فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
فدراسیون فوتبال سرپرست موقت تیم امید را معرفی کرد تا اتفاقات عجیب فدراسیون کامل شود.
کیهان ورزشی-

 بعد از کناره گیری محمد محمدی سرپرست تیم امید به دلیلی که بی توجهی فدراسیون به این تیم عنوان شده، امروز خبر رسید که سرپرست موقت این تیم معرفی شده است.
بر اساس خبری که منتشر شده ، طبق هماهنگی ها فعلا کارهای سرپرستی را غلامرضا جباری رئیس کمیته جوانان انجام می دهد تا در اولین فرصت سرپرست از سوی فدراسیون انتخاب شود.
این اتفاق به تنهایی عجیب است زیرا در بین اهالی فوتبال افراد پر شماری را سراغ داریم که برای این مسئولیت موجه هستند و حداقل می توان آنها را برای جامعه فوتبال شناخته شده دانست.
اما داستان پست های سرپرست موقت فدراسیون فوتبال نیز در نوع خود عجیب است.
غلامرضا جباری در اولین روزهای رسیدن عجیب و پر بحث  میرشاد ماجدی به صندلی ریاست فدراسیون، با عنوان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون معرفی شد. وی در حالی به این مسئولیت مهم رسید که بر اساس اخبار رسیده، تنها  سابقه و مدرک داوری دارد و در زمینه مربیگری که مرتبط با مسئولیت های جدید وی بوده، مدارک سطح بالایی را ندارد.
این فرد که برای جامعه فوتبال در قالب پست های پرشماری که بر عهده دارد چندان شناخته شده نیست، در کنار مسئولیت ذکر شده، عضو کمیته فنی و همچنین مسئول استعدادیابی کل کشور و رییس دپارتمان جوانان هم هست و حالا باید سرپرستی تیم امید را هم عهده دار باشد.
جدا از این بحث که ظاهرا در فوتبال ایران قحط الرجال شده، باید از میرشاد ماجدی که به برچسب فوتبالی خود می نازد پرسید آیا در این فوتبال افراد دیگری را سراغ ندارد تا مجبور نشود چنین پست های مهمی را به یک نفر بدهد.
از سوی دیگر این سوال هم مطرح می شود که؛ جناب جباری که  شخصیت حقیقی شان محترم است، چگونه ناگهان در راس فوتبال ایران ظاهر  و این همه مسئولیت را عهده دار شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار