PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۷۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
سرپرست تیم فوتبال امید می‌گوید به علت برآورده نشدن انتظاراتش از سوی این فدراسیون، از سمت فعلی خود استعفا کرد.
کیهان ورزشی-

محمد محمدی درباره جدایی از تیم امید و استعفا از سرپرستی این تیم که خیلی زود اتفاق افتاد گفت: خیلی سریع نبود. بعد از اردوی تیم در ۲۵ فروردین، آقای مهدوی کیا را در جریان تصمیم خودم گذاشتم. بعد از برگشت مهدوی‌کیا به این تیم، کماکان یکسری مشکلات وجود داشت و امکان همکاری نبود و در شرایط فعلی، نتوانستم تیم ملی را همراهی کنم.

او درباره جزییات کناره‌گیری از تیم امید و واکنش فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من استعفای خودم را ۱۰ روز پیش به فدراسیون اعلام کردم که اگر مشکلات حل نشود، کناره‌گیری خواهم کرد. در دو هفته گذشته هیچ اتفاقی رخ نداد و به این جمع بندی رسیدیم که دوستانه قطع همکاری کنیم.

سرپرست تیم امید درباره برگزاری جلسه با مدیران این فدراسیون در این زمینه گفت: امروز ۴۵ دقیقه خدمت آقای ماجدی بودم استعفایم را تقدیم کردم. ایشان هم علاقه‌مند بودند که من ادامه دهم اما با توجه به اینکه منافع تیم امید تامین نمی‌شد، به این نتیجه رسیدم که کناره‌گیری کنم.

محمدی با امتناع از بیان جزییات و مشکلات مربوط به این تیم اظهار کرد: من مدیر آن تیم بودم و اسرار تیم خصوصی است و حتما این مشکلات را مهدوی کیا و من می دانیم. این تیم با وجود من یا بدون وجود من، راهش را ادامه می‌دهد اما باید مشکلات حل شود. تلاش ما باید این باشد که کادر فنی آقای مهدوی کیا با آرامش کارش را پیش ببرد و ثباتی در فدراسیون فوتبال ایجاد شود. مشکلات فوتبال ما زیاد است. این مساله به امیدها و تیم ملی بزرگسالان لطمه می‌زند. امیدوارم آرامش به این تیم تزریق شود.

وی درباره واکنش مهدی مهدوی‌کیا نسبت به این مساله گفت: او از اول هم مخالف بود. وقتی موضوع استعفایم را گفتم، ایشان مخالف این قضیه بودند. من مصر بودم که اگر بعد از اردو اتفاقاتی که مدنظر من و کادر فنی است رخ نداد، فعالیتم را ادامه ندهم.

محمدی درباره اینکه حضورش در باشگاه پرسپولیس چقدر در این تصمیم تاثیر گذاشت، گفت: یک ماه و نیم است که در باشگاه پرسپولیس کارم را شروع کرده‌ام. از اول هم حضورم در پرسپولیس منافاتی با تیم ملی نداشت و قرار بود با حفظ سمت کارم را پیش ببرم.

وی با تاکید بر حل مشکلات و ادامه همکاری با مهدوی‌کیا گفت: با توجه به توانایی‌هایی که این تیم دارد و پتانسیلی که در بازیکنان می‌بینم، مطمئنم اگر حمایت شوند، لیاقت صعود به المپیک را خواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار