شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۷۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول تا سال 2026 تمدید شد.
- محمد نوازی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال ، که اکنون کمک مربی باشگاه آلومینیوم اراک تحت رهبری سید مهدی رحمتی است ، پس از پایان فینال جام حذفی ، به عملکرد و برخورد ساکت الهامی مربی نساجی با او به شدت انتقاد کرد . 
- یوفا ، باشگاه منچستریونایتد را به دلیل پرتاب چند شی به سمت دیه گو سیمئونه در ورزشگاه اولدترافورد 10 هزار یورو جریمه کرد.
- سران بایرن مونیخ قصد ندارند به پیشنهادات برای لوکاس هرناندز گوش دهند، در حالی که باشگاه بارسلونا علاقه مند است.
- ایبای گومز، بازیکن اسپانیایی که با سروصدای زیادی به فولاد آمد، پس از انجام تنها 68 دقیقه بازی برای فولاد خوزستان، از این تیم جدا شد! 
- راستینه، رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت : اسناد جدید که با رفتن «عزیزی خادم» از فدراسیون در حال افشا شدن است نشان می‌دهد تمام آنچه که در خصوص فساد و تخلفات مالی در فدراسیون می‌گفتیم، درست بود و تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال را به همین دلیل کلید زدیم .
- مرحله حذفی بازیهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، قرعه کشی شد و قرار است تیم فولاد خوزستان به مصاف الفیصلی عربستان خواهد رفت . برنامه مرحله یک هشتم منطقه غرب : الهلال با شباب الاهلی ، الشباب با نسف قرشی ، الفیصلی با فولاد ، الدحیل با الریان
- در دور پایانی دیدارهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و در گرو ه های اول و پنجم ، این نتایج رقم خورد : الهلال صفر - الریان 2 ، استقلال تاجیکستان 2 - الشارجه صفر ، الوحدات اردن 2 - نسف قارشی 2 ، السد یک - الفیصلی صفر ، شرق : چانگرایی 2 - کیتچه 3 ، سیدنی 2 - جونبوک 3 
- تیم باریچ اسانس ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا رده بانوان ، سه بر صفر مغلوب تیم آلتای قزاقستان شد ، تا حریف به چهارمین برد و نماینده ایران متحمل دومین باخت شود . 
- در بازیهای انجام شده از هفته 27 لیگ دسته اول فوتبال ایران نتایج زیر به دست آمد : آرمان گهر 3 - شهرداری آستارا یک ، شهرداری همدان 2 - ویستاتوربین صفر ، رایکای بابل 5 - پارس جنوبی جم یک ، قشقایی شیراز یک - اس خوزستان صفر ، سایپا یک - شمس آذر یک ، اس . ملاثانی یک - مس شهربابک یک ، ماشین سازی تبریز یک - خوشه طلایی ساوه 3 (شنبه : ملوان با خیبر ، شاهین بوشهر با مس کرمان )
- مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل نیروی زمینی نیمه اول را به میدان رفت و پس از تعویض بدون هماهنگی گل‌محمدی سرمربی تیم ورزشگاه کاظمی را جهت تماشای دیدار نساجی برابر آلومینیوم ترک کرد. سرمربی پرسپولیس هم با توجه به این اقدام، اجازه حضور عبدی در تمرین امروز سرخپوشان را نداد.
- دریکی از بازیهای معوقه لیگ برتر انگلیس ، تیمهای منچستر یونایتد و چلسی در اولدترافورد یک بر یک مساوی شدند.
- دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی جام اروپا و لیگ کنفرانس انجام شد و این نتایج رقم خورد : لایپزیگ یک - رنجرز صفر ، وستهام یک - فرانکفورت 2 (اروپا) ، لستر سیتی یک - رم یک ، فاینورد 3 - مارسی 2 (کنفرانس) 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها