PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در آستانه بازی تیم پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ، با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه حدود 6.5 درصد از رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شد تا سرخپوشان بهانه ای نداشته و با روحیه بهتری مقابل پیکان حاضر شوند.
- به نقل از روابط عمومی باشگاه دسته سومی پانیک تالش، بعد از شکست این تیم مقابل داماش گیلان استعفای رضا فرجپور سرمربی تیم فوتبال پانیک، توسط سعید اکبری مالک باشگاه پذیرفته شد.
- هواداران ملوان برای حمایت همه جانبه از تیمشان در دیدار با خوشه طلایی ساوه، با ده دستگاه اتوبوس عازم قم خواهند شد ، باشگاه ملوان می خواهد که حمایت همه جانبه هواداران خود را در قم داشته باشد و با تمام توان در این دیدار حاضر شود .
- با اعلام یوفا تیم‌های کشور روسیه، حق شرکت در مسابقات باشگاهی سال آینده را ندارند.
- با پیگیری مسئولان باشگاه نفت و انجام مکاتبات و ارائه مدارک و مستندات مربوطه به سازمان لیگ، دیدار تیم‌های شهر خودرو مشهد و صنعت نفت آبادان با 24 ساعت تأخیر، روز چهارشنبه 14 اردیبهشت انجام خواهد شد.
- فیفا ، فدراسیون فوتبال سنگال را برای لیزر اندازی شدید هودارانش در بازی با مصر 180هزار دلار جریمه کرد.
- سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان شد.
- اسکوچیچ پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی قطر برای دیدار با خانواده خود به کشورش، کرواسی بازگشت. وی در این اقامت، یک جراحی موفقیت‌آمیز را نیز پشت سر گذاشت. اسکوچیچ با عارضه گوارشی مواجه بود که با جراحی موفقیت‌آمیز اخیر این مشکل درمان شد. دوره نقاهت اسکوچیچ چند روزه بود.
- جدا از اتفاقاتی که قبل از مسابقه فینال جام حذفی در مقابل رختکن تیم آلومینیوم اراک اتفاق افتاد و حواشی زیادی نیز به همراه داشت، یک اظهار نظر از سوی ساکت الهامی، سرمربی نساجی مازندران موجب شکایت سید مهدی رحمتی از او شد. الهامی یک روز پس از مسابقه فینال جام حذفی درباره روند حضور مهدی رحمتی در اراک و انتخاب به‌عنوان سرمربی این تیم مواردی مطرح کرده بود که موجب شده رحمتی اقدام به شکایت از وی کند.
- رونالدو به عنوان بهترین بازیکن ماه آپریل منچستریونایتد انتخاب شد.
- بررسی‌ها نشان می‌دهد پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به خاطر پرونده‌های متعدد در 600 روز گذشته 173 روز بسته بوده است. در سال‌های اخیر پرسپولیس بارها با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش روبه‌رو بوده و هر بار هم این موضوع صدماتی را به این باشگاه وارد کرده است. 
- مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی 2021 ناشنوایان عصر روز یک شنبه ( 11 اردیبهشت ماه) با حضور مسئولین و ورزشکاران تیم های شرکت کننده در برزیل برگزار گردید. در این دوره از رقابتها ورزشکاران 80 کشور در رشته های مختلف حضور دارند و کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان با 75 ورزشکار در 8 رشته ورزشی : فوتبال ، والیبال ساحلی ، دوومیدانی ، تیراندازی ، جودو ،
 کشتی آزاد و فرنگی (آقایان) ، کاراته و تکواندو (آقایان و بانوان) شرکت کرده است.
- سه باشگاه بزرگ رئال ، منچستر یونایتد و چلسی با ارسال پیام های جداگانه ، عید سعید فطر را تبریک گفتند.
- «روح‌الله رستمی» قهرمان پاراوزنه‌برداری ایران با انتشار یک پست در صفحه اجتماعی‌اش اعلام کرد که از تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین خداحافظی کرده است.
- شهاب گردان سنگربان فولاد، با 4 کلین شیت در رده نخست مشترک با سه دروازه‌بان دیگر، با 16 سیو موفق در رده نهم قرار گرفت، همچنین تیم فولاد با 4 کلین شیت تیمی در رده دوم مشترک قرار گرفت.
- 17 مدال طلا، نقره و برنز، دستاورد ساواته ایران در کاپ آزاد جهانی بلغارستان ، این مسابقات با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان از جمله: فرانسه، ایتالیا، آذربایجان، ترکیه، ازبکستان، صربستان، ایران، کامرون و ... در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و استایل های آسوت و کامبت به همراه مسابقه حرفه ای Savate Pro طی روزهای 10 و 11 اردیبهشت برگزار شد که در پایان ساواتورهای کشورمان موفق به کسب 6 مدال طلا، 9 نقره و 2 برنز شدند.
- با پایان یافتن بازیهای مرحله گروهی منطقه شرق قاره کهن ، برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد : 
14 و 15 بهمن : الهلال عربستان با شباب الاهلی امارات ، الشباب عربستان با نسف قارشی ازبکستان ، الدحیل قطر با الریان قطر ، الفیصلی عربستان با فولاد ایران
27 و 28 مرداد : دائگوی کره جنوبی با جئونبوک موتورز کره جنوبی ، پاتوم یونایتد تایلند با کیچی هنگ‌کنگ ، جوهور دارالتعظیم مالزی با اوراوا رد دایموندز ژاپن ، ویسل کوبه ژاپن با یوکوهاما مارینوس ژاپن 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار