PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
مالک تیم هندبال شهید شاملی نیروی زمینی کازرون گفت:خستگی بازیکنان سبب شد تا با تمام توان در فینال نخست حضور پیدا نکنیم.
کیهان ورزشی-

مهرتاش شاملی در گفت و گو با کیهان ورزشی درباره وضعیت تیم هندبال شهید شاملی نیروی زمینی کازرون قبل از فینال اول لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما قبل از رسیدن به تهران با مشکلاتی مواجه شد. تیم ما برای پرواز به تهران به بوشهر سفر کرد. پرواز ما به تهران به مدت ۳ ساعت در فرودگاه بوشهر تاخیر داشت و  آخر سر خبردار شدیم که پرواز ما به تهران لغو شده است.

وی ادامه داد: مجبور شدیم بازیکنان تیم مان را با اتومبیل راهی پایتخت کنیم و از این رو قوای جسمانی تیم ما در مسیر به تهران تحلیل رفت و بازیکنان شهید شاملی نتوانستند با تمام قوا در فینال اول حاضر شوند.تیم ما خیلی در سفر زمینی به تهران اذیت شد.

مالک باشگاه شهید شاملی نیروی زمینی کازرون با انتقاد از داوری بازی نخست فینال لیگ برتر هندبال افزود: نمی خواهیم قبل از فینال دوم از داوری صحبت کنم اما داوری در فینال اول طوری بود که به ضرر ما تمام شد. معمولا تیمی که از نظر نتیجه عقب است بیشتر حمله می کند اما داور هرگاه تیم شهید شاملی حمله می کرد پس از چرخاندن چند مرتبه توپ دست خود را به نشانه پرتاب نهایی بالا می برد و تیم ما مجبور بود در موقعیتی نامناسب به سمت دروازه سپاهان حمله کند و حملاتش ناقص بود اما وقتی سپاهان صاحب توپ بود با وجود برتری در نتیجه ، بیشتر از تیم ما توپ را می چرخاند و سپس پرتاب نهایی را انجام می داد. ضمن این که هر بار بازیکن ما اخراج شد بیشتر از ۲ دقیقه با یک نفر کمتر بازی کردیم که همین موضوع در کار ما خلل ایجاد کرد.

شاملی در پایان گفت: قطعا بازیکنان شهید شاملی در فینال دوم با انرژی بیشتری پا به میدان می گذارند هر چند کار ما برای کسب قهرمانی سخت تر شد.
برچسب ها: هندبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار