شده ولی هنوز که هنوز است، برای تصدی سمت دبیری فدراسیون تعیین تکلیف نکرده است.

گفت: ایشان که از مهرماه سال گذشته برای انتخابات فدراسیون ثبتنام کرده بود، چطور هنوز نتوانسته فرد مناسبی را انتخاب کند؟!

گفتم: آقا جواد که در این مدت برای برخی از انتصاباتش حسابی عجله داشت، عذر بیست و اندی از کارمندان فدراسیون را خواست تا نیروهای مدنظرش را بهصورت «اتوبوسی» جذب کند، آن وقت دبیر، سرمربی، مربی، سرپرست و مدیر تیمهای ملی روی هوا هستند!

گفت: پس ایشان روی دست مسعود ده نمکی بلند شده و رسما اخراجیهای 4 را کلید زده! تازه اسمش را هم گذاشتهاند چابک سازی!

گفتم: چابک سازی تعاریف خاص خودش را دارد،یک بار نوشتیم «جواد جان»، لطفا دست بجنبان که به خرجش نرفت و از گوشه و کنار هم شنیدیم که یکی از زیردستیهایش گفته: ما به این حرفها اهمیتی نمیدهیم و کار خودمان را میکنیم و...

گفت: والله چه عرض کنم. در زمانهای قدیم دو غلام با هم بار میبردند؛ ارباب رو به غلام جوانتر کرد و گفت: حال پیرمرد خوب نیست، بگذارکمی از بار او را روی دوش تو بگذارم که زبان بسته تلف نشود، غلام جوان طفره رفت و هزار بهانه آورد که این کار را انجام ندهد. مدتی گذشت و پیرمرد که نمیتوانست سنگینی آن همه بار را تحمل کند، به زمین افتاد و جان داد.آن گاه ارباب، تمام بارها، به اضافه جنازه وی را پشت غلام جوان گذاشت و او همچنانکه زیر بار، کمر خم کرده بود، ناله میکرد و با خود میگفت: افسوس! چه حماقتی کردم.من حاضر نشدماندکی از بار پیرمرد را به دوش بکشم، حالا مجبورم نه تنها باری را که بردوش او بود، بلکه جنازه اش را هم با خود ببرم ...!

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار