PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید بازی رفت مرحله نیمه نهایی را در انگلیس برگزار کردند که در یک جدال پرگل و تماشایی تیم منچستر سیتی 4-3 به برتری رسید ، چهار شنبه شب بازی دوم این مرحله بین لیورپول انگلیس و ویارئال اسپانیا انجام خواهد شد . 
- تیم سپاهان با شکست 5-2 برابر الدحیل قطر ، با امتیاز برابر 7 ،  به خاطر تفاضل کمتر نسبت به التعاون ، تمام امید خود را برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از دست داد فولاد دیگر نماینده کشورمان در این جام با تساوی یک بر یک مقابل الشباب الاهلی به عنوان صدرنشین از گروه سوم صعود کرد . ده مسابقه از مناطق شرق و غرب قاره چهارشنبه شب انجام خواهد شد، نتایج سایر بازیها : آخال 4 - الغرافه 2 ، التعاون 4 - پاختاکور 5 ، بمبئی یک - نیروی هوایی صفر ، الشباب 2 - الجزیره صفر 
- در پایان پیکارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، مبلغ 315 هزار دلار به باشگاه فولاد ایران تعلق می‌گیرد.فولادی‌ها مبلغ 170 هزار دلار برای کسب سه پیروزی و دو تساوی و 145 هزار دلار به‌عنوان هزینه‌های سفر و پاداش صعود دریافت خواهند کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین باید مبلغ 155 هزار دلار به سپاهان ایران پرداخت کند که 110 هزار دلار به نتایج شاگردان نویدکیا و 45 هزار به هزینه‌های سفر سپاهان تعلق گرفته است.
- پس از غیبت عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال در جلسه  کمیته اخلاق، مسئولان این کمیته به او فرصت دیگری دادند و درخواست کردند ساعت 16 روز چهارشنبه خود یا وکیلش در جلسه حاضر شوند.
- دادگاه حکمیت ورزش CAS روز 20 می در واقع 30 اردیبهشت را به عنوان تاریخ جدید اعلام رای پرونده شکایت آندره آ استراماچونی ایتالیایی اعلام کرد.
- رضارضائی منش کاپیتان سابق تیم ملی امید  در فقدان مادر خودعزادارشده است ۰ این وداع تلخ را به این بازیکن قدیمی تسلیت گفته ، خودرا در غم ایشان و خانواده سهیم می دانیم ۰
- لورو زوونارک بازیکن کروات تیم اسلاون بلوپو با 16 سال و 11 ماه و 16 روز سن به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ فوتبال تبدیل شد. این رکورد پیش از این در اختیار کریستوفر آیر، مدافع نروژی فعلی برنتفورد با 16 سال و 11 ماه و 20 روز در تیم استارت نروژ سال 2015 بود.
- رونالد آرائوخو تا 2026 با بارسلونا تمدید کرد؛ بند فسخ قرارداد او یک میلیارد یورو است. 
- باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا 119 سالگی خود را جشن می گیرد . 
- باشگاه استقلال تهران با بانک‌ شهر، تفاهم‌نامه امضا کرد.
- تیم باریج اسانس در دوبازی دیگر از سری مسابقات جام باشگاه های بانوان آسیا ابتدا سه بر صفر نماینده ازبکستان را شکست داد و سپس با همین نتیجه ، با امتیازات 25-22 ، 25-20 ، 25-21 مغلوب تیم تایلندی دیاموند شد . 
- با حکم رئیس فدراسیون کشتی ، شیدا شهریان بعنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان منصوب شد.
- جورجو کیه‌لینی، مدافع کهنه‌کار ایتالیایی، تایید کرد که در دیدار برابر آرژانتین در ورزشگاه ویمبلی از تیم ملی کشورش خداحافظی خواهد کرد.
- فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از تشکیل کارگروهی سه جانبه برای پیگیری سریع حضور بانوان در ورزشگاه ‌های ایران خبر داد.  همچنین در این نامه به تغییرات در فدراسیون فوتبال اشاره شده  که این تغییرات منافاتی با اساسنامه فیفا و فدراسیون فوتبال ندارد و روند قانونی پشت سر گذاشته شد . 
- در هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال پرتغال؛ تیم پورتو در  حضور کامل مهدی طارمی با نتیجه 1 بر 0 مقابل براگا شکست خورد.
- مسابقه معوقه لیگ دسته اول فوتبال ایران بین دو تیم مدعی صعود مس و ملوان در کرمان بدون گل شد تا تیم گیلانی ملوان کماکان در صدر جدول باقی بماند . 
- رابرت لواندوفسکی لهستانی به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس بایرن مونیخ انتخاب شد.
- باشگاه استقلال در 48 ساعت گذشته بخشی از مطالبات بازیکنان و مربی خارجی خود را پرداخت کرد تا میزان پرداختی به خارجی‌ها، به بخش قابل توجهی برسد. بازیکنان و مربی خارجی استقلال، پیش از این بیش از 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده بودند و با پرداختی جدید، دریافتی آنها به عدد قابل قبولی رسید. بخشی جزیی از مبلغ قرارداد آنها نیز در پایان فصل تسویه خواهد شد.
-  با شکست خانگی یک بر صفر بارسلونا مقابل وائه کانو ، رئال مادرید در 4 بازی باقی مانده تنها یک امتیاز برای قهرمانی نیاز دارد
- بر اساس تصمیم کمیته داوران؛ محمدحسین زاهدی فرد به عنوان قاضی دیدار دو تیم نساجی با آلومینیوم در فینال جام حذفی ،  انتخاب شد و یعقوب حجتی و هادی طوسی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. همچنین مرتضی منصوری به عنوان داور چهارم، علی احمدی به عنوان کمک داور ذخیره و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور خواهند داشت. این دیدار روز چهارشنبه با حضور سی درصدی تماشاگران ، به میزبانی ورزشگاه آزادی انجام می شود .
- تیتو اوکلو بعد از توافق با امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان قراردادش را به مدت 1.5 فصل با تیم فوتبال این باشگاه امضا کرد و رسما شاگرد مجتبی حسینی شد. این مهاجم سودانی و 26 ساله از دو سال گذشته در تیم ملی سودان جنوبی به میدان رفته و 10 بازی ملی در کارنامه دارد.
- رئیس شورای المپیک مالزی، خبرها درباره احتمال تعویق بازی‌های آسیایی 2022 چین را رد کرد و گفت که این رویداد در زمان خود برگزار می‌شود.
- به نقل از فابریزیو رومانو ، باشگاه رئال مادرید با آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی تیم چلسی به توافق نهایی رسید.
-  چیرو ایموبیله ، به چهارمین بازیکن پس از روبرت لواندوفسکی ، لیونل مسی و کریس رونالدو تبدیل شده است که از ابتدای فصل 2016/17 تاکنون برای 3 فصل به مرز 25 گل زده می‌رسد
- پیکار اول فینال لیگ برتر بسکتبال ایران بین تیمهای شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان 72 - 64 به سود تیم شهرداری به پایان رسید ، بازی دوم دو تیم چهارشنبه شب برگزار خواهد شد . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار