PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم پورتو در ادامه بازیهای لیگ فوتبال پرتغال با نتیجه 4 - 2 تیم ویزلا را شکست داد ، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان زننده دو گل از چهار گل تیمش بود .
- در آغاز دور تازه پیکارهای باشگاهی در اروپا این نتایج به دست آمد : نیوکاسل صفر - لیورپول یک ، لیدز صفر - منچستر سیتی 4 ، استون ویلا 2 - نوریچ صفر ، رئال مادرید 4 - اسپانیول صفر ، آلاوز 2 - ویارئال یک ، ماینز 3 - بایرن مونیخ یک ، دورتموند 3 - بوخوم 4 ، ساوتهمپتون یک - کریستال پالاس 2 ، واتفورد یک - بارنلی 2 ، وولورهامپتون صفر - برایتون 3 ، والنسیا یک - له وانته یک ، بیلبائو 2 - اتلتیکو مادرید صفر ، اسپیتزا 3 - لاتزیو 4 ، ناپولی 6 - ساسولو یک ، لانس 2 - نانت 2 ، سامپدوریا یک - جنوا صفر ، آژاکس 3 - زوله صفر و ...
- تیم بارسلونا با پیروزی 5-4 برابر بنفیکا و حسین طیبی، به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا صعود کرد و در برابر اسپورتینگ قرار خواهد گرفت.
- در دو کنفرانس بسکتبال ان بی ای آمریکا ، برنامه بازیهای مرحله نیمه نهایی بدین شرح اعلام شد : میامی با فیلادلفیلا ، میلواکی با بوستون ، فینیکس با دالاس ، گلدن استیت با ممفیس 
- جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان در ساعت 10صبح در مرکز ملی فوتبال انجام شد. در این جلسه مجید نامجو مطلق، امیرحسین پیروانی و صمد مرفاوی که گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم جوانان هستند هم شرکت کردند تا برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه کنند‌.
- محمد طاهری بازیکن ایرانی تیم الشرطه عراق، به عنوان برترین بازیکن خارجی لیگ فوتسال عراق در فصل اخیر انتخاب شد.
- تیم امید استقلال با مربیگری آرش برهانی دربازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ امیدهای کشور موفق شد با نتیجه 4 بر 2 تیم آبی پوشان اراک را شکست دهد. گل‌های استقلال را در این دیدار معین عنایتی، حسام طاهرخانی و علی محمدی (2 گل) به ثمر رساندند.
- کریستیانو رونالدو، داوید دخیا و نمانیا ماتیچ نامزدهای بهترین بازیکن ماه منچستریونایتد شدند.
- طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه بازیهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد که روز چهار شنبه سپاهان با استقلال و پرسپولیس با پیکان مصاف خواهند داد . 
- با تصمیم فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال تمرین دیروز این تیم برگزار نشد . 
- ژاوی مربی بارسلونا قبل از بازی رئال با اسپانیول گفت : رئال مادرید ممکن است امروز قهرمان لیگ شود و ما به آنها تبریک می‌گوییم، قهرمانی در لیگ نیاز به تداوم عملکرد خوب دارد، قهرمانی آنها تصادفی نیست، اما فصل آینده برای قهرمانی با آنها رقابت خواهیم داشت .
- رئیس هیات فوتبال اصفهان اعلام کرد مجوز تخصیص 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه‌های استان برای حضور هواداران از سوی شورای تأمین صادر شد؛ از همین رو دیدار فولاد مبارکه سپاهان مقابل استقلال تهران و همچنین دیدار تیم ذوب‌آهن برابر پرسپولیس تهران با حضور هواداران برگزار خواهد شد.
 - تیم هال سیتی در ادامه بازیهای جام قهرمانی لیگ انگلیس در حضور 74 دقیقه ای الهیار صیادمنش با نتیجه سنگین 5 بر 0 برابر بریستول در خانه تحقیر شد.
- کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید به تنها سرمربی تاریخ تبدیل شد که در هر 5 لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده است.
- در دو دیدار باقی مانده از هفته 27 لیگ دسته اول فوتبال ایران ، تیم مس کرمان با برتری یک بر صفر مقابل شاهین در بوشهر صاحب سه امتیاز شد تا باردیگر فاصله خود با ملوان در صدر را به سه امتیاز برساند، در این روز تیم ملوان در انزلی بدون حضور تماشاگر با تیم خیبر تن به تساوی بدون گل داد . 
- داود مهابادی از سمت مربیگری تیم استقلال خوزستان استعفا داد و قرار است بین پورموسوی و قنبری ، یک نفر ، جانشین مهابادی شود . 
- در 30 آبان و روز افتتاحیه جام جهانی ، تیم ملی فوتبال کشورمان به مصاف انگلیس خواهد رفت تا اولین مسابقه خود در جام 2022 قطر را انجام دهد این بازی قرار است در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه با ظرفیت 45416 برگزار شود که به نظر می‌رسد به هر تیم 2500 نفر تماشاگر سهمیه برسد.
- رئال مادرید با 35 عنوان نخست ، صاحب بیشترین قهرمانی لیگ در بین تمام تیمهای 5 لیگ معتبر اروپا شد و از یوونتوس با 34 قهرمانی جلو افتاد. 
- پس از شکست 2 - 0 مقابل استون ویلا، سقوط تیم نوریچ از لیگ برتر به چمپیونشیپ قطعی شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار