PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۷۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- دور تازه بازیهای لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزارشد که مهمترین حادثه شکست ملوان صدرنشین در ساوه برابر خوشه طلایی بود : خوشه طلایی 2 - ملوان یک ، مس شهربابک یک - آرمان گهر یک ، خیبر یک - شهرداری همدان صفر ، شمس آذر 2 - شاهین بوشهر صفر ، سایپا صفر - استقلال ملاثانی صفر ، مس کرمان یک - قشقایی شیراز صفر ، شهرداری آستارا صفر - رایکا بابل یک ، پارس جنوبی 2 - ماشین سازی یک 
- تیمهای فرانکفورت ، رم ، رنجرز و فاینورد با کسب نتایج خوب به فینال رقابتهای دو جام لیگ اروپا و کنفرانس راه یافتند . رنجرز سه بر یک لایپزیگ را برد و درمجموع 3-2 صعود کرد ، فرانکفورت هم یک بر صفر تیم وستهام را کنار زد و در مجموع با برتری 3-1 فینالیست جام اروپا شد ، در لیگ کنفرانس ، رم یک بر صفر لستر را شکست داد و در مجموع با پیروزی دو بر یک ، به فینال رفت ، تیم فاینورد هم پس از تساوی 0-0 ، درمجموع 3-2 خود را به مارسی تحمیل کرد و رقیب رم در مسابقه نهایی شد . 
- در تاریخ های 28 اردیبهشت ، 4 و 7 خرداد فینالهای سه جام ، لیگ اروپا (فرانکفورت با رنجرز) ، لیگ کنفرانس (رم با فاینورد) و لیگ قهرمانان اروپا (رئال با لیورپول ) برگزار خواهد شد . 
- در مسابقه فاینورد با مارسی در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی ، علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی تیم هلندی فاینورد ، در دقیقه 88 به جای نلسون به بازی آمد و در ترکیب تیمش قرار گرفت . 
- در ادامه بازیهای لیگ فوتبال ایتالیا ، تیم سالرنیتانا دو بر یک از سد تیم ونیز گذشت . 
- سینیشا میهایلوویچ به عنوان بهترین سرمربی ماه آوریل سری‌آ انتخاب شد.
- جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو، سه بازیکن سپاهان در صورت دریافت کارت زرد در دیدار برابر پیکان، جدال با پرسپولیس را از دست خواهند داد.
- کریم بنزما تبدیل به اولین بازیکن فرانسوی از سال 1966 شد که موفق به زدن 48 گل در یک فصل شده است.
- تیمهای شهرداری بندرعباس و چوکا تالش با برتری مقابل ایران جوان بوشهر (5-0) و پیام توس خراسان (2-1) به صدرنشینی خود در گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال ایران تداوم بخشیدند . در این هفته ، سپید رود در رشت یک بر صفر مغلوب شهدای بابلسر شد . 
- صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک طی سفر به تاشکند ، ضمن ملاقات با الشافر رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا ، از او برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد که به احتمال زیاد ، الشافر ، در آینده نزدیک بار سفر به تهران خواهد بست . 
- در مسابقات اوپن تکواندوی رده نوجوانان در سوئد ، تیم بلغارستان با کسب سه مدال طلا و سه مدال برنز ، قهرمان شد . 
- مهرداد صیدی ، جودوکار منهای صد کیلوگرم کرمانشاهی تیم ناشنوایان ایران با برتری برابر حریفان از ترکیه ، قزاق ، فرانسه و اوکراین ، در مسابقات المپیک ناشنوایان به میزبانی برزیل مدال طلا به دست آورد . مسعود رستگار دیگر جودو کار کرمانشاهی تیم ناشنوایان در رقابت های مثبت 100 کیلوگرم هم مدال برنز کسب کرد . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار