PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
سرمربی فصل آینده منچستریونایتد به دنبال حفظ کریستیانو رونالدو است.
کیهان ورزشی-

کریستیانو رونالدو که تابستان گذشته پس از ماجراجویی‌اش در تیم‌هایی رئال مادرید و یوونتوس و پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، این فصل در مجموع عملکرد قابل‌قبولی را از خود برجای گذاشته و با به ثمر رساندن 24 گل در 38 بازی از رقابت‌های مختلف، بهترین گلزن شیاطین سرخ به شمار می‌رود.

با وجود اینکه رونالدوی 37 ساله عملکرد خوبی در منچستریونایتد داشته، برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که احتمال جدایی او از جمع شیاطین سرخ در پایان فصل وجود دارد و حتی در یک مورد نشریه انگلیسی «دیلی استار» مدعی شده که رونالدو در برنامه‌های اریک تن‌هاخ نیست و این مربی هلندی قصد دارد فصل جدیدی را در این باشگاه و بدون حضور این فوق‌ستاره پرتغالی آغاز کند.

نشریه انگلیسی «تلگراف» اما حالا خبر می‌دهد که اریک تن‌هاخ نه‌تنها تمایلی به قطع همکاری با برنده پنج توپ طلا ندارد، بلکه به دنبال حفظ این فوق‌ستاره پرتغالی و ساخت تیم حول او دارد. بر اساس این گزارش؛ رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود هرگز فصلی را بدون بازی در لیگ قهرمانان اروپا سپری نکرده است اما ظاهراً نشانه‌هایی وجود دارد که کریس نمی‌خواهد من‌یونایتد را بلافاصله پس از این فصل ناامیدکننده، ترک کند.

قرارداد فعلی برنده پنج توپ طلا در پایان ماه ژوئن 2023 منقضی می‌شود و اخیراً حتی نشریه انگلیسی «میرر» مدعی شده بود؛ سران باشگاه رئال مادرید به دنبال بازگرداندن کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار