PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کیهان ورزشی- 

گروه C:

در هفته ششم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، فولاد ایران نماینده کشورمان، سرنوشت دیگری را برای خود رقم زد. شاگران نکونام از ابتدای حضور در این تورنمنت یک بازی منطقی و نتیجه گرا را در دستور کار خود قرار دادند و در آخرین بازی خود هم مقابل شباب الاهلی امارات، نزدیک ترین تعقیب کننده خود به تساوی یک بر یک دست یافتند.

فولادی ها در این بازی بار دیگر از حریف خود پیش بودند اما در نهایت در لحظات پایانی گل تساوی بخش را دریافت کردند.

فولاد در مجموع با 12 امتیاز و کسب 3 پیروزی و 3 تساوی با شکست ناپذیری راهی مرحله بعد شد تا نشان دهد می تواند در مرحله حذفی، حرفی برای گفتن داشته باشد.

شاگردان نکونام اگرچه تنها 5 گل زده در 6 بازی داشتند اما از خط دفاعی مستحکمی برخوردار بودند و تنها 2 بار توپ از خط دروازه شان رد شد تا با تفاضل +3 به مرحله حذفی برسند.

در این گروه شباب الاهلی به احتمال فراوان راهی دور بعد خواهد شد و تیم های الغرافه قطر با هدایت آندره آ استراماچونی و آهال ترکمنستان هم از دور مسابقات کنار رفتند.

*گروه D:

در این گروه سپاهان ایران به مصاف الدحیل قطر رفت. شاگردان نویدکیا برای کسب عنوان دومی گروه به دنبال کسب پیروزی مقابل تیم قدرتمند قطری بودند اما اوضاع برای شاگردان نویدکیا خوب پیش نرفت و در شب فرصت سوزی نماینده کشورمان این تیم با نتیجه سنگین 5 بر 2 متحمل شکست شد.

شاگردان نویدکیا در شرایطی مقابل الدحیل شکست خوردند که در این گروه التعاون عربستان که میزبان مسابقات هم بود در مصاف با پاختاکور ازبکستان با نتیجه 5 بر 4 در یک بازی پرگل شکست خورد تا این تیم هم در امتیاز 7 و در کنار سپاهان باقی بماند.

در این گروه الدحیل قطر با 15 امتیاز مقتدرانه راهی دور بعد شد و از این گروه، هیچ تیم دومی راهی مرحله حذفی نشد.

شاگردان نویدکیا در نهایت در مرحله گروهی 3 شکست را تجربه کردند، به یک تساوی دست یافتند و 2 پیروزی را کسب کردند.

8 گل زده و 12 گل خورده عملکرد خط آتش و دفاع این تیم بود و در نهایت با تفاضل منفی 4 به کار خود پایان دادند.

جداول گروه‌های c و d لیگ قهرمانان آسیا را در زیر مشاهده می کنید: 

جداول گروه‌های فولاد و سپاهان در آسیا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار