PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا پی گیری شد و این نتایج حاصل شد : بارسلونا صفر - وائه کانو یک ، لیورپول 2 - اورتون صفر ، نانت 5 - بوردو 3 ، لیل یک - استراسبورگ صفر ، ریمس صفر - مارسی یک ، بوخوم صفر - اوگسبورگ 2 ، هرتا 2 - اشتوتگارت صفر ، امپولی 3 - ناپولی 2 ، لاتزیو یک - میلان 2 و ...
- طی جلسه‌ای که صبح روز یکشنبه در شورای تأمین استان تهران و با حضور نمایندگان دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک برگزار شد، برای برگزاری  دیدار فینال جام حذفی در تهران تصمیم قطعی گرفته نشد و این احتمال وجود دارد که این بازی در تبریز برگزار شود. گفته می‌شود که برپایی این مسابقه در تهران، به پیگیری وزیر ورزش بستگی دارد . 
-  غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی گفت : ما معمولا قبل از برگزاری مسابقات چنین چیزی را اعلام نمی کنیم که آیا ماموران ما در ورزشگاه حاضر می شوند یا خیر اما این احتمال وجود دارد که در بازی روز چهارشنبه ماموران نادو در ورزشگاه حضور داشته باشند.
- بازی حساس ملوان با مس ، از دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال کشور ، روز دوشنبه با قضاوت عرب براقی در کرمان انجام خواهد شد . 
-  لوسیانو پریرا به عنوان بهترین بازیکن دیدار فولاد ایران و الغرافه قطر در دور پنجم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا انتخاب شد.
- رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ ، برنده جایزه جهانی بنیاد ورزش لوریوس در سال 2022 شد.
- سارا خادم الشریعه، استاد بزرگ شطرنج ایران به دلیل تولد فرزندش تصمیم گرفت تا موقتاً از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کند.
- حسین ملاقاسمی سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال نقره جهان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در شهر آمستردام هلند بستری شد.
- در مرحله گروهی مسابقات والیبال بانوان باشگاه های آسیا تیم باریچ اسانس کشورمان طی سه ست متوالی 3 - 0 از سد نماینده کشور قرقیزستان گذشت . 
- توماس توخل اعلام کرد آنتونی رودیگر در پایان فصل چلسی را ترک خواهد کرد. از رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی این مدافع آلمانی نام برده شده است.
- تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه برنامه آماده‌ سازی خود در تعطیلات لیگ برتر ، روز چهارشنبه به مصاف تیم نیروی زمینی از لیگ دسته دوم  می‌رود. این بازی پشت درهای بسته و در ورزشگاه کاظمی برگزار می‌شود.
- تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ، بعد از تیم کشتی فرنگی که نایب قهرمان شد ، با کسب 6 مدال طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز در جایگاه اول آسیا در پیکارهای اولان باتور مغولستان ایستاد . 
- در پایان دوازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان که با حضور 760 ورزشکار از 63 کشور به میزبانی گویانگ کره جنوبی برگزار شد، تیم ملی پومسه ایران با 13 تکواندوکار در مجموع دو بخش بانوان و آقایان موفق به کسب یک مدال طلا، 4 نقره، 4 برنز و مقام پنجمی شد. کره جنوبی با 20 مدال طلا، 6 نقره و 2 برنز قهرمان شد، چین تایپه با 4 طلا، 8 نقره و 7 برنز، آمریکا با ۳ طلا، ۸ نقره و ۱۶ برنز و اسپانیا با ۳ طلا، یک نقره و ۴ برنز  به ترتیب در مقام های اول تا چهارم جای گرفتند.
- شهاب عزیزی خادم رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال روز دوشنبه ساعت 16 با حضور در کمیته اخلاق پاسخگوی ابهامات مطرح شده خواهد داد.
-  علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ، 
 به دلیل مصدومیت از لیست تیم فاینورد برای دیدار مقابل اوترخت در لیگ فوتبال هلند خط خورد.
-  استوان کواچ ، در مرحله رفت لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ،  دیدار حساس منچسترسیتی مقابل رئال مادرید را قضاوت خواهد کرد.
- در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشور آفریقایی ساحل عاج ، دیدیه دروگبا بازیکن این کشور ، سوم شد و از ادامه رقابت باز ماند!
- سایت «فوتی رنکینگ» جدیدترین رده بندی فوتبال باشگاهی آسیا را اعلام کرد که بر این اساس کشورمان با صعودی یک پله ای دوباره به جایگاه چهارم آسیا برگشت.
-  فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد ؛  ثبت نام قرعه کشی خرید بلیت مسابقات ایران در جام جهانی آغاز شده است . 
- رسول خطیبی که بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه الامارات به حساب می‌آید، به دعوت این باشگاه  همراه با فرزندش در ورزشگاه زعبیل دبی حضور یافت تا مسابقه تیم‌های الوصل و الامارات را تماشا کند.
- سازمان جهانی پاراوالیبال، هادی رضایی مدیر تیم های ملی والیبال نشسته کشورمان را به عنوان عضو دائم افتخاری این سازمان انتخاب کرد تا افتخار دیگری برای والیبال نشسته ایران رقم زده شود.
- پاری سن ژرمن با تساوی برابر لانس، قهرمان لیگ یک فوتبال فرانسه شد.
- عماد رضا عراقی ، مهاجم سابق طلایی پوشان اصفهانی به دلیل تصادف شدید رانندگی به بیمارستان منتقل شد ، این تصادف شدید و جراحات وارد شده به پیشکسوت فوتبال عراق باعث شد وی به بیمارستان منتقل شده و بستری شود.
-  اسکوچیچ ، سرمربی کروات تیم ملی برای آماده سازی شاگردانش درخواست 5 دیدار تدارکاتی تا شروع جام جهانی در قطر کرده است. فدراسیون فوتبال با دو فیفادی در خرداد و شهریور روبرو است و باید دید تا شروع جام جهانی مسئولان فوتبال چه بازی های تدارکاتی را می توانند در نظر بگیرند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار