ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: ۷۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در آغاز هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ، مس رفسنجان با نتیجه 2 - 1 از سد تیم فجر سپاسی شیراز گذشت و بازی دوتیم نفت مسجدسلیمان با تراکتور یک بر یک به پایان رسید .
- شش مسابقه باقی مانده از هفته 25 لیگ برتر فوتبال کشورمان ، روز چهارشنبه بدین شرح انجام خواهد شد : شهرخودرو با صنعت نفت (17/30) ، سپاهان با استقلال (18/30) ، هوادار با ذوب آهن (18/30) ، آلومینیوم با نساجی (19) ، فولاد با گل گهر (20/30) ، پرسپولیس با پیکان (20/40) 
- در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، تیم لیورپول انگلیس در شرایطی که برابر ویا رئال اسپانیا دو بر صفر عقب بود ، با نمایشی چشمگیر ، 3 - 2 به برتری رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی 5 - 2 به فینال این پیکارها راه یابد.
- چهارشنبه شب ، در دومین بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ، از تیم منچستر سیتی انگلیس پذیرایی خواهد کرد ، در دیدار رفت سیتی زنها 4 - 3 پیروز شده بودند.
- مهدی طارمی ، مهاجم ملی پوش کشورمان ، جایزه برترین بازیکن ماه آوریل ، باشگاه پورتوی پرتغال را دریافت کرد.
- بنزه ما ، کانته ، هرناندز ، دمبله ، ماینان ، نامزدهای کسب عنوان بهترین فوتبالیست اتحادیه ملی بازیکنان حرفه ای فرانسه معرفی شدند . 
- کارلو آنچلوتی تایید کرد که احتمالا رئال مادرید آخرین باشگاه او خواهد بود و پس از پایان دوران حضورش در این تیم بازنشسته خواهد شد.
- قرارداد توماس مولر با بایرن مونیخ آلمان تا سال 2024 تمدید شد.
- بعد از اعتراض تیم های میهمان به ماجرای نشستن هواداران پشت نیمکت میهمان در ورزشگاه آزادی، در نهایت در جلسه اخیر شورای تامین استان تهران مصوب شد که سکوی پشت نیمکت خالی شود. بر این اساس اگر بلیت فروشی نیز انجام شود، یگان ویژه اجازه نخواهد داد هواداری پشت نیمکت تیم میهمان بنشیند. در بازی پرسپولیس و پیکان که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، این مساله اجرایی می شود و جایگاه پشت نیمکت تیم پیکان خالی از تماشاگر خواهد بود. این رویه برای سایر مسابقات نیز از این پس اجرا خواهد شد.
- تیم منتخب ساواته ایران پس از کسب 17 مدال طلا، نقره و برنز از مسابقات کاپ آزاد بلغارستان، بامداد روز سه شنبه با استقبال حصارکی رئیس فدراسیون ساواته ایران و همچنین خانواده ورزشکاران، وارد میهن اسلامی شد.
- باشگاه اتلتیکو مادرید طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تونل افتخار برای رئال مادرید نخواهند زد چرا که قهرمانی تیم همشهری را قبلاً تبریک گفته‌اند.
- فیفا به دلیل تامین نشدن امنیت و رعایت نکردن قوانین ایمنی در جریان رویارویی با عراق در دیدار برگشت انتخابی جام جهانی 2022 قطر به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داد.
- رونالدو تاکنون 24 گل برای منچستریونایتد در این فصل به ثمر رسانده است. این بیشترین تعداد گل برای یک بازیکن 37+ سال در بین 5 لیگ معتبر اروپایی در 30 سال گذشته است.
- تیم فولام با برتری 7 بر 0 مقابل لوتون تاون قهرمانی خود را در چمپیونسشیپ انگلیس مسجل کرد و به لیگ برتر راه یافت . 
- پیراهن لئونل مسی آرژانتینی ، در الکلاسیکویی که 500 امین گل خودش را زد در آخرین حراجی، 427 هزار یورو قیمت گذاری شد.
- تاکنون 13 تیم حضور خود را در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده‌اند.
- با نمایش خوب سردار آزمون تیم له ور کوزن توانست در بوندس لیگای آلمان دو بر صفر تیم فرانکفورت را شکست دهد . 
- تیم سورتمه تهران با برتری 7 - 3 مقابل ، ملی حفاری اهواز ، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ، قهرمان لیگ برتر گلف ایران شد . در این رقابتها ، ده تیم از استانهای تهران ، خوزستان ، قم و اصفهان شرکت داشتند که شش تیم از خوزستان بودند . در بازی رده بندی تیم پتروشیمی مسجد سلیمان با برتری برابر شاهین شهر اصفهان سوم شد . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار